Himoitsetko kumppanisi ystäviä?
Etenkin näin kuumilla päivillä avovaimoni ystävättäret ovat allkaneet kiihoittamaan minua. Kesämökkivierailut ovat yhtä tuskaa kun tuntuu että kaikilla on panetus mielessä.Valitettavasti ei vain avovaimollani. Miten muil¨la?
Kommentit (6)
En. Eipä tuolla ukolla kyllä ole ystäviäkään.
Lasketaanko vaimon sisko ystäväksi?
Vaimon kaverit ovat seksikkäintä mitä tiedän. Voi sitä flirttailun määrää! Se on leikkiä parhaimmillaan. Samaa harrastaa myös vaimo kavereidensa miesten kanssa.
"Kesämökkivierailut ovat yhtä tuskaa kun tuntuu että kaikilla on panetus mielessä.Valitettavasti ei vain avovaimollani."
Tämä on totta, mutta minä nautin siitä.
En himoitse mieheni ystäviä. Täysin tyytyväinen olen omaan mieheeni ja hän riittää minulle kaikella tapaa niin henkisesti kuin fyysisesti.
Se on ansa. Naisilla on tämä kummallinen systeemi - jos yksi nainen on sinut "hyväksynyt" niin samalla sekunnilla kelpaat muillekin. Lieneekö jotain naisten keskinäistä kilpailua. Jos tyttöystäväsi sattuu oleman kaveriporukan kaunniimmasta päästä niin ilmiö on vielä voimakkaampi. En ole kokeillut, mutta veikkaan että jos lankeat kiusaukseen niin loppupeleissä menetät nykyisen ja uusikin kyllästyy sinuun.