Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1201/3051 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27226 kirjoitti:

Hei kaikki!

Seuraillu näitä keskustelujanne sivusta ja nyt ajattelin laittaa tulkittavaksi teille muutaman kuvan.

Sinänsä tyhymää etes laittaa ku kuukautiset sitten tännään pamahti päälle kylläkin 3-4pv myöhässä, mutta aamulla ennenku vuoto ehti alkaa nii ekasta pisusta tein ovulaatiotestin ku ei ollu r.testejä niin se oli yllätykseksi juuri ja juuri positiivinen kun vielä torstaina tehty ovulaatiotesti oli nii puhas nega. Ennustiko sitten näitä menkkoja tuo aamuinen ovistestin tulos vai mikä. 🤔

R.testin tein sitten jo kun vuoto oli alkanut ja en piättäny ku 2h ja ei antanut kyllä mitään selkeää. Juuri ja juuri saattaa näkyä viivaa. 😄

Mä olen kuullut, että ovulaatio testi saattaa näyttää kahta viivaa ennen kuukautisia ja niin se on tehnyt myös itsellä. Raskaustesti kuvissa en näe kuin yhden viivan 🤍

1202/3051 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompeli kirjoitti:

Käyttäjä27226 kirjoitti:

Hei kaikki!

Seuraillu näitä keskustelujanne sivusta ja nyt ajattelin laittaa tulkittavaksi teille muutaman kuvan.

Sinänsä tyhymää etes laittaa ku kuukautiset sitten tännään pamahti päälle kylläkin 3-4pv myöhässä, mutta aamulla ennenku vuoto ehti alkaa nii ekasta pisusta tein ovulaatiotestin ku ei ollu r.testejä niin se oli yllätykseksi juuri ja juuri positiivinen kun vielä torstaina tehty ovulaatiotesti oli nii puhas nega. Ennustiko sitten näitä menkkoja tuo aamuinen ovistestin tulos vai mikä. 🤔

R.testin tein sitten jo kun vuoto oli alkanut ja en piättäny ku 2h ja ei antanut kyllä mitään selkeää. Juuri ja juuri saattaa näkyä viivaa. 😄

Mä olen kuullut, että ovulaatio testi saattaa näyttää kahta viivaa ennen kuukautisia ja niin se on tehnyt myös itsellä. Raskaustesti kuvissa en näe kuin yhden viivan 🤍

Juu näin minäkin ajattelin, että taisi nyt vaan enteillä kuukautisia 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1203/3051 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu vai viivanpaikka? Mitä ootte mieltä? Eilen testattu täysin nega ja sillon ei tollasta tullut. Oireita on ja vielä viikko kuukautisten alkamispäivään mutta testasin kun niin outoja tuntemuksia.

1204/3051 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39279 kirjoitti:

Haamu vai viivanpaikka? Mitä ootte mieltä? Eilen testattu täysin nega ja sillon ei tollasta tullut. Oireita on ja vielä viikko kuukautisten alkamispäivään mutta testasin kun niin outoja tuntemuksia.

:

Haamulta näyttää, kyl se sieltä näkyy!❤️

1205/3051 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ja monta mutkaa matkalla, mutta nyt näyttää kaiketi ihan toivekkaalta..? 😊

1206/3051 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ovulaatioplussa vai pitäiskö vahvistua vielä 🧐 Hain eilen apteekin ovistestejä kun raskauskeijun lähetys on edelleen melkein kahden viikon jälkeen matkalla.. Tää otettu päivällä ja nyt illalla oli selkeästi haaleampi. Tiedä sitten onko pissa vaan laimeeta vai mitä 😅 Viime kierrossa ovisplussa oli niin selkee ettei jääny epäselväksi.

1207/3051 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näette tässä? vai näettekö mitään?

1208/3051 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 30/29 ja DPO 13. Testi n. 10 min odotuksen jälkeen, onko haamu...?

1209/3051 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskeijun paketti eksy vihdoin kotiin, en jaksanut testiä palauttaakkaan mut ainakin raskaana ollaan 110% varmuudella😅

1210/3051 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta turhaa viivanpaikkaa tällä testillä saaneena.. olisko tää se kerta kun ei tarttis pettyä 🤔 tommonen ihan haalee haamu tuli muutaman minuutin sisään ja omaan silmään punertaakin. Dpo vasta jotain ehkä 7, eli toivoa on...

1211/3051 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aikaisin ootte aloittanut testailun? Mulla nyt kp 20/29. Alkuviikosta oli pari päivää rinnat aran oloiset, mutta nyt tämä hävinnyt. Olin jo varma että menkat alkaa ajoissa, viime kierrossa ennen menkkoja todella arat oli rinnat, loppui kun vuoto alkoi. Nyt arkuu loppunut mutta ei vuotoa 😇.

Oviksesta en oo varma, kierron mukaan olis pitänyt olla vasta viime viikonloppuna, mut edellisenä olin jo tuntevinani ovisoireet...

Eli siis koska kannattaisi alkaa testaileen?!?

Vai pitäisikö olla niin kärsivällinen että odottaa menkkojen viralliseen alkupäivään asti, en tosin tiedä pystynkö 🤭

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

1212/3051 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti, me mennää lähes samassa vaiheessa, mulla 21/29. En vielä ainakaan ala testaan, max ens viikon puolivälissä varmaan. Vähän taas sellainen olo, et ei oo edelleenkään tärpänny.

1213/3051 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja97 kirjoitti:

Niin monta turhaa viivanpaikkaa tällä testillä saaneena.. olisko tää se kerta kun ei tarttis pettyä 🤔 tommonen ihan haalee haamu tuli muutaman minuutin sisään ja omaan silmään punertaakin. Dpo vasta jotain ehkä 7, eli toivoa on...

Raskauksia ne ovat olleet, jos väriä on ollut viivassa. Kemiallisia todennäköisesti. Herkät testit näyttää myös ne kiinnittymis yritykset sekä todella varhaiset keskenmenot. Sen takiahan herkkiä ei suositella tekemään liian ajoissa, koska nainen ei muuten edes tietäisi raskauksista / kiinnittymis yrityksistä ilman näitä herkkiä testejä ja sitten tulee turhia pettymyksiä. Tämä on selkeä viiva ja raskautta meinaa, eri asia sitten lähteekö tummumaan ja kuinka aikaisin olet tämän tehnyt. 🙊

1214/3051 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Itekin voin sanoa että herkät varhaiset testit on minun mielestäni huonoja justiinsa nuiden kemiallisten raskauksien ja varhaisten keskenmenojen takia. Mutta onhan se niinkin että ne näyttää ihan kunnollakin sitä positiivista. Plussatuulia kaikille❤️

1215/3051 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä testi vahvistunut inasen, vaikea saada kuvaan, mutta livenä selkeä ilman testin kääntelyä. Toivotaan että lähtee vahvistumaan ja ei olisi kemiallinen. Kuukautisten pitäisi 7 päivän päästä alkaa jos lyhyimmän kierron mukaan laskee ja pidemmän kierron mukaan 10 päivän päästä. Ovulaatiosta plussasta tasan viikko.

Ite en tätä lapsi asiaa stressaa ja tää testailu on hauskaa ajan vietettä. 😂 Antakaa mielipiteitä näättekö muut viivaa kuvissa? Ylempänä lauantain (eilisen) ja toinen tänään sunnuntaina 30.05. Tää sunnuntain ei ollut ekasta aamupissasta.

1216/3051 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muokkaus filtterillä 😂

1217/3051 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näette tässä dpo 12 kp 22/ 25 tai 26 ja rfsu varhainen testi. Ovulaatio oli jo kp10

1218/3051 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo13 23/25 tai 26 ja ovulaatio kp10 ihan kun vahvenis tuosta eilisestä kuvasta.. Tuo musta pohjainen kuva edellisenä. Näänkö näkyjä?

1219/3051 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39329 kirjoitti:

Dpo13 23/25 tai 26 ja ovulaatio kp10 ihan kun vahvenis tuosta eilisestä kuvasta.. Tuo musta pohjainen kuva edellisenä. Näänkö näkyjä?

Selkeä plussa! 😍

1220/3051 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu taitaa olla, tiedä sitten välittyykö teidän ruuduille? Huomenna aamulla testaan tällä samalla + eri merkkisellä! 😊