Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika ruma ja elämässä huonosti pärjännyt mies, mutta verbaalisesti melko etevä - miten voisin hyödyntää osaamistani parhaiten parisuhdetta hakiessani?

Vierailija
17.07.2018 |

Tinder ei meikäläisellä toimi, koska mätsejä ei tällä lärvillä tule. Pidän silti itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja uskon, että minulla olisi annettavaa jollekin sopivalle naiselle. Mutta koska parisuhteiden muodostuminen on mitä on, niin yleensä en pääse edes siihen vaiheeseen, että voisin esittää niitä vahvuuksiani. Tuttavapiirit ja harrastukset ovat olleet ne neuvot, joita minulle on tähän mennessä annettu, mutta olisko jotain muita vinkkejä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko verbaalisesti kuitenkaan niin etevä kuin luulet, koska sillä yleensä pärjää hyvin elämässä ja saa naisia naamasta huolimatta kunhan käy parturissa, ajaa parran, huolehtii hygieniasta ja pukeutuu siististi.

Vierailija
2/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Nettikeskusteluissa naiset usein pitävät mua kiehtovana ja sanavalmiina, mutta siihen se jääkin. Kun paljastuu mun todellisuus ja ulkoinen olemus ei siinä enää hyvyys ihmisenä tai se, että osaa asetella näppäimistön avulla sanansa viehättävän kuuloiseen järjestykseen auta juuri enempää kuin kolmen pennin lainaaminen miljoonavelkaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko verbaalisesti kuitenkaan niin etevä kuin luulet, koska sillä yleensä pärjää hyvin elämässä ja saa naisia naamasta huolimatta kunhan käy parturissa, ajaa parran, huolehtii hygieniasta ja pukeutuu siististi.

Kyllä mä uskon olevani. Jos teen nuo kaikki mainitsemasi asiat, niin tulevatko ne naiset etu- vai takaoveni kautta hakemaan minut treffeille? 

Vierailija
4/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Nettikeskusteluissa naiset usein pitävät mua kiehtovana ja sanavalmiina, mutta siihen se jääkin. Kun paljastuu mun todellisuus ja ulkoinen olemus ei siinä enää hyvyys ihmisenä tai se, että osaa asetella näppäimistön avulla sanansa viehättävän kuuloiseen järjestykseen auta juuri enempää kuin kolmen pennin lainaaminen miljoonavelkaiselle.

Kiitos tästä. Oli rehelliseltä vaikuttava vastaus ilman turhia korulauseita. Tuota mä vähän pelkäsinkin, vaikka en halunnutkaan siihen uskoa.

Ap

Vierailija
5/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ulosanti kasvokkain ei ole niin sujuvaa? Yleensä reippaalla olemuksella ja hyvillä jutuilla sekä toisen huomioimisella pääsee pitkälle. Ehkä voisit harjoitella kohtaamista livenä jonkun sosiaalisemman kaverin kanssa? Kai sä nyt hygienian ja vaatteet oot laittanut jo kuntoon? Ei ne kengät naisia oikeasti haittaa kunhan ne ei paikalleen lahoa.

Vierailija
6/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kaltaiseesi langenneena: se on helppoa. mene deittipalstalle, tee profiili. älä laita kuvaa, tai vaihtoehtoisesti laita kyllä kuva, mutta älä näytä naamaa siinä, vaan esim. harrastus, maisema (erikoinen), tms.

ole itse aktiivinen, ota yhteyttä naiseen jonka haluat, ole hänelle "verbaalisesti lahjakas" niin kuin sanot olevasi. Eli hurmaa hänet puheella. sinulle se on helppoa, eikö?

sitten tapaatte, ja hän on sulaa vahaa, eikä enää välitä siitä, että olet äkkipikainen, heikkoluonteinen alkoholisti, joka ei pysty töihin eikä pärjää elämässä muutenkaan.

ja hän keittää sinulle aamukahvit, lähtee varhain töihin ja siivoaa v*tun jälkesi. 

ja kaikki, paitsi puolisosi, ovat onnellisia.

t. se puoliso

Vierailija
7/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verbaalisuus on ehdottomasti hyvä asia kunhan se on hyväntahtoista ja humaanilla tavalla älykästä ja vuorovaikutteisuus säilyy. Vitsilinkomiehet tai sarkasmilla ja kaikkitietävyydellä  ja mansplainaamisella pätevät miehet ärsyttävät. 

Vierailija
8/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikeskustelut ja IRL supliikki on AAAAIVAN eri asioita. Baarihan tietty on se paras paikka jos on aitoja supliikkimiehiä. Ei tarvii mennä yö-örvellykseen vaan vaikka happy hourina. Säästyy rahaakin.

Vierailija
9/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ulosanti kasvokkain ei ole niin sujuvaa? Yleensä reippaalla olemuksella ja hyvillä jutuilla sekä toisen huomioimisella pääsee pitkälle. Ehkä voisit harjoitella kohtaamista livenä jonkun sosiaalisemman kaverin kanssa? Kai sä nyt hygienian ja vaatteet oot laittanut jo kuntoon? Ei ne kengät naisia oikeasti haittaa kunhan ne ei paikalleen lahoa.

No ei se ulosanti kasvokkainkaan ole ainakaan mitenkään erityisen huonoa. Hygienia, vaatteet, peruskäytöstavat jne. on kunnossa. 

Ap

Vierailija
10/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon olevani. Jos teen nuo kaikki mainitsemasi asiat, niin tulevatko ne naiset etu- vai takaoveni kautta hakemaan minut treffeille? 

Kohtaaminen ei vaan sitten suju ja se nainen siellä netissä saattaakin olla toisenlainen kuin luulit. Jos sinkuksi ryhtyisin, niin mä en enää lähtisi aikaani tuhlaamaan nettiin vaan pyrkisin tutustumaan ihmisiin oikeassa elämässä.

Vierailija
11/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja elämässä huonosti pärjännyt mies. Tuohon se tyssää, ja siihen, ettet usko, että se elämä siitä paraneekaan PAITSI tietysti jos olisi nainen niin sitten muuttuisit hetkessä menestyjäksi.

Vierailija
12/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu juttelemaan mulle.

Mutta ei tartte leuhkia verbaalisuudella. Huomaan sen kyllä itsekin, jos sitä on.

Verbaalisuuteen liittyy yleensä älykkyys, monipuolinen kiinnostus asioihin ja herkkyys?

Löytyykö?

Yksi vastustamaton ominaisuus, mitä miehet ei yleensä tajua: että pitää naisista.

Vierailija
13/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinun kaltaiseesi langenneena: se on helppoa. mene deittipalstalle, tee profiili. älä laita kuvaa, tai vaihtoehtoisesti laita kyllä kuva, mutta älä näytä naamaa siinä, vaan esim. harrastus, maisema (erikoinen), tms.

ole itse aktiivinen, ota yhteyttä naiseen jonka haluat, ole hänelle "verbaalisesti lahjakas" niin kuin sanot olevasi. Eli hurmaa hänet puheella. sinulle se on helppoa, eikö?

sitten tapaatte, ja hän on sulaa vahaa, eikä enää välitä siitä, että olet äkkipikainen, heikkoluonteinen alkoholisti, joka ei pysty töihin eikä pärjää elämässä muutenkaan.

ja hän keittää sinulle aamukahvit, lähtee varhain töihin ja siivoaa v*tun jälkesi. 

t. se puoliso

Öööh. Vastauksesi perusteella mun on ehkä parempi olla yksin kuin kaltaisesi naisen kanssa. Tämä siis kaikella kunnioituksella. Tuo tapasi tuomita minut heti alkoholistiksi jne. kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

Ap

Vierailija
14/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. se puoliso

Osui ja uppos. T. puoliso

Vierailija
15/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtaaminen ei vaan sitten suju ja se nainen siellä netissä saattaakin olla toisenlainen kuin luulit. Jos sinkuksi ryhtyisin, niin mä en enää lähtisi aikaani tuhlaamaan nettiin vaan pyrkisin tutustumaan ihmisiin oikeassa elämässä.

Nyt menit asioiden edelle. Mikä kohtaaminen? Kuvitteletko sä, että kunhan mies käy suihkussa, ajaa parran ja vetää tuoreet kledjut niskaan, niin hän automaattisesti kohtaa roppakaupalla naisia, jotka ovat etsimässä parisuhdetta?

Ap

Ap

Vierailija
16/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, oletko verbaalisesti niin lahjakas kuin luulet. Kun verbaalisesti lahjakas mies pääsee vaikka baarissa jutteluetäisyydelle, niin hän pystyy kääntämään naisen alun torjuvan asenteen myönteiseksi ja pääsee usein seksiin / parisuhteeseen.

Vierailija
17/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että menet kirjeenvaihtokaverit.net sivulle ja haet seuraa siellä. Tee paras mahdollinen esitelmä itsestäsi, arvoistasi ja haaveistasi. Kun joku vastaa, jutelkaa kauan sähköpostitse vaihtamatta kuvia. Sano hänelle, että haluat rakastua sieluun. Se on vaikuttavaa. Kun hän on ääriään myöten rakastunut ritarillisuuteesi, sitten voitte koittaa tavata. Voit sanoa, ettet ole kaunis mies heti alkuvaiheessa, niin ei tule adonis harhakuvaa.

Vierailija
18/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Oli rehelliseltä vaikuttava vastaus ilman turhia korulauseita. Tuota mä vähän pelkäsinkin, vaikka en halunnutkaan siihen uskoa.

Ap

Vaikka olisit kirjallisesti kuinka etevä ruuneperi ja saisit täällä tuhat peukkua, saatat olla irl ihan pökkelö. Sellainen lahjakkuus valitettavasti ei auta saamaan suhdetta aikaan. Tilannetajuinen mies, joka osaa sujuvasti keskustella ja ylläpitää vastavuoroisuutta livenä ja aistii, millaista huomiota toinen kaipaa, se on se, jollaista yleensä naiset kaipaavat. Tällainen on myös menestyy työelämässä, koska on sopiva, vaikkei likimainkaan pätevä.

Jos olet vain kirjallisessa ilmaisussa lahjakas, etsi joku nörttinainen, joka lahjaasi arvostaa.

Vierailija
19/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta harrikka ja liity prätkäseuraan. Ole tyly ja välinpitämätön naisille ja ne on kuin sulaa vahaa ja kilpailee sinusta. Pane niitä kaikkia.

Vierailija
20/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja elämässä huonosti pärjännyt mies. Tuohon se tyssää, ja siihen, ettet usko, että se elämä siitä paraneekaan PAITSI tietysti jos olisi nainen niin sitten muuttuisit hetkessä menestyjäksi.

Niin. Tuon mä olen vähän itsekin ollut havaitsevinani. Ei sillä loppupeleissä ole kauheasti merkitystä useimmille naisille millainen mies todellisuudessa on, jos siitä ei ole yhteiskunnallista näyttöä sosioekomisen aseman ja/tai korkean palkan muodossa. 

Ap