Kuka heistä on uusi luomumissi - nuorin osallistuja vasta 18-vuotias
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807172201079278_vd.shtml
Miksi ei ole yhtään tummaihoista? Aika junttia menoa taas 😞
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla missikisoja? Mitä sillä saavutetaan? Miksi nämä ihmiset haluavat esiintyä uikkareissa kaikelle kansalle? Oon varmaan kateellinen, kun en itse ole yhtään kaunis, mutta blaah. En ole katsonut missikisoja lapsuuteni jälkeen, kun tajusin kuinka niitä naisparkoja arvostellaan ulkonäön perusteella, ja siellä ne vaan puolialasti joutuvat hymyilemään niinkuin se muka olisi kivaa.
Koska se varmaan on niihin osallistuvien naisten mielestä kivaa. Tuskin siellä kukaan pakon edessä on.
Tuon voisi nähdä toisinkin; naiset ovat kilpailuhenkisiä.
Haetaanko Eloveenatyttöä vai mitä tuo ew tarkoittaa?
Mä veikkaan Jennaa tai Heidiä.
Ap:lle Mitä väliä sillä on minkä värinen joku on?
Luin, että luomutissit ja klikkasin linkkiä innokkaana. Ei ollu tissejä! Mikä pettymys :(
Pitäisi olla samasta kuvakulmasta kaikki kuvat ja enemmän kuin yksi kuva. Nyt joistain näkee vain sivuprofiilin ja jotkut kuvattu suoraan edestä. Turhia tällaiset missikisat, mutta plussaa luomuudesta.
kai hiukset voisi harjata, vaikka luomumissiä haetaankin...
2 ja 3 parhaat jos LUOMUA ja luonnollisuutta haetaan.
Kaikki muut teennäisissä asennoissa ja vatsaa vedetään sisään. Kovia ilmeitä.
Vitonen myös hyvä, uikkari kyllä virhevalinta.
Joku mainitsi jotain malliksi sopivasta; missi ei ole malli! Oikealta menestyvältä mallilta vaaditaan täysin toisenlaista kroppaa, pituutta, karakteerista ulkonäköä. Ei venetervaa ja punamultaa, muovia ja kohotusta ja litistystä.
Hiukset värjätty osalla, eli ei ole luomuja he.
Palvottavaa matskua siis.