Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1961/3051 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Alice87 ihan ymmärrettävää kun on huonoja kokemuksia taustalla niin helpompi suhtautua varauksella 😕 jos päädyt huomenna testaamaan niin kerro toki miten kävi, pidän sulle sormia ristissä, kovasti toivon plussia sinne suuntaan 🤞🏻

Vaniljasuklaa loistavaa, nyt voit huokaista helpotuksesta pelkkien tikkujen tuijottamisen sijaan 🙈❤️

Kiitos Stash tarkasta selostuksesta! On se lääketiede nykyään ihmeellistä, onneksi niin moni saa avun ja välillä yllättävän pienelläkin avustuksella 😊

Vaikuttaa tosiaan nyt vahvasti siltä että ensimmäinen inseminaatio meillä tuotti tulosta ja sperman pesu auttoi miehen sperman vasta-aineisiin 🙊😍 tänään dpo 11 ja viiva on lähtenyt vahvistumaan. Ensi viikolla tuhlaan viikkonäytöllisen digin josko saisi siihen tekstin 2-3 viikkoa 🙈 varovaisen innostuneena eteenpäin, ainakin jotain yrittää tapahtua 🤞🏻

Aamulla teen noita one steppejä 🤔 niihin harvoin näin aikasin saan mitään näkymään 😅 tulen tykittämään tänne sitten kuvia vaikka negaa olisikin. Olo vaihtelee jatkuvasti että tapahtuuko mitään vai ei 😬 mutta ihan normaalia kai näillä päivillä että fiilikset menee laidasta laitaan 🤔 meinaa itku tulla pelkästään noista sun kommenteista kun sitä on niin iloinen sun puolesta 😅 niin paljon tullut luettua noita miten monta kertaa olet joutunut pettymään ja vihdoin jotain tapahtuu se on vaan jotain mielettömän hienoa

1962/3051 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nounou! Lupaavalta näyttää meillä molemmilla ja niin myös monella muulla ilmeisesti 😊👍 päivitelläänpä tilanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1963/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla onestep testikin ihan selvää pässinlihaa. Mä en kestä ♥️ Tuli eilen illalla mieleen, että olisikohan sillä ollut vaikutusta raskautumiseen,kun kävin tässä kierrossa aukiolotutkimuksessa. Oon lukenut että sen jälkeen on saattanut raskautua helpommin. Meillä näköjään kävi nyt niin. 😍

Siitä tutkimuksesta..lääkäri sanoi aloittaessaan tutkimuksen,että voi tuntua sellaista menkkajomotusta kun keittistä ja ilmaa ruiskutetaan johtimiin,mutta se teki niin kipeää! Kaiken hyvän lisäksi jäi epäselväksi,että onko mulla edes toinen puoli auki. Ilmoitin vain tutkimuksen jälkeen,että sillä tiedolla saadaan nyt pärjätä,uudelleen mulle ei tuota tutkimusta kyllä tehdä 😫

No Alice87, miltäs sielä näyttää? Pidän täälä peukkuja sulle♥️

1964/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negailua valitettavasti :/ hormoni oireilut tosiaan eilisestä lähtien helpottaneet ja kohdun napukka pehmeä ja auki mikä yleensä tapahtuu juuri ennen menkkoja 🤔 epäilen siis että menkat alkaa about dpo 11

1965/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa one stepin puikkotesteissä on tosiaan viivanpaikka joka näkyy jo ennen testin tekemistä ja joka näkyy jollain tasolla myös tuossa 🤔 ei siis mielestäni eroa alun viivan paikkaan

1966/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuvat näyttää aina paljon huonompi laatuisilta kun siirrän tänne 🤔

1967/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vaniljasuklaa! ❤️ Mullakin positiivisia on pukannu joka päivä, eilen tein clearbluen ja seki selkee plussa vaikkei herkkä testi ookkaan. Samoin tänään rfsun testi plussa, se ei herkkä 🤗 kohta teen kyllä viikkonäytöllisen digin..

Alice87 höh! No vielä on toivoa ja toivotaan ainaki sitte ens kiertoon positiivisia uutisia 😊

Sellanen ollu pohdinnassa tässä kun haluttais kertoo raskaudesta sitten heti kun menkat tosissaan myöhässä..siis vaan isovanhemmille. En pysty oottaan sinne rv 12 asti 🙈 ois ihana jos esikoinen paljastais uutisen esim. Sellasella söpöllä paidalla jossa lukee ”isosisko” 😍 se vaan tarkottais et neidille pitäis kertoo myös jo niin aikasi sitten..mitenhän asian esittäis 4-vuotiaalle ikätasoisesti siten, ettei vauvan tulo oo satavarmaa..hankalaa hankalaa 🤔 vai eikö anna ymmärtää ollenkaan että ei oo satavarmaa ja jos kävis huonosti niin sitten koittais selittää sen jotenki järkevästi..saitteko kii ajatuksesta ja onko mitään mielipiteitä?

1968/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dpo sulla Alice87 oli nyt meneillään? Pidän vielä sormia ristissä ja tosiaan jos ei nyt niin kumpa vielä niin että tulis 2022 vauva 🤞🏻

Vaniljasuklaa, olen myös kuullut tuosta aukiolo-tärpistä ja samaa kyllä ihan gyne sanoi minulle tehtyään testin niin ei ollenkaan kaukaa haettua! Ja voihan se olla että siellä on jotain ”estettä” ollut mikä huuhtoutunut sitten pois tms, mulla oli molemmat puolet auki ja ei tuntunut juuri missään (ehkä just siks kun olivat auki) 🤔

Omenakaneli, minäkin suunnittelen digi viikkonäytöllistä, jos vaan malttaisi odottaa ti-ke asti ja saisi 2-3 viikkoa 🙈 olen nyt varovaisesti kertonut sellaisille ystäville jotka ovat yrityksestä ja hoidoista tienneet sekä veljelleni, isovanhemmat saavat jäädä meillä odottamaan parempia aikoja että on varmempaa. Mutta en osaa kyllä sanoa miten saisi selitettyä 4-vuotiaalle, innostuu varmaan hirmusti ja saattaa kyllä möläyttää sen ihan kelle vain 😅 ja tosiaan pettymys voi olla suuri mutta toki ne ovat osa jokaisen elämää.

1969/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette ihanaiset kanssa testailijat. Dpo 7 tai 8 menossa. Marketin halpistestiin testiajalla tämä, mutta kuivuttua hävisi..

1970/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljasuklaa kirjoitti:

Tässä tämän aamuinen testi. Kylläpä tuo näyttää vahvistuvan 🤔 yhtään ei uskalla vielä kyllä iloita..

Moikka, muistatko jäikö tuo viiva näkyviin testin kuivuttua vai hävisikö? Tässä itse pohdin kun testiajalla näkyi haamuviivaa, mutta testin kuivuttua se hävisi... :(

1971/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenakaneli: jos haluatte että kaikki muutkin saa tietää lapsen tulosta,niin sitten kannattaa puhua esikoiselle vauvasta😝 Tuon ikäinen ei taida vielä oikein ymmärtää sitä että siinä on myös mahdollisuus ettei se vauva enää ollaan äitin masussa. Itse sain keskenmenon puoli vuotta sitten ja kuvittelin olevani rv12. Kun selvis ettei masussa ole mitään elävää,olin niin kiitollinen kun en ollut lapsille puhunu vielä mitää. Olin ite niin rikki,että en varmaan olisi jaksanut yhtään vastailla lasten kysymyksiin,joihin mulla ei itelläkään ollut vastausta. 😔 Mutta suosittelen harkitsemaan vielä sitä odottamista sinne rv12 paikkeille ♥️

Alice87: no mutta nuo liuskatestit on ihan sysipaskoja, ehkä on vielä toivoa♥️

Koo80: vasta tuohon viimeisimpään rfsu:n testiin jäi viivat kuivuttuaan, aikaisin tehdyistä ne hävisivät melkein olemattomiin

1972/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin vielä pidätellä niin kauan kun mahdollista ja tein vielä rfsu.n joka myös täysin nega 🤔 noin 5h pidättelin. Ja dpo 9 vasta mutta yleensä haamuilut aina alkanut tässä vaiheessa. En kyllä suoraan sanottuna plussaan usko enää oleenkaan kun laskee oireet ja negat yhteen :/ tietty aina toivoa on siihen asti kun menkat alkaa.

1973/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä ootte kanssa testailijat. Eilen piti menkkojen alkaa, tänään tein clear blue testin joka näytti raskaana 1-2 viikkoa. Pari tuntia myöhemmin tein uuden halpis testin joka näytti negaa. Ja nyt alkoi menkkamaista vuotoa tulla...

1974/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou: joo meilläkin esikon kummit tietää mut muut ei vielä 😅 niinpä..itsekin mietin tuota et pettymykset kuuluu kyllä elämään ja eihän pienimpiäkään voi kaikelta lopulta suojella tai ei edes kannata.

Kooo80: näen kyllä haamulaisen tuossa 😍 oottele ja tee uutta testiä, toivoa on ja kun dpo:tkin vielä aikaiset.

Vaniljasuklaa: sepä se..päiväkodissa ainakin kaikki heti tietäis kun kerran aiemminkin neiti levittänyt kyseisen huhun mikä ei edes totta ollut 😆 kova paikkahan se olisi jos tulisikin suru-uutiset. Lapset ovat vaan vahvempia monesti kuin aikuiset kuvittelee.

Alice87: toivoa kuitenkin on niin kauan ku menkat alkaa ja voihan olla ettei nyt testi näyttäiskään plussaa yhtä aikaisin kuin edellisestä..mutta monestihan aavistuksetkin osuu oikeaan..odottele rauhassa, vaikka helpommin sanottu kuin tehty ❤️

Käyttäjä37548: toivoa on! Sait jo digiin viikotkin. Eihän kaikki testit näytä samoin. Oottele ja testaa uudelleen vielä vaikka. Vuotoa voi olla myös alkuraskaudessa ja kiinnittymisvuotoa myös..niukkaa sellaista ilmeisesti 😊

1975/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää? Dpo 13, rfsun herkkä testi 🥺

1976/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MajR kirjoitti:

Oletko varma dpo.sta? 🤔 Paha aavistus että kemiallinen raskaus kyseessä jos päivät on oikein :/ toivotaan kuitenkin parasta. Ihmisillä kuitenkin ne arvot nousee eri tahtiin.

1977/3051 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MajR: samaa mietin ku alice87. Mutta tosiaan joillaki näyttää vasta ku menkat reilusti myöhässä ja testeissä myös eroja. Itse muistan esikoisesta että en saanu herkkiin testeihin ku hailakoita ja sitte normitesteihin paljo näkyvämpiä viivoja alussa..mikä seki outoa 😅 teehän uutta testiä 👍

1978/3051 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

MajR kirjoitti:

Oletko varma dpo.sta? 🤔 Paha aavistus että kemiallinen raskaus kyseessä jos päivät on oikein :/ toivotaan kuitenkin parasta. Ihmisillä kuitenkin ne arvot nousee eri tahtiin.

En ole ihan 100 varma dposta, saattaa heittää parilla päivällä. Kierukka poistettu joulukuussa ei tullut tyhjennytvuotoa eikä menkkojakaan näy vielä. Vissiin normaalia et kierukan poiston jälkeen kiinnittyminen vaikeeta ainakin ekassa kierrossa. Normitestit (ei herkkä) näyttää negaa.

1979/3051 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenakaneli, kysymykseesi, koska kertoa leikki-ikäiselle raskaudesta. En kertoisi ainakaan ennen nt-ultraa noin pienelle ja syy on tämä: mun sydän särkyisi enemmän lapsen surusta menettää tuleva pikkusisarus kuin oma menetykseni. Tää ei ole samanlainen pettymys kuin joku muu.

Me kerrottiin meidän 4v vasta rv13, hän oli onnellisempi uutisesta kuin mistään muusta aikoihin ❤️ Hän kysyy joka päivä, mitä vauva tekee mahassa ja halailee mahaa. Hänellä on vauvalle nimi ja hän kertoo, että ikävöi vauvaa. Hän puhuu vauvasta kaikille ja kyselee, monta yötä vielä vauvan tuloon.

Ja tämän takia en pelkää, miten itse selviäisin vauvan menetyksestä vaan miten meidän esikoinen selviäisi.

1980/3051 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 10 puhdas nega ja älytön viivanpaikka one step liuska ja puikko. Kumpaakaan en kyllä taida enää jatkossa käyttää 😅 mutta aika selvät sävelet alkaa olemaan rinnat eivät ole enää juur ollenkaan kipeät ja huomaa kyllä että hormonit alkanut alenemaan 🤔 ensimmäinen täysin nega kierto pitkään aikaan niin saa nähdä miten menkat alkaa, mutta edelleen vahva veikkaus että huomenna