Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair

K
18.07.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10310181

Ruvetkaapas haukkumaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luetelepas ne "pohjois-euroopan lentoyhtiöt".

"apukoulun paras" on juuri se titteli mikä halutaan.

Vierailija
2/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair valittiin Kiinassa parhaaksi eurooppalaiseksi yhtiöksi. Siinä ei paljoa av-lampaiden haukut enää merkitse markkinoiden määrässä mitattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on kuljettanut minua moneenkin paikkaan, samoin moni muu lentoyhtiö - yhteen aikaan lentelin työn puolesta sinne tänne. Minulla ei ole pahaa sanottavaa Finskistä, ovat täsmällisiä, ihan perusystävällinen ja hyvä palvelu - ei se niillä muillakaan sen kummempi ole. Tykkään lennellä Finskin kyydissä. Jaa niitä muitako? No, Lufthansa, BA, Qantas, Cathay Pacific, Norwegian, Tiger, Aer Lingus, SAS, Blue1 - onhan noita ollut. Hyviä ja vähemmän hyviä, Finnair on minusta ollut ihan parhaimmistoa.

Vierailija
4/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä merkitsee. Ja tämä kertoo aika paljon.

7.140   /  -15.05%

Vierailija
5/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö jotkut tollot uskovat noihin Skytraxin listauksiin, vaikka sen pitäisi olla jo kaikkien tiedossa, että niiden laadinnassa on kaikenlaista hämäräperäistä. Rahalla siellä sijoituksia parannellaan, vaikka kärjessä nyt onkin tällä kertaa oikea yhtiö.

Niin ja luithan jutun oikein - siinä puhuttiin POHJOIS-Euroopan parhaasta. Niitähän on siis listauksessa huimat kolme - Finnairin lisäksi SAS ja Norwegian. Eli mikä saavutus se on?

PS. Tuossa listauksessa Norwegian oli vain pari sijaa Finnairin takana, ja se sentään on virallisesti halpalentoyhtiö. Finnair taas on epävirallisesti sellainen, joka vain esittää ”full service airlinea”. Norwegian oli myös maailman paras halpakaukolentoyhtiö ja Euroopan paras halpalentoyhtiö.

Vierailija
6/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa lentäminen ja maapallon saastuttaminen ja ilmastonmuutos!

Vierailija
7/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran Finnairilla menossa (siis oikeasti) hautajaisiin. Lensin Keski-Euroopasta Helsinki-Vantaalle ja sieltä piti ottaa vielä jatkolento Kuusamoon. Eka lento oli myöhässä, joten myöhästyin seuraavasta lennosta. Kävin kertomassa tarinani Finnairin edustajalle, ja koska seuraava lento Kuusamoon olisi lähtenyt vasta seuraavana aamuna (so. olisin myöhästynyt hautajaisista), Finnair järkkäsi mulle toisen lennon Rovaniemelle ja sieltä TAKSIN Kuusamoon (Finnairin piikkiin tietysti). 

Sain lisäksi aterialipukkeen kun Rovaniemen lennon lähtöön oli vielä muutama tunti. 

Matkalla Rovaniemeltä Kuusamoon taksikuski vielä herätti minut (olin nukahtanut takapenkille) ja pysäytti taksin, oli havainnut revontulet ja halusi jakaa ne minun kanssa <3 Siellä sitten kaamoksessa keskellä-ei-mitään ihailtiin revontulia, hanki narskui kenkien alla ja polteltiin tupakat kaikessa rauhassa. (Tämä tietty oli taksin meriitti eikä Finnairin kai, mutta piti vaan mainita.) 

Parasta palvelua ikinä, ja olen lentänyt myös Transavialla, Easyjetillä, Jet2:lla, SAS:illa, Norwegianilla, RyanAirilla, Emirateseilla, Royal Air Marocilla, Turkish Airlinesilla, Cathay Pacificilla, Air Francella, Blue1:llä, KLM:llä, BA:lla ja Lufthansalla. :) 

Vierailija
8/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

xD

:P

Vierailija
10/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
11/12 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on loistava❤️ Parempia työkavereita ei löydy mistään... Lentoemäntänä siellä oli tosi kivaa!

Nyt muissa hommissa ja 200 matkapäivää vuodessa!

Täytyy sanoa, että sillä matkustamisen määrällä on jo varaa todeta, että Finskin koneeseen tultaessa on jo olo...., että melkein kotona.

Vierailija
12/12 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällä on kaksi ketjua sulta :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi