Seksi alistaa naista, miksi siis miehen seksuaalisuus pitäisi hyväksyä?
Miksi se on naisen vika, että seksi likaa naisen? Miksi se on naisen vika, että miehet esineellistävät naisia? Miksi se on naisen vika, että mies alentaa kumppaniaan? Miksi naisen pitäisi suostua seksiin, kun mies myöntää että nainen likaantuu ja on käytetty? Tuolla naisen seksikumppanikeskustelussa miehille pitää sallia loputtomat irtosuhteet vaikka miehet vahingoittavat muita seksuaalisuudellaan. Miehissä on valtaosa seksirikollisista. Miksi miehen vaaroja aiheuttava seksuaalisuus ei saa ketään kritisoimaan, mutta naisen vapauteen saa puuttua alatyylisillä ilmauksilla?
Miksi ette naiset ole puolustamassa naisen vapautta seksuaalisuuteen, mutta olette ihan vauhkoina kun on kyse alistavista aviotavoista. Miehen sukunimen valinta on vapautta. Miksi nainen ei saisi alistua seksissä. Mitä pahaa siinä on, jos se on naisen vapaa valinta? Miksi yritätte pakottaa naisen olemaan siveä sovinistille?
Kommentit (106)
Todella epäselvä aloitus.
Mitä ap nyt oikein yrität sanoa?
Aloituksesta saa sen käsityksen, että naisten ei mielestäsi pitäisi harrastaa seksiä miesten kanssa ollenkaan tai hyväksyä miesten seksuaalisuutta millään tavalla. Ja tämä olisi sitten naisten oikeuksien mukaista?
Ei naisten oikeuksia tai tasa-arvoa seksuaalisuuden tai muiden asioiden suhteen edistetä sillä, että poljetaan miesten oikeuksia tai nostetaan naisia miesten yläpuolelle tai naisten seksuaalisuutta oikeana ja miesten vääränä. Miesten vaarallinen seksuaalisuus?
Tasa- arvo tarkoittaa että on tasa- arvoinen sukupuolesta tai muista vastaavista tekijöistä riippumatta. Totta on ettei tasa- arvo toteudu täysin ja sen eteen on tehtävä työtä, mutta ei ole tasa- arvoa edistävää yleistää "kaikki miehet" tai "kaikki naiset" sitä ja tätä.
Olen nainen enkä ole ikinä kokenut, että seksi minua jotenkin alistaisi. Seksin tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä ja nautintoa ja/tai saada aikaan lapsia. Ja jokaisella ihmisellä on oikeus seksuaalisuuteen eikä ole mikään sukupuolten välinen tai muiden ihmisten asia hyväksyä tai tuomita aikuisten ihmisten välisiä suostumuksellisia asioita. Rikokset on sitten erikseen mutta niitä tekevät ihmiset sukupuolesta riippumatta.
Vai yritätkö ap sanoa, että seksiä vapaammin harrastaviin naisiin ja miehiin suhtaudutaan eri tavoilla Tyyliin nainen hu ..ra ja mies kingi? Tämä on valitettavasti haaste edelleen, mutta ap:n aloituksessa keskitytään toisten seksuaalisuuden hyväksyvien mollaamiseen eikä tämän asian edistämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Todella epäselvä aloitus.
Mitä ap nyt oikein yrität sanoa?
Aloituksesta saa sen käsityksen, että naisten ei mielestäsi pitäisi harrastaa seksiä miesten kanssa ollenkaan tai hyväksyä miesten seksuaalisuutta millään tavalla. Ja tämä olisi sitten naisten oikeuksien mukaista?
Ei naisten oikeuksia tai tasa-arvoa seksuaalisuuden tai muiden asioiden suhteen edistetä sillä, että poljetaan miesten oikeuksia tai nostetaan naisia miesten yläpuolelle tai naisten seksuaalisuutta oikeana ja miesten vääränä. Miesten vaarallinen seksuaalisuus?
Tasa- arvo tarkoittaa että on tasa- arvoinen sukupuolesta tai muista vastaavista tekijöistä riippumatta. Totta on ettei tasa- arvo toteudu täysin ja sen eteen on tehtävä työtä, mutta ei ole tasa- arvoa edistävää yleistää "kaikki miehet" tai "kaikki naiset" sitä ja tätä.Olen nainen enkä ole ikinä kokenut, että seksi minua jotenkin alistaisi. Seksin tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä ja nautintoa ja/tai saada aikaan lapsia. Ja jokaisella ihmisellä on oikeus seksuaalisuuteen eikä ole mikään sukupuolten välinen tai muiden ihmisten asia hyväksyä tai tuomita aikuisten ihmisten välisiä suostumuksellisia asioita. Rikokset on sitten erikseen mutta niitä tekevät ihmiset sukupuolesta riippumatta.
Vai yritätkö ap sanoa, että seksiä vapaammin harrastaviin naisiin ja miehiin suhtaudutaan eri tavoilla Tyyliin nainen hu ..ra ja mies kingi? Tämä on valitettavasti haaste edelleen, mutta ap:n aloituksessa keskitytään toisten seksuaalisuuden hyväksyvien mollaamiseen eikä tämän asian edistämiseen.
Sinä oletkin ihan normaalilla järjellä varustettu nainen.
Ap ei sellainen ole millään mittarilla.
En tiedä missä piireissä nykyään kukaan olettaa naisen olevan neitsyt, kun miehen kanssa alkaa suhteeseen. Tosin kokemusta deittailusta mulla ei ole kuin teiniajalta ja sieltäkin vain pari. Mutta jos etsisin uutta kunppania, minulle ainakaan ei olisi mitään väliä, monenko kanssa kumppani olisi ennen minua ollut. Toki jos suhteita olisi paljon, haluaisin selvittää syyn siihen, miksi suhteet ei oo kestäneet, ennenkuin vakavampaa suhdetta alkaisin solmia. En kyllä myöskään harrasta mitään rehentelyä seksikumppanien määrällä (yhdellä olisi paha rehennelläkään), mutta ei sitä kyllä harrasta kaverinikaan tai oikeastaan kukaan tuntemani mies. Nykyaikana kuitenkin iso osa parisuhteista ja avioliitoista päättyy eroon ja kolmatta kertaa tai enemmänkin avioliiton solmivia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin, on jo paljon, samoin kuin aikuisia, jotka ovat olleet kymmenien ja satojen kanssa löytämättä kestävää suhdetta tai edes haluamatta sellaista. Aivanko oikeasti näissäkin pelimiehet etsii kokemattomia naisia, samalla paistatellen sankaruudessa kun aina vaan kaatavat uusia naisia?
Täytyy kyllä sanoa tämän, kaikenmaailman tasokeskusteluiden ja tinder-termien maailmassa, että onneksi olen onnellisessa ja pitkässä parisuhteessa, enkä etsimässä seuraa tällaisessa maailmassa.
Eihän tuolla tarkoitettu, että kaikki miehet ovat seksirikollisia, vaan useimmiten se on MIES se seksirikollinen, harvoin siis nainen.
Ei pidä lukea kuin piru raamattua.
Ilmeisesti vain sellainen nainen, joka samaa mieltä miehenkanssa ja myötäilee miesten ajatuksia yleensä, on "täyspäinen", muut "femakoita" ja "vouhottajia". Tää on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vain sellainen nainen, joka samaa mieltä miehenkanssa ja myötäilee miesten ajatuksia yleensä, on "täyspäinen", muut "femakoita" ja "vouhottajia". Tää on niin nähty.
Näin ehkä sinun maailmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten minä en saa käyttää samoja termejä naisryhmistä, kun sinä saat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä termejä tarkoitat?
Ja ovatko jotkut miehet sitä mieltä, että tämä naisten kirjoittelu on aivan utopiaa vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa, ja siis tarkoittaa, että täydellinen tasa-arvo on olemassa, ja myös seksuaalisesti.
Minä voin kertoa, että minua on mies lyönyt ja minut on raiskattu. Minun puheitani vähätellään ja minua haukutaan, ja se kaikki tapahtuu miesten taholta. Ja tämä on ihan todellista.
En siitä huolimatta vihaa miehiä, mulla on ihana mies ja paljon miespuolisia hyviä kavereita joiden kanssa käyty monet syvälliset keskustelut, myös seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä termejä tarkoitat?
Ja ovatko jotkut miehet sitä mieltä, että tämä naisten kirjoittelu on aivan utopiaa vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa, ja siis tarkoittaa, että täydellinen tasa-arvo on olemassa, ja myös seksuaalisesti.
Minä voin kertoa, että minua on mies lyönyt ja minut on raiskattu. Minun puheitani vähätellään ja minua haukutaan, ja se kaikki tapahtuu miesten taholta. Ja tämä on ihan todellista.
En siitä huolimatta vihaa miehiä, mulla on ihana mies ja paljon miespuolisia hyviä kavereita joiden kanssa käyty monet syvälliset keskustelut, myös seksistä.
"femakoita" ja "vouhottajia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä termejä tarkoitat?
Mua taas yksi nainen petti. Silti en hauku kaikkia naisia huoriksi. Vain sitä yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä termejä tarkoitat?
Haukutaanko sua siksi mitä sanot vaan miten sen sanot?
Pysähdy hetkeksi miettimään tota.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi ehkä todeta, että kyllä miehet lyövät, vähättelevät, haukkuvat ja jopa raiskaavatkin myös toisia miehiä ihan tasapuolisesti. Viimeistä kategoriaa lukuunottamatta uskoakseni paljon enemmänkin kuin naisia.
Kusipäisyys, väkivalta ja rikollisuus on ongelma, siitä en ole eri mieltä, mutta se on ongelma aina, sukupuolesta riippumatta. On yhtä väärin lyödä naista kuin lyödä miestä esim "naisen kunniaa puolustaakseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä termejä tarkoitat?
Mua taas yksi nainen petti. Silti en hauku kaikkia naisia huoriksi. Vain sitä yhtä.
Ai haukut naista siis huoraksi, kun sua pettänyt. Minuakin on mies/miehet pettäneet, miksi mun heitä pitäisi kutsua?
Ja mitä ne termit siis oli, joita joku on kieltänyt käyttämästä, vai luinko väärin?
Onko siis todellakin kaikki vaan humpuukkia vöyhötystä tyhjästä tämä muka epätasa-arvo? Siihen ei nyt ole kukaan vastannut.
Mutta kurjaa kun olet joutunut petetyksi, niin tuttua niin monille naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi ehkä todeta, että kyllä miehet lyövät, vähättelevät, haukkuvat ja jopa raiskaavatkin myös toisia miehiä ihan tasapuolisesti. Viimeistä kategoriaa lukuunottamatta uskoakseni paljon enemmänkin kuin naisia.
Kusipäisyys, väkivalta ja rikollisuus on ongelma, siitä en ole eri mieltä, mutta se on ongelma aina, sukupuolesta riippumatta. On yhtä väärin lyödä naista kuin lyödä miestä esim "naisen kunniaa puolustaakseen".
Totta, mutta väitätkö siis, että miehet esim raiskaavat toisia miehiä yhtä paljon kuin naisia? Naiset eivät kuitenkaan raiskaa miehiä eikä naisiakaan, kuin ihan ääritapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä termejä tarkoitat?
Ai haukut naista siis huoraksi, kun sua pettänyt. Minuakin on mies/miehet pettäneet, miksi mun heitä pitäisi kutsua?
Ja mitä ne termit siis oli, joita joku on kieltänyt käyttämästä, vai luinko väärin?
Onko siis todellakin kaikki vaan humpuukkia vöyhötystä tyhjästä tämä muka epätasa-arvo? Siihen ei nyt ole kukaan vastannut.
Mutta kurjaa kun olet joutunut petetyksi, niin tuttua niin monille naisillekin.
Taaskaan en saanut käyttää samaa termiä, mitä sinä käytit. Pettävät naiset ovat hu€#&a. Miehille voit keksiä itse sopivan ilmaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta väitätkö siis, että miehet esim raiskaavat toisia miehiä yhtä paljon kuin naisia? Naiset eivät kuitenkaan raiskaa miehiä eikä naisiakaan, kuin ihan ääritapauksissa.
No en väittänyt, ilmeisesti et vain osannut lukea tekstiäni. Totta on, että seksuaalirikoksiin naiset syyllistynevät selvästi harvemmin, mutta noissa muissa kategorioissa ollaankin jo selkeästi paljon "tasa-arvoisempia". Naiset osaavat kyllä vähätellä, haukkua ja lyödäkin, niin miehiä kuin toisia naisiakin.
Tota tuokin, mutta ei sekään poista naisten kokemaa syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet luiskaan, niin maailma muuttuu paratiisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkään kukaan ei ole väittänyt, ja syrjintä on todellinen ongelma. Minusta kuitenkin eri ongelma kuin väkivaltaisuus, rikollisuus ja muu antisosiaalinen käyttäytyminen.
Siis eihän mitään ole niputettu. Pitäskö joka kerta sanoa "ei kaikki miehet" kun kyse on yleisesti tiedossa olevasta syrjinnästä.
Vai eikö naiset siis ole useissa asioissa epätasa-arvoisia. Viitsiikö joku vielä kieltää sen?