Seksi alistaa naista, miksi siis miehen seksuaalisuus pitäisi hyväksyä?
Miksi se on naisen vika, että seksi likaa naisen? Miksi se on naisen vika, että miehet esineellistävät naisia? Miksi se on naisen vika, että mies alentaa kumppaniaan? Miksi naisen pitäisi suostua seksiin, kun mies myöntää että nainen likaantuu ja on käytetty? Tuolla naisen seksikumppanikeskustelussa miehille pitää sallia loputtomat irtosuhteet vaikka miehet vahingoittavat muita seksuaalisuudellaan. Miehissä on valtaosa seksirikollisista. Miksi miehen vaaroja aiheuttava seksuaalisuus ei saa ketään kritisoimaan, mutta naisen vapauteen saa puuttua alatyylisillä ilmauksilla?
Miksi ette naiset ole puolustamassa naisen vapautta seksuaalisuuteen, mutta olette ihan vauhkoina kun on kyse alistavista aviotavoista. Miehen sukunimen valinta on vapautta. Miksi nainen ei saisi alistua seksissä. Mitä pahaa siinä on, jos se on naisen vapaa valinta? Miksi yritätte pakottaa naisen olemaan siveä sovinistille?
Kommentit (106)
Jankuttaako täällä tämä sama tyyppi päivästä toiseen? Naisen orgasmi-hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on avusteinen seksi? Meillä ihan vaan rakastellaan, siis yhdessä.
Avusteinen seksi: Mies on vastuussa naisen saamista orgasmeista, tätä tarkoitan. Kovin kliinistä ja epäeroottista naiselta, mielestäni.
Etkö siis tee mitään naisesi orgasmin eteen? Kehen tai mihin itse sitten itsesi tyydytät?
Mieshän käytännössä runk kaa eli tekee tarpeensa naiseen...Biologinen fakta on että naisen on vaikeampi saada orgasmia yhdynnässä kuin miehen eli nainen usein tarvitsee esim suuseksiä mutta hyvähän se miehen on todeta että jokainen on itse vastuussa orgasmistaan kun miehet yleensä aika laukeavat yhdynnässä :D
Seksissä tulisi olla kaksi aktiivista toimijaa jotka osallistuvat aktiivisesti toistensa ja omiin orgasmeihin. Jos tässä on vain yksi aktiivinen toimija se on huonoa seksiä.
Todellakin huonoa, jos mies vaan panee omaksi ilokseen. Tämäkö on miehen tavoite?
Mikä on naisen tavoite? Olla vaan avuttomanako?
Miksi pitäs olla avuton. Äsken ainakin osallistuin monin tavoin, ja niin teki mieskin. Mutta täällähän ei sellaista ksytty, naisille vit.uilu on aina se pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäs olla avuton. Äsken ainakin osallistuin monin tavoin, ja niin teki mieskin. Mutta täällähän ei sellaista ksytty, naisille vit.uilu on aina se pääasia.
.
Miksi vouhotat asiasta, jos sulla on kaikki hyvin?
Miksi yleensäkään kiukuttelet täällä joka asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Miksi vouhotat asiasta, jos sulla on kaikki hyvin?
Miksi yleensäkään kiukuttelet täällä joka asiasta?
Koska SINÄ jankutat tota samaa skeidaasi ihan joka ainoassa therdissä. Sinä. Ja täällä kirjoittelee muutkin kuin minä. Mulla on ajatuksia, sulla ei, muutakuin tuo pas.an jauhaminen.
Todellakin huonoa, jos mies vaan panee omaksi ilokseen. Tämäkö on miehen tavoite?