Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1941/3051 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Vaniljasuklaa ja muut asiasta paremmin tietävät, mitä kautta kyselette labralähetettä? Neuvola, oma terveyskeskus, yksityinen? Puhtaasta mielenkiinnosta, kun olen kuullut tarinoita siitä miten julkisella voidaan olla nihkeitä erinäisten ”turhien” tutkimusten suhteen ja neuvotaan vai odottamaan.

Soittelin lapsettomuuspolille ja heti laittoivat mulle ajan,että saa käydä verikokeessa. Huomenna käyn aamusta. Katsotaan ja toivotaan parasta 🤞🏻

Toisaalta muut testit ovat vahvistuneet, ainoastaan tuo rfsu:n testi oli tänä aamuna heikompi 🤔 Haen vielä huomiseksi samanlaisen testin ja sitte saan luvan pärjätä noilla kaapista löytyvillä liuskatesteillä. Tänä päivänä on ollut tässä iltasella kova vilu ja lämmöt reilu 37. Vatsa turvoksissa,mutta se saattaa kyllä johtua suklaasta,joka on viime aikoina maistunut ihan liian hyvin 😝

1942/3051 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stash ymmärrän raskaussomesta vetäytymisen, välillä itsekin blokkaan instassa tiettyjä tilejä pois seurannasta kun liikaa on liikaa. Saanko kysyä liittyikö miehesi haasteet vasta-aineisiin? Meillä nimittäin myös häikkää spermassa, jossa vasta-ainelukemat aikamoiset ja olen lukenut netistä että niihin jossain päin maailmaa annetaan myös lääkityksiä… Toki meillä hoitavalla lääkärillä sperma-analyysin tulokset tiedossa niin kai ehdottavat jos semmoinen tarpeen on, mutta mielenkiinnosta kyselen 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1943/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkaa siltä tuntua että saattaisin jopa olla raskaana😳🤔😍

1944/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljasuklaa kirjoitti:

Mahtavaa 😍 näkyykö miten selvästi one stepissä livenä? Tässä koittanut pähkäillä pitäisikö sittenkin hakea vielä joku muukin merkki 🤔

1945/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljasuklaa kirjoitti:

Niin joo ja onko millaisia oireita ollut?

1946/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun pääsin sanomasta ettei ole koskaan tullut viivanpaikkoja… 😅 en jaksa hetkeäkään uskoa että olisi edes haamu mutta kouraisi kyllä vatsanpohjasta, katsotaan mihin suuntaan kehittyy vai kehittyykö mihinkään.

1947/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljasuklaa kirjoitti:

Miten pitkällä raskaus nyt olisi, jos on tärpännyt? 🥰 Ovatko viivat vahvistuneet viikon aikana?

1948/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Juuri kun pääsin sanomasta ettei ole koskaan tullut viivanpaikkoja… 😅 en jaksa hetkeäkään uskoa että olisi edes haamu mutta kouraisi kyllä vatsanpohjasta, katsotaan mihin suuntaan kehittyy vai kehittyykö mihinkään.

Aivan mahtavaa!!!!😍😭😍😭😍

1949/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän alkaa näyttämään siltä että tarviin kohta uusia kiertokamuja kun aloitte tollalailla plussailemaan 😅

1950/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Kääks, näyttää aika hyvältä😍

Oireita ei oo juuri ollu ku tuo vilun tunne iltaisin ja eilen oli pää jumalattoman kipiä. Tänään mun menkkojen olis pitäny alkaa, eli nyt eletään jänniä aikoja. Verikokeen tulos pitäis näkyä omakannassa illalla kuulemma.

Noissa raskauskeijun onestep liuskoissa ei oo juuri näkyny ku livenä vähä jotain ”tummentumaa”, mutta äsken tein (taas) niin alkaa siihenki piirtyä kaksi viivaa.

Alice87 pidetään sullekki peukkuja! Eikös sulla kans ala olla testit pian ajankohtaisia?

1951/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljasuklaa kirjoitti:

Nounou kirjoitti:

Kääks, näyttää aika hyvältä😍

Oireita ei oo juuri ollu ku tuo vilun tunne iltaisin ja eilen oli pää jumalattoman kipiä. Tänään mun menkkojen olis pitäny alkaa, eli nyt eletään jänniä aikoja. Verikokeen tulos pitäis näkyä omakannassa illalla kuulemma.

Noissa raskauskeijun onestep liuskoissa ei oo juuri näkyny ku livenä vähä jotain ”tummentumaa”, mutta äsken tein (taas) niin alkaa siihenki piirtyä kaksi viivaa.

Alice87 pidetään sullekki peukkuja! Eikös sulla kans ala olla testit pian ajankohtaisia?

Juu dpo 9 on sunnuntaina 🤔 jotenkin sellanen olo ettei uskalla edes testata 😅 tässä miettinyt haenko vielä sunnuntaille tuon rfsu.n kun näyttänyt aina herkiten jos jotain tapahtuu. Tulin tässä kyllä siihen tulokseen että käytän nuo one stepit ja jos jotain näyttää niin sitten haen rfsu.n 🤔 en tahtoisi enää niitä ihan hailuroita ja sitten yhtäkkiä ei enää näytäkään mitään.

1952/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

Täähän alkaa näyttämään siltä että tarviin kohta uusia kiertokamuja kun aloitte tollalailla plussailemaan 😅

Älä nyt nuolase ennenku tipahtaa 😅🤞🏻

Ehkä kannattaa noin niinkuin yleisesti olla pari eri testiä hollilla sitten kun testailuun ryhtyy ja jos jotain näkyy niin sitten tekee toisen merkkisenkin 🙈

Vaniljasuklaa, hyvältä näyttää sielläkin! Toivottavasti labrat tulevat pian elleivät ole jo tulleet ❤️

Kuvassa iltapäivän Apteekin 10U testi ja Pregcheckin 25U testi 🙈😅

1953/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Alice87 kirjoitti:

Älä nyt nuolase ennenku tipahtaa 😅🤞🏻

Ehkä kannattaa noin niinkuin yleisesti olla pari eri testiä hollilla sitten kun testailuun ryhtyy ja jos jotain näkyy niin sitten tekee toisen merkkisenkin 🙈

Vaniljasuklaa, hyvältä näyttää sielläkin! Toivottavasti labrat tulevat pian elleivät ole jo tulleet ❤️

Kuvassa iltapäivän Apteekin 10U testi ja Pregcheckin 25U testi 🙈😅

Vähän pessimisti olen nykysin näissä touhuissa vaikka joku pieni ääni tuolla jossain sanoo että jos kuitenkin nyt 🤔 ja on kyllä ihana nähdä teillä noita viivoja ❤️ luo vähän toivoa että ehkä ihmeitä sittenkin voi tapahtua 🤔

1954/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ihanaa ja onnellista uutta vuotta kaikille 🤗 toivotaan että ensivuosi tuo paljon plussia 😁

1955/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrat tuli, 25U/l oli arvo 🙃 äkkiseltään tuntu matalta,muttaku kattoo kaikkia taulukoita niin ihan olis ok lukema.

Hyvää uutta vuotta♥️

1956/3051 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Stash ymmärrän raskaussomesta vetäytymisen, välillä itsekin blokkaan instassa tiettyjä tilejä pois seurannasta kun liikaa on liikaa. Saanko kysyä liittyikö miehesi haasteet vasta-aineisiin? Meillä nimittäin myös häikkää spermassa, jossa vasta-ainelukemat aikamoiset ja olen lukenut netistä että niihin jossain päin maailmaa annetaan myös lääkityksiä… Toki meillä hoitavalla lääkärillä sperma-analyysin tulokset tiedossa niin kai ehdottavat jos semmoinen tarpeen on, mutta mielenkiinnosta kyselen 😊

Kävinkin kommailemassa nyt sinne toiseen ketjuun vähän tarkemmin! En ole itse lääkäri, mutta käsitin, että mun miehen kohdalla ongelmana oli matala testosteronitaso (oli siis tosi matalalla, mikä on aika kummallista, koska miehellä mm. pitkä urheilutausta eikä mitään selkeää syytä miksi olisivat niin matalat; ei myöskään mitään matalan testosteronitason oireita), ja tämä sitten aiheutti sen, ettei siittiöitä kehity. Lääkitys vaikuttaa jotenkin sekä estrogeeni- ja testosysteemiin, ja nostaa testosteronia muutaman viikon aikajänteellä ja siittiöitä voidaan havaita sitten 3-6 kk pitkässä seurannassa. Sitä en osaa sanoa, että määrätäänkö tuota myös tilanteessa, jossa siemennesteessä on vasta-aineita.. mutta voin kyllä suositella yksityisesti sitä lääkäriä, joka miestäni hoiti. Hän on kuulemma ihan Suomen parhaita :)

1957/3051 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta! ❤️ Aattelin itekki liittyä tähän porukkaan kun yllätykseksi löysin ajantasaisen keskustelun! 😍 mulla nyt siis dpo 9-10 meneillään..en oo tikutellu ovista et päivien laskulla mennään. Pistän kuvana mun testiarsenaalin kun oon malttamaton..oottelen menkkoja (jotka toivon mukaan eivät ala) alkavaksi n. Huomisesta-torstaihin..keskiviikko ois dpo 14 ilmeisesti..En uskalla iloita ennenku menkat myöhässä, mut tässäpä testit, mielipiteitä? 😎 digi tekis mieli tehä 🙈 plussasin esikoisesta kyllä myös aikaisin, en vaan muista tarkkaan.

1958/3051 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 ihan ymmärrettävää kun on huonoja kokemuksia taustalla niin helpompi suhtautua varauksella 😕 jos päädyt huomenna testaamaan niin kerro toki miten kävi, pidän sulle sormia ristissä, kovasti toivon plussia sinne suuntaan 🤞🏻

Vaniljasuklaa loistavaa, nyt voit huokaista helpotuksesta pelkkien tikkujen tuijottamisen sijaan 🙈❤️

Kiitos Stash tarkasta selostuksesta! On se lääketiede nykyään ihmeellistä, onneksi niin moni saa avun ja välillä yllättävän pienelläkin avustuksella 😊

Vaikuttaa tosiaan nyt vahvasti siltä että ensimmäinen inseminaatio meillä tuotti tulosta ja sperman pesu auttoi miehen sperman vasta-aineisiin 🙊😍 tänään dpo 11 ja viiva on lähtenyt vahvistumaan. Ensi viikolla tuhlaan viikkonäytöllisen digin josko saisi siihen tekstin 2-3 viikkoa 🙈 varovaisen innostuneena eteenpäin, ainakin jotain yrittää tapahtua 🤞🏻

1959/3051 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenakaneli, lupaavalta näyttää ja ihan selkeä plussa, onnea!

1960/3051 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Alice87 ihan ymmärrettävää kun on huonoja kokemuksia taustalla niin helpompi suhtautua varauksella 😕 jos päädyt huomenna testaamaan niin kerro toki miten kävi, pidän sulle sormia ristissä, kovasti toivon plussia sinne suuntaan 🤞🏻

Vaniljasuklaa loistavaa, nyt voit huokaista helpotuksesta pelkkien tikkujen tuijottamisen sijaan 🙈❤️

Kiitos Stash tarkasta selostuksesta! On se lääketiede nykyään ihmeellistä, onneksi niin moni saa avun ja välillä yllättävän pienelläkin avustuksella 😊

Vaikuttaa tosiaan nyt vahvasti siltä että ensimmäinen inseminaatio meillä tuotti tulosta ja sperman pesu auttoi miehen sperman vasta-aineisiin 🙊😍 tänään dpo 11 ja viiva on lähtenyt vahvistumaan. Ensi viikolla tuhlaan viikkonäytöllisen digin josko saisi siihen tekstin 2-3 viikkoa 🙈 varovaisen innostuneena eteenpäin, ainakin jotain yrittää tapahtua 🤞🏻

Onneksi olkoon Nounou! Hyvältä vaikuttaa! 😊❤