Palstailija, miksi kutsut persuiksi kaikkia jotka ovat kanssasi jostain asiasta eri mieltä ?
Minua on kutsuttu persuksi tällä palstalla varmasti yli sata kertaa, mutta niin näyttää kutsuttavan muitakin, vaikka mikään kirjoituksissa ei siihen viittaa. Onko tuo jonkun ryhmän haukkumasana vai mikä on homman nimi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Joku ääliö joka syyttää persuja kaikesta.
Ei kun se on vasemmisto jota syytetään kaikesta, vaikka Suomi on ollut yli 40 vuotta oikeistoenemmistöinen maa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kutsu. Minua toisaalta nimitetään vihervassariksi, punikiksi, ituhipiksi, femakoksi ja zuuvaggiksi tosi usein ihan olemattomista syistä. Viimeksi esim siksi, että kerroin Joensuun yökerhopuukottajien olevan kantiksia.
Minua syytettiin samasta syystä persuksi, samoin näitä puukottajiakin syytettiin persuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos esität persumaisia mielipiteitä, niin sinua kutsutaan persuksi. Mikä tässä on ongelmana?
Millaisia ovat persumaiset mielipiteet? Haluan tietää onko minulla myös niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos esität persumaisia mielipiteitä, niin sinua kutsutaan persuksi. Mikä tässä on ongelmana?
Minua haukuttiin persuksi ym. koska en halunnut Aallosta vihreiden puheenjohtajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kepu = Persut
Kokoomus = Persut
RKP = Persut
SDP = Persut
SIN = Persut
Kun taas persujen mielestä kaikki ylläolevat ovat ”vihervasemmistolaisia”.
Vihervassarit ja Persut ovat samanlaisia tyhjän puhujia. Suomelle ei tee hyvää kummankaan ideologia, ei Vihervassarien rajat auki politiikka, eikä Persujen tukema TTIP globalismi ja Nato myönteisyys.
Minua on kutsuttu myös jatkuvasti persuksi täällä ja se loukkaa minua, koska persut ovat vasemmisto-liberaaleja kontra minun poliittiseen kantaani.
Minun poliittinen linjani on oikeistolaisuus, niin oikeistolaista oikeaa kuin se kristitylle on mahdollista.
Raja*kkivajakit haukkuvat su*va*keiksi kaikkia eri mieltä olevia, ovat itsekin sen julkisuudessa myöntäneet.