Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Moikka! Ollaan yritetty miehen kanssa toista lasta ja eileen aamulla oli tosi etova olo ja ihan samanlainen kun odotin esikoista. Menkkani pitäisi alkaa noin 4 päivän päästä ja tein tänä aamuna rfsun aikaisin testaavan testin. Voiko tää nyt olla se haamuviiva
Tänään dpo 12 tai 13, laskutavasta riippuen.
Ylempänä apteekin one step ja alempana rfsu. Rfsu:a ei tarvitse livenä edes tihrustaa, niin kaksi viivaa näkyy. Kuvassa näkyy vähän kehnommin.
Toista lasta yritetään ja tämä oli ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen. Esikoinen syntyi aluvuodesta. Ikinä ennen en ole ovulaatiota tuntenut, mutta ilmeisesti synnytyksen jälkeen sen voi tuntea voimakkaammin. Aika uskomatonta, kun esikoista yrittäessä vierähti pitkälle toista vuotta ja nyt tärppäisi ekasta kierrosta?! Varovaisen onnellinen olen, mutta vielä on kovin aikaista juhlia. Seuraillaan tilannetta!
Tänään dpo 14 tai 15... Viiva on vahvistunut huomattavasti, ei tässä kai arvailun varaa enää ole. Esikoisesta sain tässä vaiheessa vieläkin vain haamuviivaa. Mitään oireitakaan ei ole, esikoisen kanssa oli tässä kohti rinnat tosi kipeät ja juilintaa alavatsalla, etova olo alkoi myös. Saas nähdä koska oireet pamahtaa tällä kertaa.
Nyt vaan toivotaan että tyyppi pysyy mukana ja kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Plussatuulia kaikille!
Onko tää nyt viivanpaikka vai haamu? One step kotitesti .fi tilattu ja dpo9 tai jotain sellasta. Tuhruttanu jo kolmisen päivää mutta ei ala kunnolla menkat, vatsakipuja menkkoihin viitaten ollut jo yli viikon. Värejä ei ole säädetty.
Tässä vielä toinen, en nää väriä, eli kai tässä voi vaan elää normaalisti, ja ei ole plus vaan viivanpaikka?
Näkyykö tässä mitään? Omat silmät näkee viivoja jo ihan kaikkialla.
En tiedä dpo kun ovistestit loppui ennen plussaa. Kierrot 26-35 väliltä, nyt kp 33.
Näättekö tässä mitään 🥺 apteqin testi.
Hei,
Näkyykö tässä yhtään mitään? On kyllä vielä aikaista. Tänään 24/28-30.
Onko tämä haamu? Tosiaan tuli 5min jälkeen, kun meinasin jo heittää hanskat tiskiin. Vähän ajan päästä haalistui huomattavasti. Menkat ei pitäisi vielä alkaa muutamaan päivään ja testin herkkyys 20. Tein testin, koska ovulaatiotesti antoi aika vahvaa viivaa ja oireet mukailuvat edellistä raskautta, joka ikävä kyllä päättyi keskenmenoon.
Nektariini kirjoitti:
Hei,
Näkyykö tässä yhtään mitään? On kyllä vielä aikaista. Tänään 24/28-30.
Mielestäni kyllä näkyy. Olet varmaan tehnyt jo uuden testin? Miten kävi? 😊
Tein todella varhain koska malttamaton. Näkyykö tässä mitään? Vai onko tosiaan vain viivanpaikka?
Onko kukaan teistä testannut Clearbluen early digital -testiä? (herkkyys 10) Nimenomaan tätä digitaalista erityisen herkkää, jossa luvataan tulos jopa 6 pv ennen oletettuja kuukautisia?
Itse tein aamulla tämän kp23/27 ja sain tulokseksi "ei raskaana". Kysymys kuuluukin, että onkohan kyseessä sitten ollut kemiallinen raskaus vai onkohan vielä toivoa? Tuo Clearblue, kun tilastollisesti lupaisi jo 99% varmuudella tuloksen jo tässä vaiheessa. Toki sitten näkee tuleeko menkat vai ei. Kokemuksia olisi kiva kuulla? En taida ainakaan itse ostaa enää. Muutenkin pitäisi varmaan lopettaa tämä liian aikainen testaaminen, että aina ei joudu pettymään...
Taustatietona: Tein kp 21 Pregchekin liuskatestin päiväpissaan (herkkyys 25.) olisin tehnyt kp 22 aamuna jo tuon clearbluen herkän testin, mutta se meni vikatilaan. Täten tein samana päivänä päiväpissaan apteekin oman herkän testin. Siihen tuli selkeästi haamu.
Meltsku kirjoitti:
Tein todella varhain koska malttamaton. Näkyykö tässä mitään? Vai onko tosiaan vain viivanpaikka?
Näkyy selkeästi 😊
Mikä tämä on. Viivanpaikka? Katosi testistä kokonaan pois. Oli tuossa n. 5-10min ja katosi? Ikinä ole näin käynyt🤔
Tässä myös samalta päivältä iltapäivällä tehty testi. Onko tämä haamu vai viivanpaikka? 🤔
Ylempi eilen tehty pregcheck, alempi apteekin ultra.. Ylemmässä jotain näkyvinään, mutta eikö sitten herkemmässä apteekin testissä pitäis näkyä selkeämmin? 🤔