Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äiti ei ole tarvittaessa valmis uhraamaan henkeään lapsensa puolesta, hän on huono äiti

Vierailija
16.07.2018 |

Näin se nyt vain on.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko sama isää?

Vierailija
2/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvä ettei oo lapsia eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi olla valmis tekemään kaikkensa lapsensa puolesta. Tietysti miten tuollaiseen tilanteeseen päädytään. Pitääkö luovuttaa elin vai syöksyä luodin eteen? Vai onko itse aiheutettu typeryys, mutta sekin on kaksipiippuinen juttu. Mikään ei ole selvää kuin pläkki. Se on aina varma. 

Vierailija
4/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma lapsi on vaarassa, niin kyllä sellainen äiti on raukkamainen joka ensimmäisenä miettii omaa turvallisuuttaan. Äidin rakkauden kuuluu olla kuin luonnonvoima, vaisto. Kauneinta maailmassa. Ap

Vierailija
5/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kyllä aivan kaikkeni lapseni puolesta, jo jopa sairastuin itse lopulta sen takia, mutta niin vain tuli lapsesta sosiaalisesti rajoittunut opiskelunvieroksuja, sekä alkon käyttäjä. Henki pitäisi vielä antaa vaikka lopputulema oli tämä? Eiköhän vammautuminen hänen puolestaan ole ihan riittävä uhraus.

Vierailija
6/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma lapsi on vaarassa, niin kyllä sellainen äiti on raukkamainen joka ensimmäisenä miettii omaa turvallisuuttaan. Äidin rakkauden kuuluu olla kuin luonnonvoima, vaisto. Kauneinta maailmassa. Ap

Juu, kuolema on kaunista....öh.

Vierailija
7/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mutta onneksi tällaista tilannetta ei käytännössä tässä ajassa tule oikeasti eteen.

Vierailija
8/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lapsia on kaksi tai enemmän ja äiti kuolee yhden takia jättäen näin ne kaikki ilman äitiä?

Vierailija
9/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän pitää uhrata henkensä sekä lasten että vaimonsa vuoksi. Joten ihan sopivaa olettaa, että äiti uhraa itsensä lasten vuoksi. Mutta useimmista miehistä ei ole edes imuria käyttämään.... 

Vierailija
10/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys...kyllä mun eka ajatus oli että sikiö ulos ja sassiin. En olisi terveyttäni uhrannut mahdollisesti elinkelvottoman rääpäleen vuoksi. No rääpäle selvisi terveenä ja kasvoi fiksuksi nuoreksi neidiksi vaikka saikin paskan mutsin.

Vierailija
11/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle piti tehdä hätäsektio. Sanoin ja tarkoitin myös: Pelastakaa lapsi ennen kaikkea, minulla ei ole väliä. Kun heräsin nukutuksesta (piti nukuttaa, kun oli niin kiire, ettei epiduraalipuudtus olisi ehtinyt), mietin, olenko hengissä nyt? Olin! Lapselle jäi pieni vamma, mutta onneksi ei pahempaa. Hormoonihuuruissa puhuin noin, olen jälkeen päin ollut itsestäni ylpeä.

Vierailija
12/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kyllä jokanen joka tuntee äidinrakkautta, suojelee lastaan kaikin tarvittavin keinoin. Niin kaikkialla eläinmaailmassa emo toimii. 

Nykyajan ihmiset esittävät olevansa jotain muita, ja tällä palstalla näkee paljon juttuja, että isät ovat yhtä' tärkeitä kuin äidit, ihminen haluaa kieltää oman animalistisuutensa ja luontaiset vaistot ja biologian. Kyllä äiti on se joka vaikka kuolee lapsen puolesta, ei uros.

Niin se nyt vain on. Vaikka ilmeisesti on epäkorrektia sanoa se.

Vierailija
13/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jälkikasvun hengissäpitäminen periaatteessa ole vanhemman ainut tehtävä

Vierailija
14/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausmyrkytys...kyllä mun eka ajatus oli että sikiö ulos ja sassiin. En olisi terveyttäni uhrannut mahdollisesti elinkelvottoman rääpäleen vuoksi. No rääpäle selvisi terveenä ja kasvoi fiksuksi nuoreksi neidiksi vaikka saikin paskan mutsin.

Eiköhän sikiö ole vähän eri asia kuin lapsi. En minäkään sikiön puolesta kuolis, lapseni puolesta kuolisin kyllä.

Vierailija
15/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän pitää uhrata henkensä sekä lasten että vaimonsa vuoksi. Joten ihan sopivaa olettaa, että äiti uhraa itsensä lasten vuoksi. Mutta useimmista miehistä ei ole edes imuria käyttämään.... 

kukahan mies on itsensä perheensä vuoksi uhrannut. Naurettava kommentti.

Suorastaan hulvaton.

Vierailija
16/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselta mieheltä ei vaadita mitään, mutta äidin pitäisi olla valmis kaikkeen.

Vierailija
17/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se nyt vain on.

Eiköhän sunkin ole vaan paras keskustella Melanian legginsseistä.

Vierailija
18/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinmaailmassa äiti saattaa myös syödä poikasensa jos on stressaantunut, ja hylätä mielestään heikot jälkeläiset oman onnensa nojaan. Tämäkin on sitä "luonnonvoiman kaltaista eläimellistä äidinvaistoa".

Vierailija
19/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko sama isää?

Ei.

Kannattaa ottaa selvää mitä on äidinvaisto, isä ei voi tietää siitä luonnonvoimasta mitään, vaikka rakastaisikin lastaan.

Vierailija
20/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin pelko lapsen saamisessa olisi se, että jos synnytyksessä joku menisi pieleen ja pitäisi valita minä vai vauva niin lääkäri valitsisi vauvan... :/ Kyllä, olen itsekäs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä