Sivut

Kommentit (361)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vierailija456 kirjoitti:
Moi! Olen sivusta tätä 9ketjua jo pidemmän aikaa seuraillut.  Uskaltaisin siis kysyä teiltä kokemuksia pregcheckeistä.  Tein siis eilen alla olevan testin jossa olin jotain näkevinäni? Kuivuessaan testissä ei näkynyt taas mitään. Kokemuksia? Viivanpaikka? Plääh....

[url=https://aijaa.com/kzd0Jd][img]https://img.aijaa.com/t/00286/14856264.t.j...

Tässä ylemmässä näen kyllä haamun, alemmassa en mitään 🤔

Täällä uusi käyttäjä! Me aloitettiin miehen kanssa vauvayritykset viime kuussa. Kuukautiset mulla on epäsäännölliset, mutta nyt kp 36 menossa (viime kierto oli 28 päivää). Rinnat on todella arat, väsymys on vaivannut ja lisäksi vielä etovaa oloa ollut nyt eilen illalla ja tänä aamuna. Mitä mieltä tästä testistä? Näkyykö mitään? Tehty nyt aamupäivästä. Tekeeköhän mieli vaan kepposia, kun itse kuvittelen jotain haamun tapaista. 

Käyttäjä4914 kirjoitti:
Mitä mieltä tästä? Huomenna aamulla tehtävä vielä uusi mutta tämä epätietoisuus ja odottaminen on kamalaa..

Minusta tässä jotain näkyy. Itellä sama tilanne, että epäselvä viiva näkyi testissä. Nyt on kova jännitys päällä. Huomenna aamusta tarkotus tehä uudestaan testi.

Käyttäjä4914 kirjoitti:
Tältä näytti tämän aamun testi. Tästäkin olen huomaavinani hailuran viivan. Nyt jos malttaisi odottaa kaksi päivää ja tekisi sitten uuden testin. Mites siellä menee?

Mulla ei näy mitään kuvaa tässä sun viestissä? :O Määki tein tänään uuden testin ja se näytti puhtaalta negalta :( Menkat ei oo vieläkään alkanu (nyt myöhässä 3pv, kp 37 menossa), mutta eilen oli vähän menkkamaista kipua. Etovaa oloa ja rintojen arkuutta on myös edelleen. Niin piinaavaa odotella. Pelottaa käydä vessassa, jos onki menkat alkanu. Mutta sitte toisaalta tuntuu, että kai sen testin pitäis olla jo positiivinen, jos raskaana oisin. :/

Oho, miksiköhän se ei tullut.. Soitan tänään verikoeajan niin saa selvyyden. Mulla on Nexplanon ehkäisykapseli vielä kädessä, joka oli tarkoitus ottaa pois joku aika sitten mutta se on "hävinnyt" ja nyt odottelen aikaa käsikirurgille. Kaikki raskausoireet on ja vaikka olikin haalea plussa niin jotenkin toivoisin sen pitävän paikkaansa. Onkohan kellään tietoa että voiko tuo kapseli jotenkin vahingoittaa mahdollista sikiötä? Olen ajatellut että ne on suunniteltu siten että ei vahingoita jos sattuu raskaaksi tulla mutta nyt kun asia on omalla kohdalla ajankohtainen niin pelkää kaikkea..
Toivottavasti sunkin tilanne selviää, olis kiva jos päivittelisit tänne tuleeko sieltä vielä plussa!

Käyttäjä4914 kirjoitti:
Oho, miksiköhän se ei tullut.. Soitan tänään verikoeajan niin saa selvyyden. Mulla on Nexplanon ehkäisykapseli vielä kädessä, joka oli tarkoitus ottaa pois joku aika sitten mutta se on "hävinnyt" ja nyt odottelen aikaa käsikirurgille. Kaikki raskausoireet on ja vaikka olikin haalea plussa niin jotenkin toivoisin sen pitävän paikkaansa. Onkohan kellään tietoa että voiko tuo kapseli jotenkin vahingoittaa mahdollista sikiötä? Olen ajatellut että ne on suunniteltu siten että ei vahingoita jos sattuu raskaaksi tulla mutta nyt kun asia on omalla kohdalla ajankohtainen niin pelkää kaikkea..
Toivottavasti sunkin tilanne selviää, olis kiva jos päivittelisit tänne tuleeko sieltä vielä plussa!

Ei tullu mulla plussaa :( Menkat siis alkoi lopulta viime viikon sunnuntaina. Harmittaa niin paljon, mutta ei muuta ku uus yritys! Mikä siellä on tilanne?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat