Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Tässä sama testi. Mutta tehty lauantaina päiväpissasta. Kuukautiset alkoikin lauantaina mutta outoja nippailuja kohdunsuulla eikä tule niin runsas vuoto eikä hyytymää kuten aina ennen tullut..
Tämä sunnuntaina apteekin omalla herkällä. Sama testi kuin eka kuva mutta se kuva otettu yliajalla. Menkat alkoi siis tässä lauantaina päivän myöhässä. Sure step testi tehty ja siitä ei oikeen näe mielestäni mitään. Mitä pitäs ajatella?? Voi menkat olla vaikka ois raskaanakin. Vai?
Hei! Vauvamuumeinen ilmoittautuu🙈 Meillä yk6 ja kuopus 1v2kk. Imetän Vielä ja "ongelmana" ollut nyt monessa kierrkssayhyt luteaalivaihe. Ovulaatio ollut järjestään kp17-19 ja menkat alkaneet kp25-kp26🤷♀️ nyt olin pongaavinani oviksen jo kp7 🤔🤔 tein tänään testin oletettavasti dpo9. Miltä teistä näyttää? 🙏 Menkkajomotusta ja selän polttelua on.
Käyttäjä 34636 onhan se mahdollista. Mietin vain pitäisikö tuossa testissä viivan olla punainen? Jos itse saisin tuollaisen tuloksen testiin, luulisin varmaan olevani raskaana 🤔 tee testi myöhemmin uudelleen?
Valveuni kirjoitti:
Käyttäjä 34636 onhan se mahdollista. Mietin vain pitäisikö tuossa testissä viivan olla punainen? Jos itse saisin tuollaisen tuloksen testiin, luulisin varmaan olevani raskaana 🤔 tee testi myöhemmin uudelleen?
Sinun testissä ois haamuviiva selkeästi... Ongelma on että tein nämä testit kaikki kun kuukautiset jo oli alkaneet... Eli kiinnittymisvuoto oli tiistaina. Perjantaina ei menkat alkaneet. Tein testin lauantaina iltapv johon sain haamun. Vuoto alkoi siis lauantaina,pari pv runsastui. Sidettä tarvinnut. Sunnuntaina tein toisen apteekin ultra testin ja siinäkin haamu. Nyt eilen ja tänään tein nuo netistä tilaamani vasta eilen saapuneet (viikon toimitusaika) sure stepit. Niistä en osaa sanoa juuta tai jaata. Joo punaiset viivat pitäisi olla. Haamuviiva on aina ensin harmaa mutta en ole varma onko tuo edes haamu. Nippailuja kohdunsuulla... Siksi arvuuttelen edelleen. 2 lasta ennestään ni tiedän mitä se on. Alkuraskaus. Muita oireita ei ole..tartteekohan mennä apteekkiin hakemaan se sama apteekin oma hyvä testi. Ei jaksaisi enää. 🤭
Tässä sure step testi, jonka tein tänään koska nippailut jatkuu kohdunsuulla. Pistely siis. Vuotoa ei tule enää kuten ennen kuukautisissa todella runsaasti. Nyt on jo loppumassa.
Kyllä siinä väriä näkyy edelleen🤔 mulla on kaiken näköisiä oireita, mut niitä on ollut nyt 6kk, luulen että johtuu siitä kun imetän ja hormonit tekee tepposia😊 Meillä haaveissa neljäs ❤️ toivotaan, että olisi käyttäjä 34636 plussa 🙏
Valveuni kirjoitti:
Kyllä siinä väriä näkyy edelleen🤔 mulla on kaiken näköisiä oireita, mut niitä on ollut nyt 6kk, luulen että johtuu siitä kun imetän ja hormonit tekee tepposia😊 Meillä haaveissa neljäs ❤️ toivotaan, että olisi käyttäjä 34636 plussa 🙏
Olisi suuri ihme että olisi matkassa mukana koska vuosin tosiaan la, su, ma ja tänään vielä... Toivon todella että olisi plussa. Itse olen 37v ja 3.lapsi olisi lahja minulle. En ole parisuhteessa mutta yksin päättänyt hankkia jos raskaaksi tulin koska mies jolle tämä lapsi olisi tulossa sanoi ettei halua lasta. Olimme 3 kertaa yhdessä. Vaikka hän jätti en aborttia tekisi...
Voi kurja tilanne exäsi kanssa😔 minulla myös ikää pian 36v. Tein testin tänään toiveena, että olisi viiva tummentunut, mutta ei.. Ovulaatiotesti on selkeä positiivinen kyllä. Eli taitaa olla siis ovis ihan "normaaliin" myöhäiseen aikaan ja tämäkin kierto on taputeltu. Luteaalivaihe jää taas auttamatta liian lyhyeksi, kun menkat pitäis alkaa ens torstaina. 😩😩
Uskaltaako tästä jo iloita? ❤️
Tältä näyttää mun roskishaamu (testin otosta 45min), vahingossa vilkaisin.. ei ollut aamupissasta.
RFSU varhainen testi
Kolmen tunnin päästä tein uuden (hermostuneena) ei roskis (5min testistää). Toivona on raskaus.. maltanko odottaa sunnuntaihin ennenkun teen testin.. menkat pitäisi alkaa tiistaina tai keskiviikkona..
Näenkö ihan omia??
Niin lisätietona näin perään.
Menkat alkoivat 9.09, (29 pvä säänöllinen kierto) ovulaatio testit eivät näyttäneet kun haamuja. Joten oletin, ettei sitä tällä kertaa ole.
Tänään siis perjantai. Tiistaina oli kyllä aika "kuumeinen" olo.. olin 100% että olen tulossa kipeäksi niin jäin etätöihin. Kuumetta ei ollut aivan pientä lämpöä vain. Kesti kaksi päivää ja loppui. Meinasin pyörtyä keskiviikkona, mutta sen voi laittaa työuupumuksen piikkiin. Tänään sit vihloo vatsaa ja menkkoihin on vielä aikaa..
Nonni.. aamu koitti enkä siis kuitenkaan jaksanu odottaa huomiseen. Tältä tämä näyttää nyt :)
Huomenna teen uudestaan ja kerron sitten vasta miehelleni siitä, en uskalla ihan vielä, kun se on noin haalea
Wera_93: kyllä on jo selkeä plussa❤️Onnea❤️
ÄitiKoo kirjoitti:
Wera_93: kyllä on jo selkeä plussa❤️Onnea❤️
Kiitos ÄitiKoo ❤️❤️
Huomenna aamusta vielä digitaalisena teen ja jos kaikki hyvin, kerron miehelleni siitä ☺️
3 kk yritystä, nyt vaa toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin ☺️
Täällä kaikille tsemppiä ja iso iso hali ❤️
Täällä yksi tämmöinen tänään, kyllähän tässä joku viiva näkyy?
Kuukautisten oletettu alkamispäivä tänään. Huomenaamuna teen vielä herkemmän testin.
Keväällä raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 12 joten jänskättää... 🙈