Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei uskalla sanoa omaa mielipidettään konfliktin pelossa?
Tekee vain mitä pyydetään, tottelee eikä koskaan sano ei.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% miehistä joutuu olemaan tuollaisia. Nidien naiset on kuohineet ne.
"Näytä minulle pariskunta joka on ollut yhdessä 10 vuotta niin minä näytän miehen jolla ei ole
yhtään omaa mielipidettä."
Niiden naiset on kuohineet ne? Ja mies ihan hiljaa vaan painaa päänsä alas ja antaa kaiken tapahtua? Oisko sillon seurustelun ekana vuonna voinut vielä voimissa ollessaan jotain sanoa? Tossa vaiheessa on oma moka, jos antaa jonkun vuosikausia tallata itseään lyttyyn. Koskee sekä miehiä että naisia.
Noh, jos nyt kaikki miehet päättäisivät olla hyväksymättä naisten oikkuja, niin parisuhteita, muutamia sadistisia poikkeuksia lukuuntottamatta ei koskaan syntyisi.
Olinkin joskus menestyksekkäästi tälläisen miehen kanssa viisi vuotta! Mutta kuten joku aikaisempi kommentoija jo sanoikin, alkavat sitten oireilla ja purkaa näitä padottuja mielipiteitään pahoin seurauksin muöhemmin. Niin kävi meillekkin, ero tuli, enkä vieläkään tiedä miten hänen kanssaan olisi pitänyt sitten toimia kun aina kun kysyin mielipidettä niin vastaus oli luokkaa: päätä sinä tai joo eiköhän se käy?
En. Asioista saa ja pitää keskustella. Se on eri juttu haluanko olla sellaisen miehen kanssa joka ajattelee joka asiasta eri tavoin kuin minä.Luultavasti en.Lika barn leka bäst.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näytä minulle pariskunta joka on ollut yhdessä 10 vuotta niin minä näytän miehen jolla ei ole
Niiden naiset on kuohineet ne? Ja mies ihan hiljaa vaan painaa päänsä alas ja antaa kaiken tapahtua? Oisko sillon seurustelun ekana vuonna voinut vielä voimissa ollessaan jotain sanoa? Tossa vaiheessa on oma moka, jos antaa jonkun vuosikausia tallata itseään lyttyyn. Koskee sekä miehiä että naisia.
Noh, jos nyt kaikki miehet päättäisivät olla hyväksymättä naisten oikkuja, niin parisuhteita, muutamia sadistisia poikkeuksia lukuuntottamatta ei koskaan syntyisi.
Kivasti yleistetty, et taida itse olla parisuhteessa? Ei se seurustelu meinaa sitä että lempeästi aina vaan toisilleen nyökytellään, kyllä siinä tulee kummankin mielipiteet, persoonat, oikut ja tahdot esille. Ihan samalla lailla nainen saa sietää näitä mieheltään kuin mies naiseltaan, jos yhdessä haluaa pysyä. Kummallinen ajatustapa sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivasti yleistetty, et taida itse olla parisuhteessa? Ei se seurustelu meinaa sitä että lempeästi aina vaan toisilleen nyökytellään, kyllä siinä tulee kummankin mielipiteet, persoonat, oikut ja tahdot esille. Ihan samalla lailla nainen saa sietää näitä mieheltään kuin mies naiseltaan, jos yhdessä haluaa pysyä. Kummallinen ajatustapa sulla.
Tässähän oli kyse hiljenemisestä konfliktien vättämiseksi. Miehiä syyllistetään ihan yleisellä tasolla, joten kyllä tämä on ihan yleistettävissä. Kuten reaktiosta miesten mielipiteisiin täälläkin sen huomaa, kaikille miesten mielipiteille ei ole sijaa, ellei niitä saa muotoiltua naista myötäileväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän oli kyse hiljenemisestä konfliktien vättämiseksi. Miehiä syyllistetään ihan yleisellä tasolla, joten kyllä tämä on ihan yleistettävissä. Kuten reaktiosta miesten mielipiteisiin täälläkin sen huomaa, kaikille miesten mielipiteille ei ole sijaa, ellei niitä saa muotoiltua naista myötäileväksi.
Mutta kun ihan samalla lailla naisistakin yleistetään sitä sun tätä ja hekin joutuvat myötäilemään miehiä välillä, niin ihan turha tehdä tästä mitään sukupuolen välistä taistoa tai malliesimerkkiä pelkän toisen sukupuolen sortamisesta. Sama pätee kyllä ihan molempiin suuntiin elämässä. Tämän palstan mielipiteisiin en ota henkilökohtaista kantaa, mutta ota huomioon että täällä on enemmän naisia kuin miehiä ja se vääristää keskustelua. Varmasti sama pätee toisinpäin miesvaltaisilla foorumeilla.
n40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ja meni hermot.
Varsinainen vässykkä, joka yritti miellyttää kaikkia
.Sama.
Tuliko sustakin lopulta kireä, tiukka ja hermostunut justiina, jolle kasvoi munat?
Kerran kuvailin yhdelle psykologille (miehelle) meidän elämää, ja se totesi, että on kyllä munaton mies. Niin oli. Ei ikinä enää.
Täytyy kuitenkin muistaa että joskus ihminen saattaa aidosti olla tyytyväinen vallitsevaan tilaan, eikä siksi yritä koko ajan hakea jotain konfrontaatiota. Tämä ei ole heikkoutta eikä osoitus nössöydestä tai mielipiteen puutteesta.
Mielipiteet ovat kuin p#rsereiät, jokaisella on omansa. Jotta mielipiteellä olisi arvoa, se pitää pystyä perustelemaan. Koskee molempia sukupuolia.