Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka on Nelli Matula?

Vierailija
16.07.2018 |

Ihan nevöhööd. Näyttää lapselta..mut onko hän joku ig-tähti?
Vai mikä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen pissalissu joka tuli esille fiitatessaan Robinin Hula hula -kappaleessa. Sittemmin itse julkaissut pari surkeaa tusinabiisiä jotka eivät kiinnosta ketään. Huomasi sen itse, joten alkoi julkaista Instassaan kuvia itsestään stringibiksuissa tissit esillä ja nauha persvaossa pyllistellen, sekä haaroja levitteleviä keikkakuvia. Kun ei tämäkään meinaa auttaa nostamaan pissistä huipulle, lähetti liikkeelle huhun jossa muka seurustelee alaikäisen Isaac Elliotin kanssa. Siis julkisuustyrkky jolla kaikki muut keinot käytössä kun musiikillaan ei pärjää eikä erotu mitenkään.

Vierailija
2/7 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa.suomen media/suhteilla pidetään väkisin esillä, ikinä muista ainakaan kuulleeni yhtään biisiä häneltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh

Näitä varmaan tulee joka vuosi lisää...

Vierailija
4/7 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää kun mammat triggeröityy itseään näteimmistä nuorista naisista.

Vierailija
5/7 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksityisetsivä Matulan tytär. Kokonainen sarja tehty sen iskästä. Ihan saman näköisiä ovat.

Vierailija
6/7 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit et tässä puhutaan siitä lastenohjelmien kissasta mut se taiskin olla Katti Matikainen 😂

Vierailija
7/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen pissalissu joka tuli esille fiitatessaan Robinin Hula hula -kappaleessa. Sittemmin itse julkaissut pari surkeaa tusinabiisiä jotka eivät kiinnosta ketään. Huomasi sen itse, joten alkoi julkaista Instassaan kuvia itsestään stringibiksuissa tissit esillä ja nauha persvaossa pyllistellen, sekä haaroja levitteleviä keikkakuvia. Kun ei tämäkään meinaa auttaa nostamaan pissistä huipulle, lähetti liikkeelle huhun jossa muka seurustelee alaikäisen Isaac Elliotin kanssa. Siis julkisuustyrkky jolla kaikki muut keinot käytössä kun musiikillaan ei pärjää eikä erotu mitenkään.

Ei nyt ihan totuudenmukainen tuo kuvaus. Mutta tämä palsta on täynnä vihaa ja ennakkoluuloja nuoria naisia kohtaan.