Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

461/3051 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa etten ole ainut kuka on ottanut clear blue viikkotestin auki 🙈 Negaa näytti ja menkat pitäs alkaa aikaisintaan tänään, mut Flo keskiarvo ois huomenna. Ällö olo kokoajan ja toki toive raskaudesta...

N36 M44
Km 8/20
Esikoinen 8/21

462/3051 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/3051 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun mukaan 😅 näkyykö tässä yhtään mitään? Toiveajattelen kai ihan täysin, mutta ollaan kaks vuotta yritetty miehen kanssa lasta, yks keskenmeno keväällä ja vauvakuume ihan älytön. Epätoivo alkaa iskemään. Oireina pahoinvointi joka sai testaamaan.

464/3051 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymityyppi kirjoitti:

Mites tämä?

Mun mielestä näkyis haamu. Testaa viel parin päivän päästä :) onks sulla mitä oireita?

465/3051 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunflowerfield kirjoitti:

Anonyymityyppi kirjoitti:

Mites tämä?

Mun mielestä näkyis haamu. Testaa viel parin päivän päästä :) onks sulla mitä oireita?

Vähän lämpöä ollut, kramppeja viime vkonloppuna, päänsärkyä, väsy ja tänään etoi aamulla. Tein semmosen kaupan halppis testin ja se näytti negatiivista, että ehkä ostan ens viikolla apteekin tai clearbluen testin :) keskiviikkona olin jotenkin tosi äksy, ihan kuin sillon kun esikoisesta tein sitte vkon sisällä positiivisen testin 😅

466/3051 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt apua... ostin apteekin ultra testin, mistä oon lukenut todella ristiriitaisia juttuja? Ja dpo 10 sain haalean toisen viivan kun avasin testin (avasin alle 10 min tekemisestä, 10 min jälkeen ei saisi lukea). Oli haalea vaaleanpunainen viiva siis sen 10 min sisään jo. Sitten menin nukkumaan (otin trstin aamuyöllä) ja aamulla se om selkeä positiivinen. Otin sitten clear blue digin joka sanoi ”ei raskaana”. Kokemuksia siis tästä testistä? Oon ihan sekasin kun en tiedä mitä ajatella.

Eka kuva mihin oon vihreällä piirtänyt viivat niin on testiajan sisällä. Toka aamulla.

467/3051 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho dli tähän tulee se kuivunut testi:

468/3051 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä plussa? Haamu???

469/3051 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällainen nyt sitten vihdoin tuli kun kuukautiset on yli viikon myöhässä. Ei kai tässä ole mitään epäilystä?

Oireet ovat olleet huomattavat ja pari negaa tehnyt mutta tämä oli nyt ensimmäinen aamuvirtsasta.

Jokohan uskallan iloita? <3

470/3051 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tässä kierrossa oottaa, alakaako menkat vai ei, mutta en millään malttanu olla testaamatta. :D Pari päivää sitten tuli pari kertaa yhtäkkinen pahoinvointikohtaus ja menkkamaisia alavatsakipuja on ollut. Kp 25/28-33 menossa nyt. Näkeekö muut tässä mitään? Ite oon erottavinani ihan himmeän viivan. Mies ei puolestaan nää tässä mitään.

Vierailija
471/3051 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elena_ kirjoitti:

Piti tässä kierrossa oottaa, alakaako menkat vai ei, mutta en millään malttanu olla testaamatta. :D Pari päivää sitten tuli pari kertaa yhtäkkinen pahoinvointikohtaus ja menkkamaisia alavatsakipuja on ollut. Kp 25/28-33 menossa nyt. Näkeekö muut tässä mitään? Ite oon erottavinani ihan himmeän viivan. Mies ei puolestaan nää tässä mitään.

Minusta tuossa on todella haalea viiva. Olen kyllä tuijottanut näitä testejä sen verran, että voi silmät tehdä tepposet

472/3051 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tässä nyt joku haamujen haamu vai ei?

473/3051 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33474 kirjoitti:

Onks tässä nyt joku haamujen haamu vai ei?

Kyllä siinä haamujen haamu näyttäis olevan 😊

474/3051 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää plussa vai ei? Menossa noin. 8dpo.

475/3051 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa Apteq vai Nega?

476/3051 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu? Tuli testiajan sisällä, livenä vaaleanpunainen. Tein 2 testiä ja molempiin tuli sama. Menkkojen pitäisi tänään alkaa. Tuntemuksia on, mutta mitään ei ole (vielä) tullut.

477/3051 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa teen näitä ovulaatio testejä, huomenna pitäis olla ovulaatio. Testi näyttää nyt näin, tummunu vaan parin päivän sisällä. Eli voiko tän nyt tulkita, että ovuloin huomenna vai? Ylempi aamuinen ja alempi nyt tehty.

478/3051 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleeko silmäni jo ku näitä on tuijottanut niin paljon... Olisko haamujen haamu tuossa viivojen välissä?

479/3051 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega vai mitä :(

480/3051 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa vai nega?