Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Alice87 kirjoitti:
MajR kirjoitti:
Alice87 kirjoitti:
MajR kirjoitti:
Mites tää? Dpo 13, rfsun herkkä testi 🥺
Oletko varma dpo.sta? 🤔 Paha aavistus että kemiallinen raskaus kyseessä jos päivät on oikein :/ toivotaan kuitenkin parasta. Ihmisillä kuitenkin ne arvot nousee eri tahtiin.
En ole ihan 100 varma dposta, saattaa heittää parilla päivällä. Kierukka poistettu joulukuussa ei tullut tyhjennytvuotoa eikä menkkojakaan näy vielä. Vissiin normaalia et kierukan poiston jälkeen kiinnittyminen vaikeeta ainakin ekassa kierrossa. Normitestit (ei herkkä) näyttää negaa.
Itsellä heti poiston jälkeen yritti kyllä pitkään kiinnittyä ja sain tosi selkeitä viivoja monellakin testillä, mutta vissiin limakalvo oli tosiaan liian ohut vielä :/ tosi niukkaa vuoto oli sen pari kuukautta. Mutta eipä se tässä ole helpottanut senkään jälkeen 😅 kemiallisia jatkuvasti.
Toivon koko sydämestäni että siellä ei ole niin haastavaa tämä touhu poiston jälkeen :/ ikinä en kyllä enää kierukkaa laita
💕🤞🏻 Tsemppiä sinne!
Kuusi vuotta oli kierukka, ei menkkoja ollenkaan tuona aikana, joten eipä ihme jos kropalla menee hetki palautua…
Alice87 kirjoitti:
Dpo 10 puhdas nega ja älytön viivanpaikka one step liuska ja puikko. Kumpaakaan en kyllä taida enää jatkossa käyttää 😅 mutta aika selvät sävelet alkaa olemaan rinnat eivät ole enää juur ollenkaan kipeät ja huomaa kyllä että hormonit alkanut alenemaan 🤔 ensimmäinen täysin nega kierto pitkään aikaan niin saa nähdä miten menkat alkaa, mutta edelleen vahva veikkaus että huomenna
Täällä myös nega
Näkyykö mitään? dpo 10.
Luin jälkikäteen ettei tätä Clearbluen testiä suositella
Muikkula kirjoitti:
Näkyykö mitään? dpo 10.
Hailakka viiva tai viivanpaikka 🧐
Menkat 3 päivää myöhässä ja tässä tulos alle tunnin pidättämisen jälkeen
Alice87 onpa kurjaa 😓 toisaalta mielummin ehkä kunnon positiivinen tai kunnon negatiivinen kuin jatkuvia haamuja ja kemiallisia?
Nounou kirjoitti:
Alice87 onpa kurjaa 😓 toisaalta mielummin ehkä kunnon positiivinen tai kunnon negatiivinen kuin jatkuvia haamuja ja kemiallisia?
No juu mieluummin kyllä niin 🤔 tietysti välillä mukava tietää että on edes jotain yritystä
Vielä kerta kiellon päälle. Dpo 11 apteekin ultra. Selvä nega siitäkin ja seuraavan kierron odotukseen. Kalenteri sanoo että huomenna pitäisi menkkojen alkaa ja toivottavasti viimeistään huomenna alkaakin niin seuraava ovis sattuu juuri hyvään aikaan 🤔
Alice87 pahoittelut 😕 tuo on aina se kurjin vaihe kun ei ole ko. kierrolta enää mitään odotettavaa ja toivoisi vain että vuoto jo alkaisi ja saisi pois päiväjärjestyksestä.
Käyttäjä37548 kirjoitti:
Mitäs mieltä ootte kanssa testailijat. Eilen piti menkkojen alkaa, tänään tein clear blue testin joka näytti raskaana 1-2 viikkoa. Pari tuntia myöhemmin tein uuden halpis testin joka näytti negaa. Ja nyt alkoi menkkamaista vuotoa tulla...
Mulla CB digital näytti perjantaina 1-2 viikkoa, vaikka oli kemiallinen ja vuoto alkoi maanantaina. Liuskatestit olivat negaa koko vknlopun ja tunsinkin sen jo ma, että kesken menee… Kuulemma digi on niin tarkka, että poimii pienetkin määrät istukkahormonia.
Muikkula kirjoitti:
Näkyykö mitään? dpo 10.
Joo toi testi on ihan susi!!! Hävyttömät haamuviivat antoi mulle joka kerta, ja ihan sinisellä värillä😡
Nounou kirjoitti:
Alice87 pahoittelut 😕 tuo on aina se kurjin vaihe kun ei ole ko. kierrolta enää mitään odotettavaa ja toivoisi vain että vuoto jo alkaisi ja saisi pois päiväjärjestyksestä.
Ei tämä onneksi tällä kertaa niin paljoa kolahtanut kuin edelliset, osasin tosiaan odottaakin että ei varmaan tärppää 🤔 vaikka tietty se toivo elää silti aina. Pelottaa vaan kuinka vaikeaksi tämä menee kun aikaa kuluu :/ täytän kuitenkin tänä vuonna 35. Sitten tietysti sitä käy kaiken mielessä läpi, että mikä on mennyt pieleen ja mitä tehnyt väärin 🙄 tässä kierrossa olin vielä todella tarkka kaikensuhteen. Aina sitä vaan jaksaa miettiä että mikä mussa on vialla.
Alice87 kirjoitti:
Nounou kirjoitti:
Ei tämä onneksi tällä kertaa niin paljoa kolahtanut kuin edelliset, osasin tosiaan odottaakin että ei varmaan tärppää 🤔 vaikka tietty se toivo elää silti aina. Pelottaa vaan kuinka vaikeaksi tämä menee kun aikaa kuluu :/ täytän kuitenkin tänä vuonna 35. Sitten tietysti sitä käy kaiken mielessä läpi, että mikä on mennyt pieleen ja mitä tehnyt väärin 🙄 tässä kierrossa olin vielä todella tarkka kaikensuhteen. Aina sitä vaan jaksaa miettiä että mikä mussa on vialla.
Toivotaan sullekin tärppiä mahdollisimman pian 🙏🏼 Tuntuu ettei omilla valinnoilla voi oikein vaikuttaa raskautumiseen.. itse oon ollut esimerkiksi tupakoimatta kolmisen vuotta, nyt oon ratkennu polttelemaan ja kas kummaa, plussasin 🤔🙃
Sunnuntaityttö: joo itsekin ollaan kallistuttu siihen, että vasta rv13 kerrotaan tytölle..hän kun on muutenkin niin hoivaviettinen ja vauvojen kanssa leikkii eniten. 2,5vkon päästä varhaisultra niin jaksais itse sinne saakka oottaa et näkee mahdolliset elonmerkit 😍 plussa vahvistunut kokoajan ja digiin sain toissailtana ”raskaana 2-3” ❤️
Muikkula: tooosi hailakka tai viivanpaikka. Mutta tossa ei näy sitäkään kontrolliviivaa..? Vai muistanko nyt väärin..
Lilliputtinen: Onnea! 🤗❤️
Alice87 kirjoitti:
Nounou kirjoitti:
Oliko teille molemmille ensimmäinen lapsi ja kuinka kauan on yritystä takana? Oletko/oletteko käyneet vielä missään tutkimuksissa? Tunnistan nuo mietteet että missä on vikaa kun ei mitään tapahdu, mutta välillä onkin vikaa ja se ei silti ole maailmanloppu jos on myöntyväinen vastaanottamaan apua. Meillä ainakin itse sain helpotuksen kun löytyi ”vika” mikä selitti miksei 12 yrityksen aikana tapahtunut mitään vaikka alusta asti yritettiin satalasissa. Ja toisaalta vaikkei löytyisi selittävää tekijää, niin pienellä ovulaatiobuustauksella yms voidaan saada paljon aikaan.
Summa summarum: ei kannata turhaan miettiä ja kärvistellä yksin, vaan mennä lääkäriin reippaasti. Varsinkin 35v suositellaan menemään jos aktiivista yritystä kestänyt yli 6kk.
Joulukuussa tuli tehtyä näinkin selkeä plussa kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. Kolme päivää myöhemmin kuitenkin kuukautiset alkoivat. Todennäköisesti kemiallinen, en ehkä keskenmenoksi laskisi kun vuoto alkoi niin pian?
🔥
Käyttäjä41232: oliko siis ihan normi menkat mitkä alkoi? Kun voihan sitä alkuraskaudessa vuotoa esiintyä myös, mutta tietenkin jos normi menkat niin sit se on niin..Jotenkin hassua et nuin selkee plussa ja vieläpä oletettuna alkamispäivänä..no mutta otappa aina selvää 😅 kemiallinen vissiin sitten.. ei sitä turhaan sanota että testailla vasta sitteku menkat oikeesti myöhässä 🙈 T. yks hätähousu
Itsellä heti poiston jälkeen yritti kyllä pitkään kiinnittyä ja sain tosi selkeitä viivoja monellakin testillä, mutta vissiin limakalvo oli tosiaan liian ohut vielä :/ tosi niukkaa vuoto oli sen pari kuukautta. Mutta eipä se tässä ole helpottanut senkään jälkeen 😅 kemiallisia jatkuvasti.
Toivon koko sydämestäni että siellä ei ole niin haastavaa tämä touhu poiston jälkeen :/ ikinä en kyllä enää kierukkaa laita