Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2501/3051 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp1 😔 eipä tarvinnut raskaustestiä tehdä kun ajallaan alkoi. Ärsyttää kaikki oudot vaihtelevat oireet, mitä ollut viimesen puolen vuoden aikana melkein joka kuukausi. Eikä ikinä mitään vastaavia tuntemuksia. Laitan sairastetun koronan piikkiin, se herkisti ja sekoitti jotenkin hormonitoimintaa ja nykyään tunnen jopa ovulaation. Ja nämä tuntemukset ei ole vain halua tulla raskaaksi, koska selkeesti tullut sairastamisen jälkeen

2502/3051 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi😔 Se voi hyvin olla koska koronarokotekkin vaikuttaa monella sekoittaneen kierron yms. Sehän on hyvä asia et tuntee ovulaation, mut tiiän kyl kuin rasittavaa koko ajan kuulostella jotain oloja... Mut tsemppiä seuraavaan kiertoon, toivottavasti sit nappais 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2503/3051 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eletään kp 14/28 ja ovistestit näyttelee tämmöstä. Aamulla hailura viiva ja nyt iltapäivästä lukisin jo positiivisemmaksi. Munasarjajomottelua on ollut ja siitä päättelin tehdä ovistestiä uudestaan, ihanaa että ei oo nyt niin pitkä kierto🤩 Ja toivotaanpa tärppikiertoa ja kevätvauvaa!🤞😊

2504/3051 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä testattu ovista ylimmästä liuskasta kp12 alkaen joka päivä samaan aikaan. Tänään kp 16 tuli jo aikas tumma eli lähellä ollaan. Olipa kiva saada tummakin viiva. Viime kierrossa kun alotin ekaa kertaa ovista tikuttamaan niin sain vaan noita hailuroita koko ajan. Clue-sovellus arvioi ovispäiväksi huomisen ja se saattaakin mennä ihan nappiin. Nyt vaan lempi leiskumaan viikonlopuksi. Sopivasti onkin lapsivapaa vklp tiedossa. :)

Vierailija
2505/3051 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemusta ovulaation aikaisesta haamusta raskaustestissä? Tämä kuva maanantailta, vihreä ovulaatiotesti ja sininen raskaustesti. Näen itse siinä haamun. Tein tiistaina saman setin ja raskaustestiin ei tullut enään mitään. Clearblue digital tiistaina näytti ei raskaana. Ovulaatiotestit näyttäneet vahvaa viivaa viime viikon lauantai aamusta alkaen. Aiemmin viivat ovat olleet 1-3 päivää vahvempia. Tänään ovulaatiotesti on näkynyt kaikista vahvimmin. Minulla kierrot heittelee 20-38 päivää. Yksi kierto viime syksynä oli 73 päivää. Tänään kierron päivä 35. Yritystä takana 1v ja 2kk. Ikinä en ole saanut tuollaista haamua raskaustestiin ovulaation aikoihin, vaikka joskus aiemminkin olen odotellut jo kuukautisia, kun ovulaatio onkin vasta ollut tulossa. Huomisaamulle odottamassa raskaustesti. Maanantai meni suuressa hämmennyksessä ja romahdus tiistain tyhjästä tikusta on ollut aikamoinen. Pieni toivo on kuitenkin jäänyt, kun ovulaatiotesti senkun näyttää vahvempaa punaista jo kuudetta päivää. Tänään kaikista vahviten.

2506/3051 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tähän testiin ole tuollaista tullut! Näettehän te muutkin sen? 1,5v jo yritystä takana...

2507/3051 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tehty testi ja tämä testiajalla ilmestyi. Se kuitenkin hävisi hetken kuluttua ja jäljelle jäi vain yksi viiva... Onko kellään kokemuksia vastaavasta 🤔

2508/3051 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Mitä mieltä olette?

2509/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamattomana tuli tehtyä herkkä testi dpo 11. Haamu siellä omaan silmään näkyy.

2510/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 24/28 ja dpo 9, tänään herkkä testi nega. En jäänyt tihrustamaan eikä mitään selkeetä näkynyt. Nyt tuntuu masentavalta, vähän siltä että onkohan se tässäkin kierrossa toivo heitettävä jo.. plääh.

2511/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 10, onko haamu vai näänkö omia? 🙊

2512/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä674913 kirjoitti:

Onko muilla kokemusta ovulaation aikaisesta haamusta raskaustestissä? Tämä kuva maanantailta, vihreä ovulaatiotesti ja sininen raskaustesti. Näen itse siinä haamun. Tein tiistaina saman setin ja raskaustestiin ei tullut enään mitään. Clearblue digital tiistaina näytti ei raskaana. Ovulaatiotestit näyttäneet vahvaa viivaa viime viikon lauantai aamusta alkaen. Aiemmin viivat ovat olleet 1-3 päivää vahvempia. Tänään ovulaatiotesti on näkynyt kaikista vahvimmin. Minulla kierrot heittelee 20-38 päivää. Yksi kierto viime syksynä oli 73 päivää. Tänään kierron päivä 35. Yritystä takana 1v ja 2kk. Ikinä en ole saanut tuollaista haamua raskaustestiin ovulaation aikoihin, vaikka joskus aiemminkin olen odotellut jo kuukautisia, kun ovulaatio onkin vasta ollut tulossa. Huomisaamulle odottamassa raskaustesti. Maanantai meni suuressa hämmennyksessä ja romahdus tiistain tyhjästä tikusta on ollut aikamoinen. Pieni toivo on kuitenkin jäänyt, kun ovulaatiotesti senkun näyttää vahvempaa punaista jo kuudetta päivää. Tänään kaikista vahviten.

Mä sain ovulaatiopäivänä selkeän punaisen toisen viivan rfsu-herkkään raskaustestiin.

Oli ivf hoidot alkamassa ja piti tehdä varuilta raskaustesti ennen piikkien aloittamista. Järkytyin positiivisesta ja soitin klinikalle, lääkäri sanoi että väärä plussa johtunee oviksesta .

Niin se johtuikin, kun varmistusverikoe näytti, että raskaana en ole.

Uusintatesti aamulla olikin jo nega, pakko oli testata ja nähdä omin silmin negatulos.

2513/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla piti hieroi oikein silmiä kun tuntu olevan niin vaikea nähdä kuviteltua haamua (kuva ohessa) 😂 piti kikkailla se sitte kuvanmuokkauksella näkyviin. Mutta tein sitte päivällä uuden ja laitan sen seuraavaan..

N36, M35.

Toiveissa toinen alkaen 5/2022, plussa 7/2022, LA 3/2023

Ensimmäinen yritys alkoi 3/2020, tm km vk 10 9/2020, plussa 11/2020 ja esikoinen syntyi 7/2021.

2514/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitten siis tänään päivällä uusi testi, tein myös samalla liuskalla kun aiemmin ja tän yliopiston apteekki & täs ei tarvinnut omia silmiä enää hieroa! 😅🤩🤭

Nyt on kp 33, dpo 11, koska ovistikku näytti plussaa 3.7. Mulla on pitkä kierto luontaisesti ja tämäkin oli näin pitkä vaikka letroilla avustettu. La/su olis ehkä eka järkevä testauspäivä.

Täällähän onki monella tänään samanlaisia kummituksia /haamuja tikussa, nyt jännittää että näkyykö tulevinakin päivinä.🤭

N36, M35.

Ensimmäinen yritys alkoi 3/2020, tm km vk 10 9/2020, plussa 11/2020 ja esikoinen syntyi 7/2021.

2515/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä674913 kirjoitti:

Tähän piti erikseen vastata että ovulaatiotikku näyttää vahvaa plussaa myös silloin kun on raskaana. Ja omaan silmään näkyy raskaustestissä haamu. Eli nää yhdessä sanois, että raskaana. Kannattaa käydä gynellä jos kierto noin vaihteleva, voisit varmaan saada letrozol reseptin buustaamaan kiertoa. 😊

N36, M35.

2516/3051 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö tässä edes pientä viirua? taidan omistaa vain viivalasit.😂

2517/3051 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Yritin ladata kommenttia mutta ei ilmeisesti julkaissut, noh jos tulee tuplasti niin sit tulee. Täällä taas hätänen mieli ja kp 25/28 dpo 10. Tein aamuvirtsasta sofin herkän testin milä on kuvassa ylempänä. Siihen ilmestyi tollanen haamu?! Mikä tosin vartin jälkeen alkoi häivyttymään. Alempi testi on laimeasta virtsasta heti sen jälkeen suunnilleen - tiedän, tyhmää touhua. En kestä tätä odottelua!🥲 Mut ekaa kertaa käytän sofin testejä, joten onkohan vielä toivoa.😏 Jotain alavatsan menkkajomomaisia tuntemuksia ollut eilen ja tänään mut mene ja tiedä.

2518/3051 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on tultava kysymään, kun tänään tein aamu virtsasta ja pc:n testillä tehty. Haaleista haalein haamu vai nega🙈

2519/3051 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41232 kirjoitti:

Malttamattomana tuli tehtyä herkkä testi dpo 11. Haamu siellä omaan silmään näkyy.

Ja täällä alkoi kp 1 :(

2520/3051 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaja123 kirjoitti:

Dpo 10, onko haamu vai näänkö omia? 🙊

Dpo 11 ja tein aamusta testin johon tuli tuotakin haaleampi viiva. Päivällä tein herkäntestin ja siinä ei enää näkyny mitään. Taisi olla kemiallinen... :(

Onko muilla ollut vastaanlaisia tilanteita?