Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Kuukautiset 1-5pv myöhässä. Otettu iltapissasta. Esikoinen tänään 9kk 😱 kondomi ollut käytössä. Menkkakipuja, mut ei tietoakaan vuodosta. Näkyykö teidän silmään mitään?
-H
Tässä toinen, kuvien laatu huono. Pahoittelem
- H
Kerttu-Inkeri kirjoitti:
Tässä parempi kuva:
Mullakin noi one stepit käytössä ja sullakin "hyvällä mielikuvituksella" jotain näkyvissä 🤭 Ilmottele ihmeessä kuinka käy 👍
Dpo12 uskottava se on kai, jospa tää 4plussa pysyy matkassa loppuun saakka 😬 jopa ovis testi näyttää plussaa.
Kerttu-Inkeri kirjoitti:
Dpo12 uskottava se on kai, jospa tää 4plussa pysyy matkassa loppuun saakka 😬 jopa ovis testi näyttää plussaa.
Onnea ja tarrasukkia!!👍❤😊
Edelleen tätä haaleaa ja hyvällä mielikuvituksella nähtävää, tässä vähän kontrastia lisätty🤔 kuukautiset 2-6vrk myöhässä 🤷♀️
-H
Haamu/viivanpaikka vai nega? Pregcheck 25mIU, iltapissasta. kp 42/30
Tilanne siis seuraava: to illalla tein vahvan haamun, pe haaleamman haamun. Viikonloppuna testasin pari kertaa puhtaan negan.
Oireita on reilu viikon ollut kaikenlaisia, ensin alkoi rintojen jomotus ja runsas juokseva valkovuoto. Seuraavaksi ilmestyi etova olo, varsinkin tietyistä hajuista. Vatsalla jatkuva painon tunne ja nyt ollut kolmisen päivää tooosi niukkaa veristä vuotoa, jäänyt välillä paperiin. Eilen alkoi paha olo vaivaamaan enemmän ja tänään yökkäilyttänyt välillä.
Ninichu kirjoitti:
Tilanne siis seuraava: to illalla tein vahvan haamun, pe haaleamman haamun. Viikonloppuna testasin pari kertaa puhtaan negan.
Oireita on reilu viikon ollut kaikenlaisia, ensin alkoi rintojen jomotus ja runsas juokseva valkovuoto. Seuraavaksi ilmestyi etova olo, varsinkin tietyistä hajuista. Vatsalla jatkuva painon tunne ja nyt ollut kolmisen päivää tooosi niukkaa veristä vuotoa, jäänyt välillä paperiin. Eilen alkoi paha olo vaivaamaan enemmän ja tänään yökkäilyttänyt välillä.
Oisko kemiallinen raskaus? Jotain tuossa erotan, mutta en näe väriä? Oisko viivanpaikka.
Itellä taitaa kans olla kemiallinen ku noi hailurat haamut haalenee kerta kerralta ja pari negaakin 25-herkällä testillä. Eli tuskin mulla hcg ees noussut kovin korkealle 🤷♀️ Olo tavallaan helpottunut kun ei ollut suunniteltu ja esikoinenkin vielä niin pieni. Mutta tässä muutamassa päivässä sitä kuitenkin onnistui jo ajattelemaan uutta vauvaa todellisena 🤭 osin siksi vähän pettynytkin..
-H
Käyttäjä18867 kirjoitti:
Ninichu kirjoitti:
Oisko kemiallinen raskaus? Jotain tuossa erotan, mutta en näe väriä? Oisko viivanpaikka.
Itellä taitaa kans olla kemiallinen ku noi hailurat haamut haalenee kerta kerralta ja pari negaakin 25-herkällä testillä. Eli tuskin mulla hcg ees noussut kovin korkealle 🤷♀️ Olo tavallaan helpottunut kun ei ollut suunniteltu ja esikoinenkin vielä niin pieni. Mutta tässä muutamassa päivässä sitä kuitenkin onnistui jo ajattelemaan uutta vauvaa todellisena 🤭 osin siksi vähän pettynytkin..
-H
Joo sitä kemiallista itsekin veikkaillut.. oottelen vaan että vuoto alkais kunnolla eikä tarvis enää arpoa 😣
Toi pahoinvointi sekoitti nyt pakkaa ja aattelin että ehkä sittenkin.. 🤔😅 mut voihan se toki mistä vaan johtua
One stepit loppui, niin siirryin toiseen testiin. Eilen näytti puhdasta negaa, nyt taas näkyis jotain? Vai onko mulla viivat vaan silmissä 😅 alkais jo menkat kun ei tästäkää selkoa ota...
-H
Liekkö mullaki viivan kuvat silmissä vai näkeekö joku muuki haamun 🙈
Ninichu kirjoitti:
Liekkö mullaki viivan kuvat silmissä vai näkeekö joku muuki haamun 🙈
Mulla nyt viivalasit päässä, mut on toi selkeempi ku mun! 👍🤩
- H
Raskaustestit loppu 😅 menkoista ei vielä tietoakaan ja kp 38. Tosin ovulaatiotesti rupes tummenemaan 🤔 (Niitä ollu kaapissa jemmassa jo ennen esikoista) tossa pikku kuvassa eilisen, toissapäivän, su ja la testit. Isommassa tää päivä 🤔
Käyttäjä18867 kirjoitti:
Raskaustestit loppu 😅 menkoista ei vielä tietoakaan ja kp 38. Tosin ovulaatiotesti rupes tummenemaan 🤔 (Niitä ollu kaapissa jemmassa jo ennen esikoista) tossa pikku kuvassa eilisen, toissapäivän, su ja la testit. Isommassa tää päivä 🤔
Niinjoo.. ja siksi kaivoin testin kun kesken siivouksen piti juosta vessaan oksentamaan 🙈 Tänään selkää juilinut muutenkin
Käyttäjä18867 kirjoitti:
Käyttäjä18867 kirjoitti:
Niinjoo.. ja siksi kaivoin testin kun kesken siivouksen piti juosta vessaan oksentamaan 🙈 Tänään selkää juilinut muutenkin
Minä tein nyt aamulla selvän plussan 💕 kerrohan sit, miten sulle kävi!
Ninichu kirjoitti:
Käyttäjä18867 kirjoitti:
Käyttäjä18867 kirjoitti:
Minä tein nyt aamulla selvän plussan 💕 kerrohan sit, miten sulle kävi!
Onnea ja tarrasukkia ❤👍😍
Testaan tänään tai huomenna kun saan jostain testin, jotenkin kyllä ajattelis, että olis noi viivat vahvistunu jo tässä ajassa
 Vähän sitä kemiallista uumoilen..
Sain postista uudet one stepit ja ne on herkät. Tulos: täydellisen puhdas nega. Eli kemiallinenhan tämä ja olis muutenki luullut vahvistuvan tässä ajassa 😊 vuotoa odotellessa kun kroppakin ihan sekaisin näiden hormoonien kanssa 🙈👍
Testasin ihan liian aikaisin. Ainakin livenä olin näkevinäni jotain viivanpaikkaa, mut saa nyt nähdä. Mitäpä mieltä?
Tässä parempi kuva: