Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1161/3051 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuva.

1162/3051 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23: kyllä siinä haamujen haamu näkyy! Toivottavasti vahvistuisi!❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1163/3051 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tänään kp24/31 ja dpo8. Tein testin tänäänkin mutta ei ole mitään julkaisemisen arvoista. Uskin että tässäkään kierrossa ei tärpännyt. Kun mielestäni näin eilen selkeän haamun ja tänään en mitään, niin jos kiinnittyminen olisi tapahtunut niin eikös sen kuuluisi siitä sitten vahvistua? Eihän niin voi käydä että ensin haamuilee, sitten ei ja silti tulisi positiivinen? No ei auta kun ootella mut luulen et tää kierto oli tässä...

1164/3051 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp25/31 ja dpo8-9. Rfsu.

Vierailija
1165/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä seurattu koko ketju läpi näiden kun toista alettu yrittämään 11/2019. Väliin mahtuu yksi raskaus viime kesältä joka oli kiinnittyneenä väärään paikkaan ja piti päättää. Pitkän prosessin jälkeen heti uusi yritys ja nyt YK8 menossa. Rfsu testejä käytän useimmiten ja muutamana kiertona on tullut kuvan kaltaisia hailuroita viivoja, jotka kuitenkin aina osoittautuneet negaksi. Tänään DPO 11 ja yllätykseksi eilisen puhtaan negan jälkeen taas tällainen. Arvauksia/mielipiteitä vai onko nuo rfsu vain näin käsittämättömän huonoja testejä kun antaa vaikka mitä hailuraviivoja? Kuvassa nyt näkyy vielä huonommin mitä livenä, jopa mies sen bongasi :)

1166/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille ja onnea plussanneille😊. Täällä vauvakuumetta pitkään ilmassa ja nyt testi ehkä antoi haamun? Näkeekö joku muukin siinä haamua👀. Kuukautisten pitäisi alkaa 2 päivänpäästä. Voiko silti olla näin pieni haamu, mitään oireita ei ole?

1167/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä parempi kuva👀

1168/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti4: Minusta tuo on jo melkein plussa! En usko että menkkasi alkavat :) Varovaiset onnittelut!

1169/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ansku💗. Toivottavasti se vielä vahvistuu😊.

1170/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ensimmäinen yrityskierto kohdunulkoisen jälkeen ja toiveikkaana ollaan. Samat oireet on ollut kun edellisessä raskaudessa, mutta ei voi enää tietää johtuuko ne kohdunulkoisen jäämistöstä vai uudesta raskautumisesta. DPO 9 tänään ja tämmöistä näyttää. Jopa mies näki tässä jotain!

1171/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveenavauva: näen kyllä viivan 😍Varovainen onnittelu. Itse hain tnään toisen merkin testin ja ihan selkeä plussa tuli itselle😊.

1172/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt positiivinen? Viime raskaudessa molemmat viivat oli vahvoja

1173/3051 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksirandomvaan tuo on mielestäni jo selkeä plussa! Varmana vahvistuu muutaman päivän päästä.

1174/3051 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli tämmöinen, jee!

1175/3051 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein heti aamusta raskaustestin ja testimielessä ovistestin (kun kuulemma näyttää positiivistä raskaana ollessa)

Laitoin digitestin vielä tilaukseen😅

1176/3051 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mulla kp27/28-31. Dpo 10-11. Ei vielä menkkoja. Alamahaa nipistellyt tänään tosi paljon ja närästää. Tässä tämän illan testi.

1177/3051 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh wau, onpa täällä paljon plussaneita 🥳 oikein paljon onnea kaikille 🧡 mä edelleen odottelen kuukautisia, testit näyttää negatiivista.. vähän on jännät oltavat kun oireita kyllä on.

1178/3051 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Kp28/28-31. Dpo11-12. Testi edelleen negaa, tai korkeintaan haamu/viivanpaikka. Ei menkkoja. Alamaha nipistellyt koko päivän, pää särkee ja turvottaa. Onko enää mitään mahdollisuuksia plussaan vai oliko tämä taas tässä??? Mielipiteitä kiitos ❤️

1179/3051 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Nyt kp29/28-31. Ei vielä menkkoja. Alamahassa todella paljon nipistelyä ja menkkaolo ollut koko päivän. Alkaisikohan huomen aamulla oletan. Tässä kuitenkin tämän päivän testi. Mites muilla menee? 🥰

1180/3051 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ansku näyttää kyllä, et siellä haamu on❤️ tee huomenna uus testi ja kato löhteekö tummuun!

Mulla pitäs viikonloppuna olla ovis. Tuhannennen kerran tallettelua siis. Pääseepä ens viikolla sitten jännittää.