Vierailija

Kun eihän nämä itse tee aloitusta.

• ylös 6
  • alas 1

Kommentit (13)

Vierailija

Tuo on juuri huvittavaa kaksinaismoralismia että nainen ei edes sisällytä sitä mahdollisuutta että hän olisi se joka tekisi aloitteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olen myös nähnyt sellaisen fitnessbeibe-naisen profiilissa että "älä swaippaa oikealle jos et aio heti aloittaa keskustelua" xD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri huvittavaa kaksinaismoralismia että nainen ei edes sisällytä sitä mahdollisuutta että hän olisi se joka tekisi aloitteen..

Mitenniin kaksinaismoralismia? Onko sekin että pidän kaljuista miehistä vailla itselläni on pitkä tukka?

Vierailija

Naisena teen tinderissä aloitteita huomattavasti useammin kuin miehet. Harvoin ne vaan vastaa mitään takas, tai jos vastaa niin vaikenevat jolloin juttu kupsahtaa heti alkuun. Ja ennen kuin joku ehtii väittää, että teen aloitteita liian komeille, niin BULLSHIT, ihan tavallisia pälliäisiä ovat olleen, aivan kuten minäkin. 

Vierailija

Kyllä mä teen aloitteen, jos match tulee kun swaippaan. Mut en aio käydä päivittäin katsomassa onko tullut matchia vaan oletan et silloin se toinen tekee aloitteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitenniin kaksinaismoralismia? Onko sekin että pidän kaljuista miehistä vailla itselläni on pitkä tukka?

Olenko ainut joka ei ymmärrä esimerkkiä? Miten tietynlaisesta tukasta tykkääminen liittyy mitenkään mihinkään tässä ketjussa?

Etkö itse näe kaksinaismoralismia siinä että nainen ei suostu itse laittamaan sitä ekaa viestiä? Että vaikka mätsi tulee niin kaikki on edelleen miehen vastuulla? Englanniksi tuolle on olemassa hyvä sana "entitled"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisena teen tinderissä aloitteita huomattavasti useammin kuin miehet. Harvoin ne vaan vastaa mitään takas, tai jos vastaa niin vaikenevat jolloin juttu kupsahtaa heti alkuun. Ja ennen kuin joku ehtii väittää, että teen aloitteita liian komeille, niin BULLSHIT, ihan tavallisia pälliäisiä ovat olleen, aivan kuten minäkin. 

Luultavasti ne tavismiehetkin vastaa vaan instapimujen aloituksiin, muiden naisten kohdalla aloitteen tekeminen tarkoittaa, että on epätoivoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ne tavismiehetkin vastaa vaan instapimujen aloituksiin, muiden naisten kohdalla aloitteen tekeminen tarkoittaa, että on epätoivoinen.
Tätä minäkin vähän ajattelin, että todennäköisesti epätoivoiseksi tulkitsevat. Luulisi tosin, ettei instapimujen tarvitse tehdä aloitteita, koska heillä on tyrkyllä valmiiksi jo koko miesten kirjo, nuorista vanhoihin, rumista komeihin jne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pyh ja pah.

Naisen aloite on aina vain positiivista riippumatta naisesta.

Mulle laittoi nainen vähän aika sitten ekan viestin tinderissä jossa kysyi minua heti treffeille. Vastasin siihen myöntävästi ja nyt ollaan nähty jo 2 kertaa. Juuri noin tulee toimia, heti vain treffipyyntöä miehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pyh ja pah.

Naisen aloite on aina vain positiivista riippumatta naisesta.

Mulle laittoi nainen vähän aika sitten ekan viestin tinderissä jossa kysyi minua heti treffeille. Vastasin siihen myöntävästi ja nyt ollaan nähty jo 2 kertaa. Juuri noin tulee toimia, heti vain treffipyyntöä miehelle.

Onko kettu jo käynyt kolossa?

Vierailija

Kyllä tuo monilla miehilläkin lukee. Pistän ruksia tuollaisille negaajille. Ja joo, aluksi aloitin itse paljon keskusteluita, mutta huomasin että mies kyllä aloittaa itse keskustelun jos on kiinnostunut. Naisesta ilmeisesti välittyy epätoivoinen kuva jos on aloitteellinen? No, olen sittemmin keskittynyt keräämään paljon matcheja, nimittäin kyllä niistä aina joku keskustelun aloittaa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat