Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1221/3051 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

En oo tälle puolelle kirjotellukaan, kun ei oikein oo vielä ollu kuvia, mitä laittaa arvioitavaksi 😅

Nyt kuitenkin ehkä olisi.. Tein aamulla pois kaapista lojumasta viimeisen testin (perustesti, ei herkkä) enkä myöskään aamun ekasta pissasta, eikä kovin suuria odotuksia tälle kiertoa siis ollut. Menkkojen alkuunkin on vielä aikaa... Näkyykö tässä teidän mielestä jotain?

Esikoinen 03/11
Toinen haaveissa: ya 04/21

1222/3051 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Halusin sen verran tulla päivittelemään, että ollut pari päivää tosi paha olo ja alavatsa kipeä niin ennenkuin varasin lääkäriaikaa tein raskaustestin. Enpä usko että mahista olla raskaana ja silti tällainen tuli testiin. Kertoo ehkä testin luotettavuudesta. En suosittele rfsu testejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1223/3051 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaisella rfsu:n testillä tänään tällaista....

Esikoinen 03/11

1224/3051 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milanda31, kyllä tuo minun mielestäni on nyt plussa! 🥰

N26, + 30.6.2021 l.a. 14.3.2022

1225/3051 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva, saas nähdä.. 😬 huomenna testit uusiks ja ylihuomenna ja taas ylihuomenna ja ja ja.... sormet ja varpaat ristiin 🤞😅

Esikoinen 03/11

1226/3051 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milanda, kyllä tuo lupaavalta näyttää. Muista että huominen testi ei välttämättä ole vielä tummempi niin älä sitten stressaa sitä! Hcg voi nousta todella hitaasti aluksi.

Mulla ekaa kertaa kokeilussa pc. Kestin tähän iltaan asti testaamatta. Tänään vois olla dpo9. Onko täällä jollain kokemusta pc liuskasta? Tuleeko siihen herkästi näkyviin viivan paikka?

1227/3051 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Alkion siirto oli viime viikon tiistaina, vasta ensi viikolla olisi hcg-verikoe. Tein tänään pregcheckin testin kun on pienesti ruskeaa vuotoa.

1228/3051 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli päiväpissasta tälläinen. Oireita on myös ollut: ahdistusta ei ole ollut yli viikkoon, naama on ruvennut kukkimaan ja välillä mahaa vihloo. Näin viime kuussa unta että tulisin kesäkuussa raskaaksi ja miehen vasta menehtynyt isä vihjasi siitä unessa.. Hmm..

1229/3051 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä toinenkin kuva.

1230/3051 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin päivittää tähän ketjuun, että tuo pari päivää sitten laittamanihaamu muuttui plussaksi :)

1231/3051 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä nyt sitten on?? Joku virhe testissä? Molemmat pregchek testejä.

Tänään kp 29/29-30. Tein testin kun oikeestaan kaikki oireet hävinneet, tämän päivän testissä aamupissasta. Pari päivää sitten oli pitkin päivää viiltäviä vihlaisuja ja aivastaessa repäisykipuja alavatsalla. Tunteet ihan pinnassa, jäätävä itkuherkkyys . Rinnoissa pientä tuntemusta

Tein testin päivä pissasta. Puhdas nega....

Kellään kokemusta mikä tuo "viiva" tuolla tämän päivän testissä voisi olla on kovin alhaallakin? Tuli oikeestaan heti siihen...

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

1232/3051 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti83 kirjoitti:

Mikäs tämä nyt sitten on?? Joku virhe testissä? Molemmat pregchek testejä.

Tänään kp 29/29-30. Tein testin kun oikeestaan kaikki oireet hävinneet, tämän päivän testissä aamupissasta. Pari päivää sitten oli pitkin päivää viiltäviä vihlaisuja ja aivastaessa repäisykipuja alavatsalla. Tunteet ihan pinnassa, jäätävä itkuherkkyys . Rinnoissa pientä tuntemusta

Tein testin päivä pissasta. Puhdas nega....

Kellään kokemusta mikä tuo "viiva" tuolla tämän päivän testissä voisi olla on kovin alhaallakin? Tuli oikeestaan heti siihen...

Tuossa vielä tämän aamun testi koko kuva

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

1233/3051 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepeli kirjoitti:

Halusin päivittää tähän ketjuun, että tuo pari päivää sitten laittamanihaamu muuttui plussaksi :)

Onnea 💛

1234/3051 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papupata miten kävi?

1235/3051 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö joku tässä haamua?

1236/3051 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö joku tässä haamua?

1237/3051 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä nyt se viivanpaikka? Testi rsfu early predictor.

1238/3051 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Oon 26v nainen, yritystä takana 9kk. Tein tänään testin kp 23 ja dpo 10 tai 11 (ehkä). Testinä RFSU varhainen raskakstesti ja herkkyys 10 mlU/m. Tämmöinen sieltä pärähti.

1239/3051 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuro kirjoitti:

Papupata miten kävi?

ei ole muuttunut plussaksi

1240/3051 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt plussa vai "väärä plussa"? Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen aikaisintaan, mutta ei alkanut ja eilen illalla tein ton RFSU varhaisen testin, se näytti jo pari pv sitten myös haaleaa viivaa, mut nyt tuo on vahvempi viiva jo. Tein aamulla Apteekkarin testin, ja siinä en kyllä erottanut viivan viivaa plussaa, eli ihan nega.