Sivut

Kommentit (361)

Vierailija

Mitä mieltä ootte tästä? Testiajalla ei ilmestynyt mitään, mutta noin 15-30 min testiajan jälkeen kuitenkin oli ilmestynyt tällänen hyvin hailakka viiva. Kuvittelenko vaan, vai näkyykö se teillekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt olisi ehkä dpo 11 ainenkin kivuista päätellen mitä ajattelen ovulaatiokivuiksi. Olisikohan tämä tästä tummenemaan päin ja enteisilisi raskauttta vai kenties vasta oikeaa ovulaatiota? Tai alkavia menkkoja?

Kierto ei ole edellisen synnytyksen jälkeen käynnistynyt, olisiko mahdollista saada ihan muuten vain näinkin tummaa viivaa?

Onko kuinka moni saanut normi clear bluella näin selkeetä testiajan jälkeistä viivanpaikkaa? 🤔

Aika varmsti en ole raskaana, mutta asia toki mietityttää ja kiinnostaa 😅

Kiitos, jos jaksatte auttaa ja jakaa kokemuksia 🤗

Äitikoo kiitos, siinä alemmassa on tosiaan värisotkua poikittain. Viivat tulee näkyviin testiin kun pissaa, aika voimakkaana. Sitten vähän häviävät ja kuivuttuaan näkyy taas. Ihmettelen onko nämä one stepit ihan susia.🤔 tässä kuvassa testi just pissauksen jälkeen.

Ihan täytyi nyt tänne tulla kysymään teidän mielipidettä, kun en halua läheisten kanssa vielä spekuloida. Näkyykö tässä teidän mielestä testiviivaa? :'D Voi olla, että oma mieli tekee tepposet tai sitten on vaan viivanpaikka. Raskaustestinä on raskauskeijun herkkä testi. Tein tämän testin eilen aamulla ja kuva otettu silloin. Harmittaa etten ottanut mökille testejä mukaan. Voi ehkä olla parempi, että katson uudestaan sitten maanantai aamuna, kun ollaan kotona.

Esikoinen toivessa / PCO /25v

Ansku 567 no mulle kävi niin, et dpo 10 tuli veristä vuotoa, ja sitä oli pari pv. Luulin et menkat alkoi, joten en testannut enää. Tänään on dpo 14 mut menkkoja ei näy, vuoto loppui siis dpo 12 ja maha kipeä. Ollaan reissussa ja täällä ei ole apteekkia lähellä!! Nyt polttelis päästä testaa, muttei onnistu. Mulla tulee menkat aina dpo 13 tai viimeistään dpo 14.

Degerbyxx, onpa jännät paikat kyllä🙈, ymmärrän että tekisi mieli testata. Kun on mahollista ettei tuo vuoto ollut menkat. Toivottavasti reissu vie kohtapuolin lähemmäs jotain markettia tai apteekkia, josta testejä löytyy😁. Tuuhan sit kertomaan kui kävi! Tsemppiä sulle näihin piinallisiin hetkiiin!

Ite en oikeen osaa omasta tilanteesta sanoa mikä tuossa omassa testissä oli🙄 Kattelen sitten huomenna. Itelläkin on alavatsakipuja ollu nyt eilen illalla ja tänään. Oma kierto on valitettavasti vaihteleva, niin en nyt ihan tarkkaa osaa sanoa missä kohti mennään, loppupuolella kuitenkii.

Ansku567 tämä on piinallista! Palaan ilmoittamaan, jos pääsen testiin käsiksi tai jos menkat tulee.
Minäkään en osaa sun viivasta sanoa mitään, kun tosiaan itse pohdin näitä samoja! Näen kyllä pinkkiä väriä sun viivassa hieman! Tsemppiä! Palaa sinäki ilmoittamaan, kun testaan seuraavan kerran onko alkanu vahvistumaan!

Tein äsken uuden testin. Nyt ei piirtynyt edes noin selkeää viivaa kuin aiemmin. Kyllä se sitten on varmaan negatiivinen tulos on 🙄 Ihan kun olisin silti jotain pientä pinkkiä nähnyt. Mutta haluaisin varmaan niin paljon positiivisen tuloksen, että mielen on vaikea hyväksyä ettei liuskaan mitään toista viivaa tule. 😄 Ehkä näin kesälomalla liikaa aikaa mietiskellä ja haaveilla. Enkä ole yrityksestä sanonut kenellekkään, niin ei oikeen ole ketään kenen kanssa näistä puhuisi. Mutta toivotaan, että sulle Degerbyxx tulisi positiivisiä uutisia!

Menkat tuli ryminällä! Eli se siitä sitte . Mulla on endo ja esikoinen sai alkunsa ivf:stä. Turhaan elättelen toiveita luomuraskaudesta, mutta ihmismieli on kumma! Joskus tuntuu, että näiden toiveiden elättely vie vähän liikaa energiaa. Pitäs yrittää pas:ia, oisi ehkä jotain mahdollisuuksia.
Tsemppiä sulle Ansku567! Voi ne viivat sieltä silti vielä vahvistua!

Mitäs mieltä?

Dpo 12. Tunti sitten tehty. Huomenna pakko jo tehdä aamulla uusi! Yk2 ja esikoista yritetään. Hirmu jännää! Oireita ollut rintojen arkuus, ajoittainen paha olo, väsymys, lämpöily ja viluisuus, vatsaan/munasarjoihin jomottanut enempi vähempi joka päivä.

Nämä kaikki testit tehty tänään oletettuna kuukautisten alkamispäivänä, muttei aamupissasta vaan kaikki tehty päivällä. viivat erottaa selvästi ja ne punertaa, mutta siis nyt kuitenkin alkoi niukka vuoto. Voiko testiin tulla muka noin selkeät viivanpaikat :(

Degerbyxx, olen pahoillani😔 Voimia sinne paljon! Toivottavasti teille kuitenkin vielä lapsi saatte hoidoilla tai ilman❤
Mietin vain, että onko nää one stepit nyt sitten tällaisia mitkä toiset testit jättää tulkinnan varaa? Ärsyttävää, jos näin on!

Haaveilijalle, että ilmeisesti vuotoa voi tulla raskaudesta huolimatta. Toinen vaihtoehto on ilmeisesti kemiallinen raskaus. Jolloin munasolu koittaa kiinnittyä, mutta tulee varhainen keskenmeno. Tämä kiinnittyminen kuitenkin nosta hcg tasoja ja näkyy testissä. Näin olen itse ymmärtänyt. Korjatkaa toki mikäli olen ymmärtänyt väärin. En toki ole lääkäri ta asiantuntija. Enkä osaa sanoa mikä on tilanne sinun kohdalla.

Riisifrutti, tuo viiva kyllä näyttää omaan silmään aika selkeälle! Tai ainakin pinkkiviiva siinä selkeästi on. Jos olet epävarma niin onhan niitä selkeitäkin testejä, millä saa varmuuden. 😄 Hyvä alkaa täältä huutelemaan, kun itsekkin näitä täällä kyselee!
Riisifrutti ja haaveilija kertokaahan sitten, että mikä näyttäisi olevan lopputulos!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat