Miehellä yhdenillan juttu joka
nyt soitti ja keroi olevansa raskaana. Aikoo kuulemma pitää pennun. Mies kertoi heti kuuluaan. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Meillä on yksi lapsi.
Kommentit (57)
SAMANLAISELTA LUSMULTA VAIKUTAT KUN MIEHESKIN . VAI ETTÄ LOPETTAA VAINOOMISEN ? NAINEN ON VARMAAN RAISKANNUTKIN MIEHESI ? VASTUUSEEN TOLLASET LUSMUT . ELATUSMAKSUT ON MAKSETTAVA VAIKKA PIENEMMÄT TULOT .TIEDÄN TAPAUKSEN MISSÄ MIES MAKSOI TYÖTTÖMYYSRAHOISTAAN . JA TOIVOTAAN ETTÄ NÄIDEN VASTUUN PAKOILIJOIDEN OMATUNTO EI ANNA RAUHAA ! TYHMÄ OLET AP - EI VOI MUUTA SANOA !
Miehesi on yhtä lailla vastuussa siittämästään lapsesta kuin tuo nainenkin, siitä ei mihinkään pääse. Turha vierittää syytä naisen niskoille, miehelläsi on ollut vapaus valita pettääkö vai ei.
Vierailija:
Vituttaa koska ei meillä se raha puussa kasva. Onhan se multa ja mun lapseltakin pois. Mies on ihan hajalla eikä tiedä mitä pitäisi tehdä. Mä sanoin miehelle et mun ehto on että lasta ei koskaan tavata ja et jatketaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Maksetaan se minimi ja se on sit kaikki, enempää ei tule. Äiti tekee oman ratkaisunsa mutta mä en halua et se vaikuttaa meidän elämään.
haista sinä ap. piiiiiiitkä paassssssssskaaa
ne lapset on ihan samanarvoiset
mistä näitä ap:n kaltaisia oikein sikiää
vetyperoksidissa liotetut aivot
elatusmaksut riippuu tuloista ja toivottovasti se toinen nainen vaatii tutkimaan omistukset ja petoshan silloin on kyseessä jos omaisuus piilotetaan
olis jättänyt naimatta mutta siitä et sitten virkkanut mitään joten tämä oli sitä kuuluisaa porvoota
synnyttää yhdenillan panosta syntyneen lapsen. Vastuuta myös naisille
ja ainakin jos synnyttää lapsen niin ei vaadi mieheltä mitään :/
ap:lle
suosittelen että mies tekee isyystestin.
ihmettelen myös että saitko tietää pettämisestä siinä vaiheessa kun mies kertoi että nainen soitti olevansa paksuna? Ja jos näin on, niin eikö sua yhtään haittaa että mies petti???
Taidat olla aika riippuvainen ukostas . No pitää sitä kulisseja pitää yllä . Ja toinen nainen joutuu kantamaan abortin seuraamukset . Sais ukkos viedä senkin matkoille tai edes pienelle lepolomalle.
omaisuus olis siirretty mun nimiin :D
On tässä nyt soppaa kerrakseen.
Jos meille kävisi näin,
niin toivottavasti alkaisin heti miettiä
,että olenkohan ihan terve kun tuollaista miestä katselen,
joka lapsia muille siittää ja juoksee ylipäätään vieraissa.
Sanoisin itseni sopasta irti.
Eli ero tulisi.
Kyllä tässä sopassa ukko on liikaa.
En huolisi,
olisin sitten tuo raskaana oleva tai petetty.
älyä pitää housuja jalassaan . Ukko tässä varattuna on mokannut . Ei toinen osapuoli joka on luultavasti sinkku . Niin , miksi ukkos on pettänyt sua ap ? Vaikutat aika yksinkertaselta .
jos ehkäisy on pettänyt, niin naisen kuuluu hakea jälkiehkäisy. Moraalitonta tehdä lapsia, vaikka tietää, että toinen(isä) ei ole hankkeessa mukana. Ja jos tekeekin, niin jättää sitten ne korvausvaatimukset. En ymmärrä naikkosia, jotka tekevät noin härskisti.
Vai olisko varatun miehen pitänyt vaan muistaa olla uskollinen ? Sillonhan näin ei olis käynyt . Ja jos ei olis käynyt niin ap eläis auvoista perhe - elämää vieläkin . Kuule naisen ei kuulu tässä tapauksessa MITÄÄN !
jonka voi tuosta noin vaan poistaa mahasta jos ei sovi kuvioihin :(.
Tiedän velipuoleni mutten ikinä meinaa ottaa yhteyttä siihen. Miksi pitäisi? Kuuluu menneisyyteen. Kuten ap tapauksessa tulee olemaan unohdettu.
En ole sanonutkaan, että saisi/pitäisi olla uskoton, mutta jos harrastaa seksiä, eikä ole tarkoitus tulla raskaaksi, niin silloin pitää huolehtia ehkäisystä, tarkoittaa myös jälkisellaista. Mikä ihmeen kutina siellä värkissä on, kun pitää mennä heti sänkyyn? Vastuullinen nainen tutustuu ensin ja panee vasta sitten. Onko oikein lasta kohtaan, tehdä tästä tietoisesti isätön? Ja jos " äiti" katsoo olevansa niin vahva, että kasvattaa au-lapsen, niin miksi pitää vaatia vastentahtoiselta isältä rahaa.
Mielestäni tällainen lapsenteko on erittäin törkeä ihmissuhdepetos.
Tuleva äitihän tässä tapauksessa pelaa. Harrastakaa seksiä parisuhteessa, niin ei tule tällaisia ongelmia.
ole kauas puusta pudonnut . Itsekästä porukkaa . Miksi siis sulla on oikeus isään ?
oikeesti jää vielä suhteeseen sellasen kanssa joka ekaks pettää ja tokaks yrittää päästä vaan helpolla . Selkärangattomia ja petollisia tapauksia . Ja kun ei ota vastuuta ja opikseen niin ei kun taas kohta uusille apajille !
Miksi sitä raukka lasta olisi sekoitettu tähän perhedraamaan mukaan. Sillä menee isäpulensa kanssa hyvin ja ei kaipaa edes oikeaa isäänsä. Ja en ole tunnevammainen mitenkään vaan kaiken lisäksi alalla jossa empaattisuus on voimaa.
ps vielä hyvä työssäni
etkö ap yhtään ole pettynyt mieheesi, etkä yhtään nosta syyttävää sormeasi mysö häntä kohtaan?