Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1641/3051 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä tein tuon one step liuskan johon tuli jotain, ehkä viivanpaikka? Tänään dpo 10-11 liuskatestit loppu ni tuhlasin CB + testin (sen kalliimman). Ei ehkä olisi kannattanut sillä melko negalta vaikuttaa. Harmaa viivanpaikka siinä näkyy, mutta viimeksi kun samanlaisen negan tein niin ei jättänyt arvailun varaa. Nyt jättää. Jättää pienen toivonkipinän. 😂

1642/3051 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuo testi vähän kuivahti ni melkein voisin sanoa että on plussan alku. Ei näihin testeihin ole koskaan mitään viivanpaikkoja tullut. Toivottavasti vahvistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1643/3051 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmmiss, valitettavasti noi rfsun liuskat antaa itelle ainakin ihan jopa vaaleenpunaisia haamuja. Tai viivanpaikoiksi kai niitä pitää kutsua kun negoja ne aina mulla on tatkoittanut. Sit taas se rfsun herkkä liuska on eri maata. Siihen en saanut minkäänlaista viivanpaikkaa ees kääntelemällä. Se tosin puikkotestikin.

1644/3051 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuva(usyritys) :D. Dpo 10-11 kp 28/30-31.

1645/3051 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi alkaa kuukautiset. Viimeisestä terolut pilleristä tänään neljä päivää ja apteekin ultra testi tämän näköinen 🤨 mulla terojen aikana aina vuoto alkanu kahden päivän kuluttua viimeisestä pilleristä (?!)

1646/3051 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tehty PC liuska testi.. kierto heittää 24-28 nyt kp 23. Onko teillä kokemusta näistä liuskoista? Antaako usein viivanpaikkaa/haamua?.

1647/3051 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tuossa eilisessä kuvassa ei näy mitään, puhelimen galleriassa sen viivan erottaa. No mutta tänään aamulla tuli haalea plussa joten en kuvitellut :D

1648/3051 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpas sitten minäkin tänne ihmettelemään, että mitä näkyy🤭 kierrosta ei tietoakaan, koska säännöllisen epäsäännöllinen kierto, mutta epäilen kiinnittymisvuodon bonganneeni toissapäivänä. Samainen oli esikoisesta 2/17 joten sillä aloin laskeskella että josko voisin olla raskaana😍

1649/3051 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OtakiinniMandariini kirjoitti:

Tulenpas sitten minäkin tänne ihmettelemään, että mitä näkyy🤭 kierrosta ei tietoakaan, koska säännöllisen epäsäännöllinen kierto, mutta epäilen kiinnittymisvuodon bonganneeni toissapäivänä. Samainen oli esikoisesta 2/17 joten sillä aloin laskeskella että josko voisin olla raskaana😍

Kyllähän tuo plussalla näyttää :) sitten vaan seurailemaan vahvistuuko

1650/3051 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on niin hiljaista niin kysäsempä ovulaatio testeistä 🤔

Onko täällä ketään joka on aloittanut tikuttamisen kuukautisten aikaan ja mitä näyttänyt? Eihän siinä tietysti järkeä ole, mutta halusin nyt saada aikaiseksi kuvan jossa näkyy viivat koko kierron ajalta. Olen vain ihmetellyt miksi näyttää kokoajan suht tummaa toista viivaa mutta ei kyllä mielestäni ovisplussaa kumminkaan 🤔 reagoiko kuukautisten aikaan johonkin muuhun mahdollisesti? Tiedän että ovulaatio testit näyttää aikalailla aina kahta viivaa mutta tummuus mietityttää

1651/3051 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että nää one stepin r-testit on kyllä aika susia. Tiedän tuon r-testin olevan negatiivinen, tänään vasta dpo5 mutta halusin huvikseni testata. Eihän alkio ole mitenkään voinut vielä edes kiinnittyä, siihen kuitenkin menee se viikko yleensä. Tosi inhottavia viivanpaikkoja, jopa joskus värillisiä. Tämä on meillä yk2. Testailen 5 päivän päästä uudestaan. Tosi kovat säryt munasarjojen kohdalla tällä hetkellä, siksi päädyin testaamaan. Viime kierrossa varhainen keskenmeno.

1652/3051 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kun väriä muuttaa, niin näkee paremmin mitä myös minä nään. Tekisi mieli laittaa palautetta valmistajalle.

1653/3051 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norppa96 kirjoitti:

Hieman kun väriä muuttaa, niin näkee paremmin mitä myös minä nään. Tekisi mieli laittaa palautetta valmistajalle.

Itse plussasin noilla todella aikasin 🤔 oli tosin hirveän haalea kokoajan mutta plussa kumminkin. Kemikaaliseksi se sitten paljastui. Mutta olisikohan ensimmäinen haalea viiva tullut dpo 7.

1654/3051 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 okei! Täytyy seurailla ja tehdä muutaman päivän päästä uusi testi. Mielestäni näen kyllä hyvinhyvin haalean viivan, mutta tulkitsen sen silti vahvasti negatiiviseksi. Halusin kuvilla tuoda ilmi, kuinka inhottavia viivanpaikkoja testi näyttää. Ei taida olla sitten kovinkaan luotettava.

1655/3051 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö haamu? Päivällä tehty pc, kp 33/33-35. Kauheat menkkakivut, vaikken normaalisti sellaisista kärsi.

Vierailija
1656/3051 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo7 tai 8.. Mitä mieltä raati?

1657/3051 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7521 kirjoitti:

Dpo7 tai 8.. Mitä mieltä raati?

Noin aikaisille päiville aika hyvännäköinen haamu :) pistähän meille lisää arvioitavaa lähipäivinä 😁

1658/3051 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kans dpo 7 menossa

Illalla testattu, eka letrokierto menossa

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

1659/3051 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vielä pc

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

Vierailija
1660/3051 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä yksi kuva..