Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän vela-miehen

Vierailija
17.07.2018 |

Eli otsikossa olikin itse kysymys! Mistä löydän miehen joka ei halua lapsia? Tinder profiiliinkaan en kehtaisi VELA kirjoittaa..

-N20

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan vela-miehen!

Älä ap muuten vain mene kimppaan miehen kanssa jolla on jo lapsia - päädyt lasten varaäidiksi/äitipuoleksi kuitenkin. Ei kannata suostua, parempaakin on tarjolla.

Vierailija
22/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala muuttua kun en voi lapsia saada! En ole niitä kyllä ikinä tahtonutkaan ja siksi vela

Ap

Ota joku toiselta kierrokselta niin pääset elämään perheonnen. Itellä löytyis 1 ja 4v tytöt. M35 :)

Mutta missä sinun kaltaisia voi tavata? Tuskin baarissa ainakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala muuttua kun en voi lapsia saada! En ole niitä kyllä ikinä tahtonutkaan ja siksi vela

Ap

Ota joku toiselta kierrokselta niin pääset elämään perheonnen. Itellä löytyis 1 ja 4v tytöt. M35 :)

Mutta missä sinun kaltaisia voi tavata? Tuskin baarissa ainakaan

Voi meitä sieltäkin löytää. Useimmilla kuitenkin jaettu huoltajuus niin löytyy sitä omaakin aikaa jolla voi eksyä vaikka baariin

Vierailija
24/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 20 vuotiaana vielä kannata edes ajatella koko asiaa. Miksi päättää noin nuorena ettei lapsia halua? Kyllä sulla voi ihan hyvin meili muuttua ja olla lapsia tulevaisuudessa. Tosi monet ajattelee parikymppisenä ettei halua lapsia. Sen sijaan esim. 30v voi jo väittää olevansa vela, tai sitä voi pitää uskottavampana.

Vierailija
25/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v vela ei vielä ole kovin uskottava. Aika tavallista ettei tuossa iässä halua lapsia. Ja toki kaikki ei haluakaan sehän on ihan selvää, mutta parikymppisenä asiaa ei kannata varmaan hirveästi vielä huudella.

Vierailija
26/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin asian puheeksi kun alettiin suunnittelemaan kihloihin menoa. Olin kovin helpottunut kun mieskään ei halunnut lapsia. Asiasta kannattaa puhua varhaisessa vaiheessa ennen sitoumuksia ettei

kummallekaan tule pettymystä asiasta.

Tuo on liian myöhään - kyllä lapsiasia pitää keskustella, jos on vakavaa suhdetta ylipäätään hakemassa, sillä on sääli, jos joku perheestä unelmoiva tuhlaa aikaa velaan.

Vierailija
27/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkinoit itseäsi seksistä pitävänä velana. Sun pitää vaan tohtia ja kehdata markkinoida itseäsi. Ei miehet ole mitään ajatustenlukijoita.

Markkinoida? Eli ihmiset ovat mielestäsi kauppatavaraa... kaikki ovat hu*ria niinkö? :D

Älä ota noin kirjaimellisesti.

Kun ap hakee tietynlaista miestä, vieläpä sellaista, että ominaisuus ei näy ulospäin, on hänen itsensä kerrottava, mitä etsii. Siksi hänen on vain tohdittava, missä ikinä hän miestä etsiikään. Kotisohvalta kun harvoin tullaan noutamaan.

Moni mies tulkkaa velan tarkoittavan sitä, että seksinkin kans voi olla niin ja näin, jos ei haluta lapsia ( no ap ei voi saada lapsia, niin miksi edes mainita olevansa vela, ellei halua korostaa olevansa sinut asian kanssa). Moni mies haluaa seksiä, mutta ei lapsia. Näille miehille ap olisi ihannekumppani.

On myös paljon miehiä, joilla on jo lapsia ja lisää ei uuden kumppanin kanssa haluta. Tällainenkin mies lapsineen on ok ap:lle. Siispä heillekin ap:n toive olisi hyvä kertoa selkeästi viimeistään siinä vaiheessa, kun seurustelu on muuttumassa vakiintuneemmakdi parisuhteeksi. Muuten jompi kumpi voi pettyä.

Parisuhteen muodostamisessa kumpikin on "kauppatavaraa" jota parhaansa mukaan myydään toiselle.

Vierailija
28/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen, 168cm pitkä ja 55kg painava suht urheilullinen nainen. Persettä ja tissiä löytyy mutta muuten olen hoikka. Minulla on luonnostaan blondit, paksut olkapihin yltävät hiukset ja siniset silmät. Olen luonnollinen mutta tykkään silti panostaa ulkonäkööni esim klassisen kauniilla vaatteilla. Tulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu opiskella korkeakoulu loppuuun ja sitten päästä suoraan työelämään. Rakastan eläimiä joten koirakin luultavasti tuolloin jo löytyy! Haaveenani on kerrostalo kolmio kaupungissa jota varten olenkin säästänyt useita vuosia (tekemällä töitä opiskelun ohella). Ainut "miinus" miesten mielestä on etten tahdo lapsia. Minua ei häiritsisi jos miehellä olisi lapsia ennestään mutta lisää ei saa alkaa kinuamaan! Silti en miestä löydä

N22

No huh huh mikä nainen oletkaan. Harmi vaan että ullakolla on vähän sekaista!

Vierailija
29/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKISTA V-mäisintä on tuo, että ollaan lässyttämässä että kyllä se mieli vielä muuttuu, odota vaan!

Minä olen jo lapsesta asti tiennyt etten koskaan halua omia lapsia. En ole koskaan pitänyt lapsista.

Olisin halunnut sterilisaation, mutta en saa koska olen "vasta" 27. Kyllä ottaa päähän kun kuitenkin kumpikin, sekä minä että avomies tiedetään 100% varmuudella että lapsia ei tule. Mieskin sanoi jo seurustelun alussa että hänestä ei ole hyväksi isäksi, koska hän ei halua lapsia. Se oli valtavan iso plussa ja yhdessä ollaan oltu pian 6 vuotta.

Asunto ostettiin, koira on ja kaksi kissaa. Kumpikin, varsinkin minä panostetaan uraan ja haluan edetä.  Toivon että ulkopuoliset pitävät vain mölyt mahassaan, kaikki eivät pentuja halua eivätkä näe mitään mieltä niitä hankkia. Jos tietää ettei ole vanhempi-ainesta on lapsillekin paras olla syntymättä.

Vierailija
30/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v vela ei vielä ole kovin uskottava. Aika tavallista ettei tuossa iässä halua lapsia. Ja toki kaikki ei haluakaan sehän on ihan selvää, mutta parikymppisenä asiaa ei kannata varmaan hirveästi vielä huudella.

Minä olin alle kouluikäinen kun ensimmäistä kertaa sanoin etten halua lapsia. Nyt olen 40 v, enkä edelleenkään halua lapsia. Kertaakaan en ole edes asiaa harkinnut. Miehiä on ollut, eikä tämä lapsettomuusasia ole koskaan ollut mikään kynnyskysymys.

Vierailija
31/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40% sun ikäluokan miehistä ei halua lapsia eli lähibaarista löydät.

Vierailija
32/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteliä ja laiskoja ei pitäisi olla vaikeaa löytää.

Vierailija
33/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei 20 vuotiaana vielä kannata edes ajatella koko asiaa. Miksi päättää noin nuorena ettei lapsia halua? Kyllä sulla voi ihan hyvin meili muuttua ja olla lapsia tulevaisuudessa. Tosi monet ajattelee parikymppisenä ettei halua lapsia. Sen sijaan esim. 30v voi jo väittää olevansa vela, tai sitä voi pitää uskottavampana.

Höpöjä. Minä ainakin tapasin puolisoni parikymppisenä, naimisissa olin jo 25-vuotiaana ja mieheltä oli jo piuhat katkaistu siinä vaiheessa. Kyllä tuo lapsettomuusasia on aika tärkeä loppuelämää koskeva juttu, joka on hyvä keskustella heti selväksi. Onneksi nyt ollaan jo uskottavia kolmikymppisiä veloja.

Vierailija
34/36 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiemmin sen kirjoittaa auki, sitä parempi. Ajattele kun olet kuluttanut aikaasi pitkästi tapailumieheen ja sitten kun tunteet ovat olemassa, paljastuukin että hän on lapseton (ei lapsivapaa) ja haluaa vanhemmaksi.

Mieluummin yksin onnellisena kuin surullisena epäsopivassa suhteessa.

Vierailija
35/36 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta esimerkiksi Allun.

Vierailija
36/36 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuori tyttönen.

Vela mies 53v