Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

301/3051 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamaton95 kirjoitti:

Rfsu herkkä testi. Näettekö muut tässä edes pientä hailuraa? 🙈

Tässä jatkoa tarinaani. Myönnän, ettei ekan testin hailura näy tuossa kuvassa 😄

302/3051 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä näistä. Positiivinen vai nega. Molemmat tehty tänään ja menkat 6 päivää myöhässä? Toinen kuva toisessa kommentissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
303/3051 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen tänään tehty.

304/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen sivusta tätä ketjua jo pidemmän aikaa seuraillut.  Uskaltaisin siis kysyä teiltä kokemuksia pregcheckeistä.  Tein siis eilen alla olevan testin jossa olin jotain näkevinäni? Kuivuessaan testissä ei näkynyt taas mitään. Kokemuksia? Viivanpaikka? Plääh....

[url=https://aijaa.com/kzd0Jd][img]https://img.aijaa.com/t/00286/14856264.t…]

305/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen. Tässä kuivana

306/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija456 kirjoitti:

Moi! Olen sivusta tätä 9ketjua jo pidemmän aikaa seuraillut.  Uskaltaisin siis kysyä teiltä kokemuksia pregcheckeistä.  Tein siis eilen alla olevan testin jossa olin jotain näkevinäni? Kuivuessaan testissä ei näkynyt taas mitään. Kokemuksia? Viivanpaikka? Plääh....

[url=https://aijaa.com/kzd0Jd][img]https://img.aijaa.com/t/00286/14856264.t…]

Tässä ylemmässä näen kyllä haamun, alemmassa en mitään 🤔

307/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi käyttäjä! Me aloitettiin miehen kanssa vauvayritykset viime kuussa. Kuukautiset mulla on epäsäännölliset, mutta nyt kp 36 menossa (viime kierto oli 28 päivää). Rinnat on todella arat, väsymys on vaivannut ja lisäksi vielä etovaa oloa ollut nyt eilen illalla ja tänä aamuna. Mitä mieltä tästä testistä? Näkyykö mitään? Tehty nyt aamupäivästä. Tekeeköhän mieli vaan kepposia, kun itse kuvittelen jotain haamun tapaista. 

308/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Huomenna aamulla tehtävä vielä uusi mutta tämä epätietoisuus ja odottaminen on kamalaa..

309/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4914 kirjoitti:

Mitä mieltä tästä? Huomenna aamulla tehtävä vielä uusi mutta tämä epätietoisuus ja odottaminen on kamalaa..

Minusta tässä jotain näkyy. Itellä sama tilanne, että epäselvä viiva näkyi testissä. Nyt on kova jännitys päällä. Huomenna aamusta tarkotus tehä uudestaan testi.

310/3051 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etten itte vain kuvitellut sitä siihen.. Huomenna sitten uus kuva kehiin jos siltä näyttää. Vaatii uskonvahvistusta :D Tsemppiä sullekkin!

311/3051 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä näytti tämän aamun testi. Tästäkin olen huomaavinani hailuran viivan. Nyt jos malttaisi odottaa kaksi päivää ja tekisi sitten uuden testin. Mites siellä menee?

312/3051 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4914 kirjoitti:

Tältä näytti tämän aamun testi. Tästäkin olen huomaavinani hailuran viivan. Nyt jos malttaisi odottaa kaksi päivää ja tekisi sitten uuden testin. Mites siellä menee?

Mulla ei näy mitään kuvaa tässä sun viestissä? :O Määki tein tänään uuden testin ja se näytti puhtaalta negalta :( Menkat ei oo vieläkään alkanu (nyt myöhässä 3pv, kp 37 menossa), mutta eilen oli vähän menkkamaista kipua. Etovaa oloa ja rintojen arkuutta on myös edelleen. Niin piinaavaa odotella. Pelottaa käydä vessassa, jos onki menkat alkanu. Mutta sitte toisaalta tuntuu, että kai sen testin pitäis olla jo positiivinen, jos raskaana oisin. :/

313/3051 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, miksiköhän se ei tullut.. Soitan tänään verikoeajan niin saa selvyyden. Mulla on Nexplanon ehkäisykapseli vielä kädessä, joka oli tarkoitus ottaa pois joku aika sitten mutta se on "hävinnyt" ja nyt odottelen aikaa käsikirurgille. Kaikki raskausoireet on ja vaikka olikin haalea plussa niin jotenkin toivoisin sen pitävän paikkaansa. Onkohan kellään tietoa että voiko tuo kapseli jotenkin vahingoittaa mahdollista sikiötä? Olen ajatellut että ne on suunniteltu siten että ei vahingoita jos sattuu raskaaksi tulla mutta nyt kun asia on omalla kohdalla ajankohtainen niin pelkää kaikkea..

Toivottavasti sunkin tilanne selviää, olis kiva jos päivittelisit tänne tuleeko sieltä vielä plussa!

314/3051 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois dpo 15, mut parin päivän ”menkatkin” meni jo, joten ota tästä selvää..

315/3051 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan tässä jo varovasti iloita. Kp 28/25. Keskiviikkona testit näytti negaa ja tänään näkyi nämä haamut, jotka mieskin jo erotti. Eka lapsi toiveissa.

316/3051 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö tässä haamun?

317/3051 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua onks tää plussa yritystä takana jo yli vuoden ja menkat pitäis alkaa ylihuomenna ja eilen tuli tämmönen

Noora

318/3051 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

papupata kirjoitti:

Näettekö tässä haamun?

Tässä vielä toinen kuva!

319/3051 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4914 kirjoitti:

Oho, miksiköhän se ei tullut.. Soitan tänään verikoeajan niin saa selvyyden. Mulla on Nexplanon ehkäisykapseli vielä kädessä, joka oli tarkoitus ottaa pois joku aika sitten mutta se on "hävinnyt" ja nyt odottelen aikaa käsikirurgille. Kaikki raskausoireet on ja vaikka olikin haalea plussa niin jotenkin toivoisin sen pitävän paikkaansa. Onkohan kellään tietoa että voiko tuo kapseli jotenkin vahingoittaa mahdollista sikiötä? Olen ajatellut että ne on suunniteltu siten että ei vahingoita jos sattuu raskaaksi tulla mutta nyt kun asia on omalla kohdalla ajankohtainen niin pelkää kaikkea..

Toivottavasti sunkin tilanne selviää, olis kiva jos päivittelisit tänne tuleeko sieltä vielä plussa!

Ei tullu mulla plussaa :( Menkat siis alkoi lopulta viime viikon sunnuntaina. Harmittaa niin paljon, mutta ei muuta ku uus yritys! Mikä siellä on tilanne?

320/3051 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas... vieläkin menkat tulematta ja tänään Apteq aamulla. Viiva tuli vasta reilusti testiajan jälkeen kun oli kuivunut. Ootteko näihin saanu viivanpaikkoja? Voi että ärsyttää....