Vierailija

Jyväskylässä on lampaita kesätöissä. Nyt niiltä on kaadettu vesiastiat ja ilmeisesti rääkätty ennenkin. Hyi hitto mua oksettaa. En tiedä onko asialla kakarat vai muut mielenterveysongelmaiset, mutta usko ihmisiin alkaa loppumaan.

• ylös 24
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Matut? Nehän ne tykkää rääkätä eläimiä.

Isäsi on käynyt taas ahdistelemassa lampaita seksuaalisesti. Surullista.

• ylös 10
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lampaiden omistajalle eläintenpitokielto ja sakkoja, hänhän se on vastuuton, kun altistaa lampaat rääkkäämiselle.

• ylös 3
  • alas 12
Vierailija

Siinä lampaiden vieressä ikävä kyllä on alue, jossa asuu paljon tietynlaista porukkaa. Tosi harmi. Toivottavasti lampaat ovat kunnossa :( aina kun ajan ohitse niin ovat siellä niin iloisesti syömässä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä lampaiden vieressä ikävä kyllä on alue, jossa asuu paljon tietynlaista porukkaa. Tosi harmi. Toivottavasti lampaat ovat kunnossa :( aina kun ajan ohitse niin ovat siellä niin iloisesti syömässä. 

Muslimeja?

Vierailija

Pari ääliötä ampui meidän nurkilla ilmapistoolilla hevosia. Ja ihan olivat paikallisia "pellavapäisiä" kakaroita.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Mä olenkin jo odotellut, että milloin tulee joku juttu ilmi, että niitä on käyty kiusaamassa. Ja nimenomaan itsekik olen pelännyt, että ne on niitä maahan tulijoita, jotka sinne laitumelle todennäköisimmin tunkee ja niitä asuu jossakin siellä päin, missä lampaat laiduntaa :/

Vierailija

Kummallista ihan kaikissa rikoksissa että kantasuomalaisia saa epäillä mutta heti kun joku epäilee että jospa oli muualta tullut niin elämöinti alkaa. Miksi yksi porukka on täysin kritiikin tai epäilyjen ulkopuolella? Onko se rasis mia edes pohtia? Hekin tekevät rikoksia, sitä ei kukaan voi kieltää, itse asiassa aika paljonkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin jo odotellut, että milloin tulee joku juttu ilmi, että niitä on käyty kiusaamassa. Ja nimenomaan itsekik olen pelännyt, että ne on niitä maahan tulijoita, jotka sinne laitumelle todennäköisimmin tunkee ja niitä asuu jossakin siellä päin, missä lampaat laiduntaa :/

Monihan niistä on ollut lammaspaimenena. Joten palaavat vanhoihin harrastuksiin? Eikös moni näistä 2015 tulleista tullut lehmän takaa? Näinhän maassa pidempään asuneet irakilaiset sanoivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missä siinä? Jossain niissä uusissa taloissa sen niityn toisella puolella vai missä?

Siinähän on lähellä siirtolapuutarhaa ja sitten ihan vieressä niitä viljelypalstoja, joissa viimeisinä vuosina on musta ollut eniten eteläaasialaista porukkaa, jotka hoitavat varsin hyvin viljelyksiään. Ovat illalla kitkemässä usein, suojaavat harsoilla ja kastelevat myös varsin usein kun kuljen siitä rantaraittia ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä siinä? Jossain niissä uusissa taloissa sen niityn toisella puolella vai missä?

Siinähän on lähellä siirtolapuutarhaa ja sitten ihan vieressä niitä viljelypalstoja, joissa viimeisinä vuosina on musta ollut eniten eteläaasialaista porukkaa, jotka hoitavat varsin hyvin viljelyksiään. Ovat illalla kitkemässä usein, suojaavat harsoilla ja kastelevat myös varsin usein kun kuljen siitä rantaraittia ohi.

Riippuu kai nyt mistä laitumesta puhutaan, niitä kai on aika monta. Itse ajattelin heti sitä kiulun vieressä olevaa

Vierailija

Ai että kun sais nämä viirapäät tarhata ilman vettä. Siilien ym rääkkääjiltä vois repiä jalat jne. Eikö oo mitään tolkkua ihmisessä. Voi %$#@@!¥ että mua korpee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat