Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei uskalla sanoa omaa mielipidettään konfliktin pelossa?

Vierailija
17.07.2018 |

Tekee vain mitä pyydetään, tottelee eikä koskaan sano ei.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska en koskaan voisi olla miehen kanssa, joka on kanssani jostain eri mieltä. Tai ainakin sanoisi sen ääneen.

Vierailija
2/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos ei osaisi sanoa häntä hipelöivälle vieraalle naiselle ei jne. Kyllä jos ei osaisi sanoa vain minulle ei, eikä myöskään saisi jotain jotain patoutumakohtauksia sen takia, ettei osaa sanoa ei. Jos taas olisi muutenkin arkajalka niin sitten ei, vaikka olisin ainoa jolle ei osaa sanoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ois lapasen kanssa. Eihän yhteiselosta tulisi mitään jos toinen ei saa suutaan auki.

Vierailija
4/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nimenomaan hakevat tuollaista: munatonta orjaa, jota voi kyykkyttää tasa-arvon nimissä.

Vierailija
5/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mies muuttuisi ennen pitkää onnettomaksi ja alkaisi oireilla tai vaan eräänä päivänä muuttaisi pois ilman varoitusta. Tai tissuttelisi itselleen maksakirroosin. Itse kyllästyisin kyllä varmaan kuoliaaksi jo ehkä ennen sitä.

Vierailija
6/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan että kumppani on tasavertainen ja osaa ajatella itsenäisesti. Ei minun kanssani tarvitse olla joka asiassa samaa mieltä, se miten asian ilmaisee on se juttu. Kyllä minä haluan että on oma tahto ja sanoo rehellisesti jos jokin on huonosti.

Vierailija
7/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En halua mitään perässä vedettävää rättiä, jolla ei ole mitään mielipidettä mistään eikä osaa itse ehdottaa mitään.

Vierailija
8/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Käytännössä kaikki perheen päätökset jäisi minun vastuullenI. Lisäksi aina joutuisi miettimään mitä mies oikeasti mahtaa haluta/olla mieltä. Ja ihmetellä miksi mies taasnyrpeänä eikö se olisikaan halunnut käymään vanhenmilleen/ravintolaan/kolmatta lasta/ Espanjaan lomalle jne

Vierailija
9/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja meni hermot.

Varsinainen vässykkä, joka yritti miellyttää kaikkia

.

Vierailija
10/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% miehistä joutuu olemaan tuollaisia. Nidien naiset on kuohineet ne.

"Näytä minulle pariskunta joka on ollut yhdessä 10 vuotta niin minä näytän miehen jolla ei ole

yhtään omaa mielipidettä."

Vierailija
11/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Ja jos mies ei jatkuvasti olisi miellyttänyt sinua niin tossu olisi heilunut siinäkin tapauksessa.

Vierailija
12/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä joutuu olemaan tuollaisia. Nidien naiset on kuohineet ne.

"Näytä minulle pariskunta joka on ollut yhdessä 10 vuotta niin minä näytän miehen jolla ei ole

yhtään omaa mielipidettä."

Niiden naiset on kuohineet ne? Ja mies ihan hiljaa vaan painaa päänsä alas ja antaa kaiken tapahtua? Oisko sillon seurustelun ekana vuonna voinut vielä voimissa ollessaan jotain sanoa? Tossa vaiheessa on oma moka, jos antaa jonkun vuosikausia tallata itseään lyttyyn. Koskee sekä miehiä että naisia.

Vierailija
13/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse voisi olla tuollaisen lapatossun kanssa, mutta olen nähnyt monta, monta sellaista pariskuntaa. Yöks!

Vierailija
14/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Sama. 

Vierailija
15/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat jyriä. Eivät hyväksy millään että miehellä on omia mielipiteitä.

Vierailija
16/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat jyriä. Eivät hyväksy millään että miehellä on omia mielipiteitä.

Jep, ja suomalaiset miehet hyväksyvät tämän, koska pariutumistoive ajaa oman tahdon edelle. Miehet sietävät yllättävän paljon roskakäytöstä naisilta, koska eivät osaa olla yksin.

Vierailija
17/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pitäisin tiukasti tossun alla :) 

Vierailija
19/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme nykyaikaisessa länsimaisessa yhteiskunnassa ja tällaiseen elämäntapaan kuuluu neuvotella jatkuvasti kaikesta. Jos mieheltä ei onnistu kuin management by p*rkele -tyyli tai murjottavan mutistilapasen tyyli, niin ei sellaisen kanssa voi elää. Mitään kovin kauheaa tai vaarallista ei asiallisen ja tervepäisen nykynaisen kanssa neuvotellessa tapahdu, joten kyllä ongelma on ihan siellä miehen pään sisällä.

Vierailija
20/29 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saa toki olla mielipiteitä, mutta niiden pitäisi olla järkeviä. Toki monet asiat ei ole mielipidekysymyksiä ollenkaan vaan faktoja. Olen ollut naimisissa 30 v ja mielestäni mieheni mielipiteet ovat järkeviä ja hyvin perusteltuja. Minulla on älykäs mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän