Olen aika ruma ja elämässä huonosti pärjännyt mies, mutta verbaalisesti melko etevä - miten voisin hyödyntää osaamistani parhaiten parisuhdetta hakiessani?
Tinder ei meikäläisellä toimi, koska mätsejä ei tällä lärvillä tule. Pidän silti itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja uskon, että minulla olisi annettavaa jollekin sopivalle naiselle. Mutta koska parisuhteiden muodostuminen on mitä on, niin yleensä en pääse edes siihen vaiheeseen, että voisin esittää niitä vahvuuksiani. Tuttavapiirit ja harrastukset ovat olleet ne neuvot, joita minulle on tähän mennessä annettu, mutta olisko jotain muita vinkkejä?
Kommentit (44)
Ei aina se verbaalisuus, vaan asenne. Jos esim mies tai nainen on verbeelisesti lahjakas, mutta asenteeltaan marisija tai ankeuttaja, ei ole ihme jos seura karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei meikäläisellä toimi, koska mätsejä ei tällä lärvillä tule. Pidän silti itseäni ihan hyvänä ihmisenä ja uskon, että minulla olisi annettavaa jollekin sopivalle naiselle. Mutta koska parisuhteiden muodostuminen on mitä on, niin yleensä en pääse edes siihen vaiheeseen, että voisin esittää niitä vahvuuksiani. Tuttavapiirit ja harrastukset ovat olleet ne neuvot, joita minulle on tähän mennessä annettu, mutta olisko jotain muita vinkkejä?
Nainen rakastuu korvillaan. Mies rakastuu silmillään. Puhut naiselle arvostavasti, hellästi sekä olet kiinnostunut mitä nainen sanoo ja ajattelee. Samaa menetelmää käytti Valentinokin naisia hurmatessaan.
Ruman miehen ei kuitenkaan kannata ajatella, että saisi sitä kaikkein kauneinta naista. Naisetkin arvostavat hyvää ulkonäköä ja erityisesti ulkonäöstä huolehtimista. Ihmiset pariutuvat suurin piirtein ulkonäöltään itsensä tasoisen kanssa. Poikkeuksiakin tosin on. Mutta naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin miehet. Ruman miehen mahdollisuudet parisuhteeseen Suomessa ovat yleensä ihan hyvät, koska suurin osa suomalaisista miehistä ei ole komeita. Vaikea oikeastaan ymmärtää, että olisi niin rumaa miestä, jos mies on pitänyt painonsa kurissa ja sehän on taas täysin itsestä kiinni. Hyvä luonne paikkaa paljon virheitä ulkonäössä.
Lyhyys, purentavika, kaljuuntuminen ja huono parrankasvu, naamaan hakeutuva läski normaalipainosta huolimatta, rosacea. Eipä siinä kauheasti auta treenaaminen ja hyvä ruokavalio
Aja pääsi kaljuksi ja korjauta se purentavika ihan itsesikin takia. Kukaan ei piittaa pätkääkään parrankasvustasi. Ja se Rosacea on hoidettavissa, itsellänikin on mutta kun sitkeästi kokeilee eri tuotteita, löytyy se mikä toimii omalle iholle.
Muutenkin Rosacea on miehelle huomattavasti pienempi tragedia kuin naiselle. Ketään ei kiinnosta miehen ihon kunto jos nyt ei ihan Tiilikaispekan nenää ole -ja sekin taisi olla naimisissa oleva mies. Ihovauriot tekee miehen kasvoihin vaan sellaista miehekästä jämeryyttä kun iho paksuuntuu.
Moni nainen pitää lyhyistä miehistä. Esimerkiksi minä. Sellaisista miehistä taas ei pidä kukaan, jotka vinkuu av:lla.
Saanko kysyä, mitä elämässä huonosti menestynyt sinun tapauksessasi tarkoittaa?
Kerroitkin otsikossa parhaan puolesi. Kannattaa hyödyntää verbaalsita osaamista, kyllä aina joku fiiksu leidi löytyy joka sitä arvpstaa.