Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näet kaupassa jo kaukaa, että liittymä myyjä tulee hyppäämään eteesi. Kuinka toimit?

Vierailija
16.07.2018 |

Nykyisin jokaisessa isossa kauppakeskuksessa on sama ongelma.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron palstalle, että myyjä PYSÄYTTI minut vastoin tahtoani jollakin maagisilla voimilla ja saan 500 yläpeukkua.

Vierailija
22/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiton eli leikin että olen kuuro. Toimii myös kerjäläisiin sekä suomessa että ulkomailla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken just pudistin päätäni jo n. 5 metrin päästä hyökkäristä. Siirtyi sekunnisssa seuraavaan

Ei kaikki halua valehdella mokomien takia, että olisi jo liittymä tms.

Vierailija
24/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tyhjyyteen jä kävelen suoraan päin myyjää.

Vierailija
25/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon "ei kiitos", kun myyjä tulee kohdalle. En ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa.

Mikä on vaikeaa? Miksi on vaikea rikkoa kulttuurisillisia rajoja?

Sinkkumies

Vierailija
26/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon "ei kiitos", kun myyjä tulee kohdalle. En ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa.

Ei se vaikeaa ole, mutta mua v*tuttaa suunnattomasta, kun joku hyeena pomppii ja metsästää keskellä kauppaa ihmisiä, joita ei p*skaakaan kiinnosta sen typerät liittymät.

Vierailija
27/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kovasti kiinnostuneena vastapäisen apteekin tarjontaa, eli katse muualle jonnekkin "kiinnostavampaan"

Vierailija
28/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä noi myyjät käytännössä edes on? Jotain kauppiksen työharjottelijoita? Koiran hommaa. Toisaalta eläinten ystävänä en laittaisi koiraa tekemään kyseistä hommaa. Puhelinoperaattorit vittu hävetkää. Ihmiset osaa valita liittymänsä ja puhelimensa ihan itse.

Vierailija
29/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisi valtavan kärpäslätkän jolla voisi huiskia yli-innokaat uudet myyjät loitommalle?

Vierailija
30/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä liittymäkauppaajia on eksynyt jopa tämän pikkukylän S-markettiin. Ärsyttävää!

Vierailija
31/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeimmille sanon, että teillä on liittymät ja just viime viikolla katsottiin kaikki läpi.

Yleensä sanon vaan että kiitos nyt en ehdi/halua.

Vierailija
32/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans niin pelottavan näköinen että ei oo myyjät haitannut koskaan, pysyvät kaukana.

Vierailija
33/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän. Jos se ei jostain syystä onnistu, niin en näe enkä kuule myyjää.

Vierailija
34/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sellaisen "joo voi vihtu taas" -ilmeen ja pyyhällän ohi. Jos ei ilmeestä osaa päätellä ettei kiinnosta niin sanon myös että ei kiitos.

Vierailija
35/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan jalkaani kuin kuseva koira ja pieraisen!

Vierailija
36/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä noi myyjät käytännössä edes on? Jotain kauppiksen työharjottelijoita? Koiran hommaa. Toisaalta eläinten ystävänä en laittaisi koiraa tekemään kyseistä hommaa. Puhelinoperaattorit vittu hävetkää. Ihmiset osaa valita liittymänsä ja puhelimensa ihan itse.

Eikö niitä vois siis vaan lyödä?

Sinkkumies

Vierailija
37/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei liittymämyyjät häiritse, eivät ole yleensä ole kovin aggressiivisia ja ovat vain omalla parin metrin reviirillään. Feissarit taas ärsyttää mua koska ovat vallanneet koko kaupungin.

Liittymämyyjille yleensä sanon ettei heillä ole yhtä hyvää tarjousta kuitenkaan mikä lapsillani on (2,9 e kk rajaton netti) ja itselläni on firman liittymä.

Vierailija
38/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koetin tänään tavallisen tapaan olla huomaamatta ja kiertää mutta myyjä taisi olla joku entinen jenkkifutispelaaja kun onnistui hyppäämään täysin suoraan tielleni. Ei uskonut vaikka sanoin suoraan etten vaihda sähköliittymää. Alkoi silti tyrkyttämään sitä.

Vierailija
39/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen niinku Henry:

Vierailija
40/58 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ne virnuilee aina ilkeästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme