Näet kaupassa jo kaukaa, että liittymä myyjä tulee hyppäämään eteesi. Kuinka toimit?
Nykyisin jokaisessa isossa kauppakeskuksessa on sama ongelma.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Keitä noi myyjät käytännössä edes on? Jotain kauppiksen työharjottelijoita? Koiran hommaa. Toisaalta eläinten ystävänä en laittaisi koiraa tekemään kyseistä hommaa. Puhelinoperaattorit vittu hävetkää. Ihmiset osaa valita liittymänsä ja puhelimensa ihan itse.
Ne on työttömiä jotka meni töihin. En usko, että tuosta mitään rahaa saa, sillä jonkinlainen provikkajuttuhan tuo on eikä kukaan lennosta vaihda puhelin- tai sähköliittymää. Keskimääräinen työsuhteen kesto varmaan muutama päivä...
Ja näitä työpaikkoja muuten Suomessa riittää. Että työttömät nyt töihin vaan... eikös niin.
Ei kiitos ja näytän kädellä pysäytysmerkin ✋
Pysähdyn ja vaikutan kiinnostuneelta ja kusen samalla myyjän lahkeelle.
Haistatan tutut ja tarjoilen rystysiäni kohti myyjäpolon virnettä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelen ohi. En sano mitään.
Liittymämyyjät, feissarit, kerjäläiset yms tyrkyttäjät pitäis laissa kieltää.
Mulla on hyvät liittymät, en vaihda. Olen niissä järjestöissä lahjoittajana jotka on mulle tärkeitä. Osaan itse etsiä infot jos tarvin apua, ei tarvi tyrkyttää iholla.
Vastenmielistä. Samoin kuin puhelinmyyjälle lyön luurin korvaan.
Olen oikeesti tosi ystävällinen, empaattinen ja reilu ihminen. Mutta nää tyrkyttäjät on rasittava asia joista nään punaista.
Eolet oikeasti myös kova valehtelija.
Katson kerran päin ja kävelen vain ohi. Jollei ihmishylkiötyrkyttäjä ymmärrä, kysyn että haluatko imeä kenties hikistä k yrpää? Tai, oletko ihan v itun kehitysvammainen sekopää? Tai, teen kaulankatkaisuilmeen ja käsken poistua hyvän sään aikana. Koska saadaan laki joka kieltäisi näiden ihmishylkiöiden oikeuden häiritä normaaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Katson kerran päin ja kävelen vain ohi. Jollei ihmishylkiötyrkyttäjä ymmärrä, kysyn että haluatko imeä kenties hikistä k yrpää? Tai, oletko ihan v itun kehitysvammainen sekopää? Tai, teen kaulankatkaisuilmeen ja käsken poistua hyvän sään aikana. Koska saadaan laki joka kieltäisi näiden ihmishylkiöiden oikeuden häiritä normaaleja ihmisiä.
Näin juuri!
Ihan tavallinen "ei kiitos" on riittänyt aina, kaikkialla ja kaikille.
Pistää kyllä mietityttämään, mitä näiden aggressiivisten vastaajien elämissä on tapahtunut että pitää reagoida vittuilulla ja uhkailemisella. Junttia.
Kävelen ohi reittiäni tai nopeuttani muuttamatta. Keskustelunavauksiin huikkaan iloisesti takaisin "no moi vaan moi" ja jatkan matkaa. Ständeillään päivystävistä liittymämyyjistä pääsee eroon, kun ei hidasta tai pysähdy kohdalla. Seuraamaan lähtevät feissarit vaativatkin sitten tylympiä otteita.
Liittymäntyrkyttäjä on yhteiskunnan pahalaatuinen syöpä.
Otan katsekontaktin, hymyilen nätisti ja teen etusormella kurkku poikki -eleen kaulalla. Toimii aina ja perääntyvät. Muista hymy!
Vierailija kirjoitti:
Sanon "ei kiitos", kun myyjä tulee kohdalle. En ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa.
Kyllä se rupeaa ärsyttämään kun parhaimmillaan yhdellä reissulla joutuu sanomaan sen useamman kerran ja aina sama juttu kun menet ostoskeskukseen,aina useamman kerran sama
Vierailija kirjoitti:
Liittymäntyrkyttäjä on yhteiskunnan pahalaatuinen syöpä.
Kaikki muut tyrkyttäjät ovat myös
Sanon, että mulla on Moin liittymä, enkä ole kiinnostunut vaihtamaan maksaisitte !
Sama juttu kun mulle soitellaan ja kaupataan kotiin internetliittymiä. Jaksan yleensä kuunnella pienen hetken ja totean sitten, että jos et aio maksaa mulle sen liittymän käytöstä niin haaskaat vain aikaasi.
Joillakin harvoilla menee jakeluun heti ja se on OK ja hyvää päivänjatkoa. Joillekin pitää selittää että kun mulla on jo työnantajan maksama nopea yrityskäyttöön tarkoitettu etätyöliittymä kotona jonka siis firma maksaa, niin en minä nyt niin pöljä ole, että alkaisin maksaa omasta pussista siitä samasta asiasta.
Yleensä ne kysyy onko hetki aikaa, vastaan että on kyllä mitä asiaa ja jatkan kävelyä.
Yksi on jatkanut kävelyä perässäni.
Sitten olen pysähtynyt ja sanonut että sä olet nyt aluees ulkopuolella.
Ainakaan meidän cm ne ei saa häiritä asiakasta viittä metriä kauempana pisteestään.
Kaulankatkaisueleitä liittymämyyjille ja feissareille! Ihmiskunnan vihatuimmille jäteläjille. Hyi oksennus sellaisia läjiä!
Voisin kertoa paikan, mutta siellä on yli-innokkaat myyjät ..
Sinkkumies