Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Valveuni kirjoitti:
Miten kävi? Oliko plussa?
Olihan se, nyt jo todella selkeä.
Vatsaa jomottaa edelleen aina välillä, rinnoissa alkoi eilen tuntua :)
Näin ne roskishaamutkin muuttuu plussaksi
Heippa, mitä mieltä ootte? Ihan kuin jotain viivaa tässä näkisin
Mitä olette mieltä tästä? Näkyykö viivaa? RFSU:n varhainen testi.
SelenaSelena kirjoitti:
Mitä olette mieltä tästä? Näkyykö viivaa? RFSU:n varhainen testi.
On vähän näkyy, tee pari päivän päästä uusiksi.
Miltä näyttää? Voisiko olla..
Tämä pn kyllä sofin testi, jostain oon lukenut et saattaa antaa tollasia hailakoita haamuja.
Täällä kiertopäivä 34 menossa, yleensä kierto alle 30 päivää. Hcg testi otettiin perjantaina ja tulos alle 1. Nyt kuvittelen näkeväni, varsinkin kuvaa muokkaamalla, tässä haamuhaamun. Mies ei tietenkään nähnyt mitään. Varmaan terkkari kohta soittaa tuosta perjantain kokeesta. Kaksi raskautta takana ja raskausoireita, oikeita tai keksittyjä, on reilusti. Viikonloppuna tuli parina päivänä pyyhkiessä hieman punertavaa paperiin mutta tänään taas ei mitään.
Tässä olen näkevinäni sinertävää testin kohdallakin, mutta on kyllä paljon muokattukin.
Herraisä, ihan eka wannabehaamu vuoteen ja ylipäätään ikinä! Mitä helevettiä!
Vai mikä tää teijän mielestä on?
Esikoinen toiveissa meillä 34-vuotiailla.
Ja kp 27/29. Ilmestyi 3min sisällä tuo viiva
Vielä toinen kuva samasta hetkestä.
Hile: kyllä siinä jotain näkyy...❤️
No tämä näyttää jo eilistä paremmalta 😍 Tässä testissä 25 herkkyys. Kolmen minuutin kohdalla näytti tältä testi. Oliskohan nyt vaan ollut pitkä kierto ja siksi alkaa vasta näin myöhään näkymään. En tiedä pitäisikö käydä verikokeissa kun perjantaina se arvo oli tosiaan vielä alle 1.
Plussa tuli digitestiin! 🤩Oi että, oon niin onnellinen tästä, ku tiiän nyt että mun kroppa pystyy tähän! Niin kauan meni ilman mitään haamuakaan..
Liityn nyt myös tänne kuumeilijoiden seuraan. Näettekö kuvassa haamua? 🙊 Nyt dpo 9 tai 10, eli aikaista taitaa olla testailla. Tämä ehkä näkemäni haamu ei tullut kyllä testiajan sisällä, mutta alle tunnissa kuitenkin.. Hurjasti onnea jo plussanneille!
Tässä toinen nyt päivällä tehty vajaa neljä tuntia pinnatusta pissasta.. mitä mieltä ootte? Meni noin puoli tuntia ja tulos tämän näköinen. Tiedän, olen malttamaton.. 🙈
Viikossa ehtii tapahtua paljon: viime perjantaina hcg verestä alle 1 ja tänään testi näyttää tätä, kiertopäivä 38. Ihmeitä voi tapahtua 😍
Onnea Nipsuna! Mitkä viikot sulla nyt on? Mullaon 4+2 😊
Kiitos Hile! 5+2 on nyt, saa nähdä muuttuuko ultrassa myöhemmäksi kun plussakin tuli niin myöhään.
9.10 tein ton ekan haamun ja 15.10 tämmösen rfsu haamun. Luulisi, että olisi viivat jo vahvistuneet jos olisi oikea raskaus kyseessä. Toki toivoa on niin kauan kun menkat ei ala.
Nekin on alkanut taas heittämään miten sattuu, että kp:ta on vaikea sanoa. Marraskuussa 2018 luovuin hormonikierrukasta ja tuntuu vieläkin olevan ajoittain haasteita kierron kanssa.
Ei jaksaisi taas pettyä. :(
Alotettiin yritys 12/2019 ja nyt oli eka haamu.

Miten kävi? Oliko plussa?