Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2461/3051 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä turhaudutaan huolella. Takana kkm 4/22 jonka jälkeen yksi omituinen kierto tiputteluineen ja pitkäkestoisine vuotoineen välissä. Tässä kierrossa olin tunnistavinani oviksen 8.6. vaikken sitä saanut tikutettua kiinni. Oli limat, kivut ja himot ja se hyödynnettiin useasti.

Viikko sitten eli oletettavasti dpo 5 illasta tunsin kaksi tosi kovaa vihlaisua lähellä vasenta nivusta. Siitä lähtien on alavatsa joka päivä ja lähes kokoajan kipuillut jollakin tavalla. Vihloo, kourii, nippailee, repii. Välillä olen kärttyinen, toisessa hetkessä itken jotain ihan mitätöntä juttua. Parina iltana olen ollut huonovointinen (en ole oksentanut) ja varsinkin autossa tulee tosi paha olo.

Testasin nyt dpo 10 one step 25miu liuskalla nega, dpo 11 samanlaisella one stepillä ja rfsun herkällä nega, dpo 12 (tänään) one stepillä ja pregcheck 25miu nega. Viimeiseen sain jotain tummentumaa testiviivan kohdalle mutta aikani pyöriteltyä se oli kyllä ihan väritön eli joku viivanpaikka vain. Edellisestä raskaudesta sain jo dpo 10 jotain punertavaa näkyviin eli alkaa toivo jo mennä varsinkin kun näitä mun omituisia oireita on ollut jo viikon. Ehkä tuo kkm vaan on sekottanut mun kierrot/menkkoja edeltävät oireet koska ennen mulla on kivut alkaneet vain tunteja ennen menkkoja, ei viikkoa aikaisemmin.

Kaiken tän epätietoisuuden keskellä sain vielä maaliskuisen papa-kokeen tulokset ja sieltä oli löytynyt jotain lievää solumuutosta. Luki kyllä että ei viittaa syöpään, otetaan vuoden päästä uusi koe. Silti mua ahdistaa että mussa on vaan jotain vikaa mikä vaikeuttaa raskautumista/raskaana pysymistä. Sori pitkä purkaus, oli pakko saada se ulos. :/

2462/3051 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himotestaaja ei voinut olla testaamatta vielä illalla 😅 viivanpaikka vai kuvittelenko vaan taas näkeväni jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2463/3051 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedätte tunteen, mutta kaapissa kummitteli pregcheckin ei-herkkä testi ja menin sen tekemään. Tää on ihan tosi outoa että menkat ei kuulu eikä näy. Oireita ei oo muuta ku rintojen vihlontaa. Mut se yleensä voi enteillä menkkojakin..

Sain silti alle 5min testiin haamun taas omasta mielestäni😩 Mitä te ootte mieltä???

2464/3051 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epi kirjoitti:

Juu, tiedätte tunteen, mutta kaapissa kummitteli pregcheckin ei-herkkä testi ja menin sen tekemään. Tää on ihan tosi outoa että menkat ei kuulu eikä näy. Oireita ei oo muuta ku rintojen vihlontaa. Mut se yleensä voi enteillä menkkojakin..

Sain silti alle 5min testiin haamun taas omasta mielestäni😩 Mitä te ootte mieltä???

Näyttää samalta kun mun testi, en vaan saanut siitä kunnon kuvaa vaikka kuinka yritin. Semmonen epäselvä haamujen haamu 🤔 testaillaan molemmat aamulla uusiksi!

2465/3051 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, täällä taas malttamaton vauhdissa testailemassa. Menkkoja ei kuulu, vaikka jomottelua edelleen on. Alavatsa on turvoksissa. Illalla nukkumaan mennessä oli tosi huono olo ja piti nieleskellä, iltalämpö melkein 37 mikä ei ole mulle normaalia. Aamulämmöistä en tiedä.

2466/3051 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tänään illalla kokeilen jollain toisella testillä, jos nämä Raskauskeijun one stepit on huonoja.

2467/3051 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuneena näkyy vielä vähän selvemmin jotain, toivottavasti onnistuin sen saamaan tähän kuvaan.

2468/3051 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi menkat. Ihan ajallaan siis dpo 13. Luteaalivaihe mulla aika vakio 13-14 päivää. Mut onhan tää nyt niin peestä. Huolestuttaa ja ahdistaa mikä mättää. Mut pitäs taas kerran laittaa jäitä hattuun ja jatkossa yrittää odotella vaan rauhassa et menkat on myöhässä ennenku testailee😟

2469/3051 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko näihin rfsu herkkiin luottaa yhtään mut näättekö näissä mitään 🤷🏼

2470/3051 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellään kokemusta noista rfsu herkistä testeistä? Tosiaan eilen tuli joku haamuviiva tohon, jopa mielestäni selkeäkin. Tänään aamulla tein apteekin ultran, johon tuli myöskin ensin selkeä viiva mutta se katosi yhtäkkiä 🤷🏼 Nyt oon vähän kysymysmerkkinä tässä et mitä pitäis uskoa 🥲 Ilmeisesti toi rfsu antaa räikeääkin viivanpaikkaa

2471/3051 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42359 kirjoitti:

Onks kellään kokemusta noista rfsu herkistä testeistä? Tosiaan eilen tuli joku haamuviiva tohon, jopa mielestäni selkeäkin. Tänään aamulla tein apteekin ultran, johon tuli myöskin ensin selkeä viiva mutta se katosi yhtäkkiä 🤷🏼 Nyt oon vähän kysymysmerkkinä tässä et mitä pitäis uskoa 🥲 Ilmeisesti toi rfsu antaa räikeääkin viivanpaikkaa

Itse sain samantyyppisen viivan samaan testiin sunnuntaina dpo 11. Kävin juuri kotimatkalla hakemassa rfsun normiliuskatestejä kun niillä viimeksi sain jo aikaisessa vaiheessa plussan. Toiveikkaana tulin kotiin, kaivoin testit esille ja menin vessaan. Ja mitäpä muuta onkaan pöksyissä kun tuhrua. Ilmeisesti tämä dpo 14 vaihtui kp 1. Kyllä taas harmittaa.

2472/3051 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepatsu kirjoitti:

Käyttäjä42359 kirjoitti:

Itse sain samantyyppisen viivan samaan testiin sunnuntaina dpo 11. Kävin juuri kotimatkalla hakemassa rfsun normiliuskatestejä kun niillä viimeksi sain jo aikaisessa vaiheessa plussan. Toiveikkaana tulin kotiin, kaivoin testit esille ja menin vessaan. Ja mitäpä muuta onkaan pöksyissä kun tuhrua. Ilmeisesti tämä dpo 14 vaihtui kp 1. Kyllä taas harmittaa.

Voi ei, ei kiva kyllä 😩 Mulla pitäis menkat alkaa tässä viikonlopun aikana mut mitään tuntemuksia siihen suuntaan ei oo, yleensä on jo tässä kohtaa alavatsalla kipuja yms. Mut katotaan, ei tässä suuria toiveita kyllä oo 😅

2473/3051 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eilen tehdyt rfsut näyttää tällästä 🤨 Eilen aamulla sain myös apteekin ultraan aika selkeänkin viivan mutta katos sitten yhtäkkiä 🤷🏼

2474/3051 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tehty, aikaisemmissa testeissä haaleampi viiva joka ei näy kuvissa mutta tämä eka joka näkyy myös kuvassa hieman.

2475/3051 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc testi tehty ja aikasemmin ollut ihan puhtaat negat

2476/3051 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne haamut vahveni ja päästiin tähän saakka 🥺 Nyt vaan toivotaan et hän pysyy mukana matkassa

2477/3051 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityn mukaan tähän turhautumiseen kun en tiedä onko tää nyt vaan viivan paikka. Menkat tosiaan myöhässä vasta päivän ja digi testi sanoikin jo ei raskaana mitä mieltä sitten näistä tikuista? Ylempi eiliseltä ja alempi äsken.

2478/3051 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihan normaalia kun testiviivan vahvuus vaihtelee noin ja näyttää parin päivän erolla haaleampaa mutta toisaalta vahvempaakin aina haaleiden välissä 😶 Alimpana vanhin testi jossa viiva näkyy ja ylimpänä uusin.

Toisaalta tiedän että pitäisi vaan odotella rauhassa mutta tämä hämmentää liikaa.

2479/3051 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11926 kirjoitti:

Onkohan ihan normaalia kun testiviivan vahvuus vaihtelee noin ja näyttää parin päivän erolla haaleampaa mutta toisaalta vahvempaakin aina haaleiden välissä 😶 Alimpana vanhin testi jossa viiva näkyy ja ylimpänä uusin.

Toisaalta tiedän että pitäisi vaan odotella rauhassa mutta tämä hämmentää liikaa.

Millaisella aikavälillä olet tehnyt testejä? Saman päivän aikana, vuorokauden välein? Aamupissasta, iltapissasta, lyhyen/pitkän pidätyksen jälkeen?

2480/3051 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Käyttäjä11926 kirjoitti:

Millaisella aikavälillä olet tehnyt testejä? Saman päivän aikana, vuorokauden välein? Aamupissasta, iltapissasta, lyhyen/pitkän pidätyksen jälkeen?

Nämä tehty aamupissasta ja 3-6h pidätyksellä, kun pidempään ei pysty olemaan. 5 päivän ajalta on nää ja testeinä rfau ja preck check