Miehellä yhdenillan juttu joka
nyt soitti ja keroi olevansa raskaana. Aikoo kuulemma pitää pennun. Mies kertoi heti kuuluaan. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Meillä on yksi lapsi.
Kommentit (57)
Eikö sulla ole yhtään itsekunnioitusta jäljellä ?
tietäisin että mulla on jossain sisarpuoli . Mutta helpompihan se on ummistaa silmänsä .
" Se teki sen tahallaan" . Voi viddu että mulla suututtaa nuo jurpot jotka ei pysty ottamaan vastuuta mistään, ja osaltaan myös niiden vaimot/muut kumppanit, jotka nielee kaikki selitykset ettei tarvis kohdata todellisuutta.
Mulla on lapsi joka sai alkunsa yhdenillanjutusta, jossa ehkäisyä kyllä käytettiin. Mies ei ollut varattu, mutta puhuttaan paskaa suut ja silmät täyteen katosi lapsen elämästä täysin. Ehkä olen sitten " tyhmä nainen" kun lapsen pidin (näinhän joku tässä ketjussa kaltaisiani jo luonnehti), mutten ole kyllä hetkeäkään katunut - vaikka tilanne tuli eteen itselleni ihan yhtä yllättäen kuin lapsen " isällekin" .
Kyllä se tuntui aika paskalta kuulla myöhemmin isän puhuvan kaikille, kuinka häntä vain käytettiin vauvantekokoneena ja juttu oli suunniteltu - varsinkin kun kusipää oli omalta osaltaan suostuttelemassa minua pitämään lapsen, ja jättämään abortin pois kuvioista. No, kaipa tuosta suostuttelusta pitäisi olla kiitollinen, mutta kiva myös tietää olevansa monissa piireissä " se juonitteleva ämmä, jolle tuli vaan vauvakuume ja käytti sitä mies-raukkaa hyväkseen" .
Vierailija:
Vastuullinen nainen tutustuu ensin ja panee vasta sitten.
P.O. vastuullinen _ihminen_, eikös juu?
pitää päästä pälkähästä . Hänhän vaan petti vaimoansa . Voi ¤#%&" ! Ihmettelen suuresti näitä vaimoja jotka roikkuvat tällasissa vastuuttomissa pelleissä . Se pettäminenhän ei ole jäänyt . Itsepetosta ! Että ap avaa silmäs !
on teidän lapsenne sisar/velipuoli. Aiotko kieltää lapseltanne oikeuden sisarukseen?
yritetään vaan pakoilla kaikin mahdollisin typerin keinoin . Ensin hypitään ( ukot ) siellä sun täällä ja kun kiinni jäädään niin johan tulee hätä .
Sun miehesi on ennen kaikkea vastuussa sulle teoistaan ei se nainen. Valitettava totuus on että sun mies on pettänyt sua ei se nainen. Ja tottakai tuolla naisella on oikeus elatusmaksuihin.
Sun sijassasi toimisin päin vastoin kuin miten aiot toimia. Jos kerta olet antanut miehellesi anteeksi niin eikö olisi kannattavampaa avata teidän ovi sun miehen toiselle lapselle ja että miehesi vaatii esim yhteishuoltajuutta. Näin tuo toisen naisen lapsi olisi osana teidän perheen elämää, eikä vain kulu, ja tilanne olisi paljon enemmän käsiteltävissä kuin tuollainen " leikitään että tuota lasta ei olemassakaan" " häntä ei sitten ikinä tuoda tähän taloon" . Salaisuudet ja peitellyt asiat ovat varmasti pitkällä aikavälillä haitallisempia kuin asioiden kohtaaminen.
Ei sun tarvitse olla suhteessa tuohon naiseen, mutta teidän suhde voi kärsiä ajan kuluessa jos sun mies ei saa olla suhteessa lapseensa. Ja hei sun oma lapsikin kärsii siitä, että ei saa tuntea sisarustaan. Oletko siis nyt aivan varma että haluat jatkaa suhdettasi mieheesi? Jos olet mieti vielä tarkkaan suhtautumistasi tuohon suhteesta syntyvään lapseen.
Vierailija:
Sun miehesi on ennen kaikkea vastuussa sulle teoistaan ei se nainen. Valitettava totuus on että sun mies on pettänyt sua ei se nainen. Ja tottakai tuolla naisella on oikeus elatusmaksuihin.Sun sijassasi toimisin päin vastoin kuin miten aiot toimia. Jos kerta olet antanut miehellesi anteeksi niin eikö olisi kannattavampaa avata teidän ovi sun miehen toiselle lapselle ja että miehesi vaatii esim yhteishuoltajuutta. Näin tuo toisen naisen lapsi olisi osana teidän perheen elämää, eikä vain kulu, ja tilanne olisi paljon enemmän käsiteltävissä kuin tuollainen " leikitään että tuota lasta ei olemassakaan" " häntä ei sitten ikinä tuoda tähän taloon" . Salaisuudet ja peitellyt asiat ovat varmasti pitkällä aikavälillä haitallisempia kuin asioiden kohtaaminen.
Ei sun tarvitse olla suhteessa tuohon naiseen, mutta teidän suhde voi kärsiä ajan kuluessa jos sun mies ei saa olla suhteessa lapseensa. Ja hei sun oma lapsikin kärsii siitä, että ei saa tuntea sisarustaan. Oletko siis nyt aivan varma että haluat jatkaa suhdettasi mieheesi? Jos olet mieti vielä tarkkaan suhtautumistasi tuohon suhteesta syntyvään lapseen.
Ihanaa, nyt voi hengittää vapaasti. Mies lupasi et vie meidät pitkälle lomalle kun tää kaikki on ohi. Kiitos et jaksoitte kuunnella. Kyllä se elämä paistaa risukasaankin
Vierailija:
Ihanaa, nyt voi hengittää vapaasti. Mies lupasi et vie meidät pitkälle lomalle kun tää kaikki on ohi. Kiitos et jaksoitte kuunnella. Kyllä se elämä paistaa risukasaankin
Ja jos oli totta, olet tässä samassa tilanteessa uudestaan.
Mutta toisaalta, ei noin hölmö muuta ansaitsekaan. Lastanne käy sääli.
lomalle viemällä kuittaa sitten koko homma...ukkohan petti sua!!!! Voi kuule tehdä sen uudestaan.
Tietty täytyyhän asia selvittää ja kyllä me mennään pariterapiaan. En vaan jotenkin voinut heivata ukkoa pihalle kun se oli aidosti niin pahoillaan ja itkikin. Toiseksi mä oon kotona lapsen kanssa eikä mulla ole tuloja ja ollaan just rakennettu ihana talo.
Saatpa täällä melko myllytyksen, mutta mieti oikeesti onko järkevää jatkaa suhdetta tuollaiseen mieheen, pettämisestä voi päästä yli, ja antaa anteeksi, mutta se lapsi tulee kantamaan sen petoksen leimaa koko elämänsä, ja olemaan teidän suhteenne edessä.
Jos miehesi on voinut pettää SINUA tuon naisen kanssa, niiin miksei hän tekisi sitä uudelleen, kun kerran heillä jo on tulossa yhteinen lapsikin.... Ikävä totuus, mutta miehet saattavat toimia joskus näin...
Ja mitä siihen naiseen tulee, niin onkohan hän kypä äidiksi, jos kerran panee kertaluontoisesti perheellistä miestä.... hiukan epäilen.
Ja mieti myös sitä, että onko suhde tosiaan ollut vain yhdenillan juttu vai onko siihen saattanut sisältyä jotainenemmän...
-oletko puhunut naisen kanssa ja kuullut hänen versionsa?
Yksi kirjoittaa että nainen hankkiutui salaa/tahallaan raskaaksi.. Ai miten? Eikö siihen ollut osuutta myös isälläsi? Minusta jos kaksi aikuista ihmistä menee sänkyyn ilman ehkäisyä niin siinä molemmat tietää että lapsi voi saada alkunsa.
Ja sinulle joka ketjun aloitit, säälin sinua todella. Uskomatonta että sinulla riittää älykkyys edes kirjoittaa tänne. Mistä tiedät mitä miehesi on sille naiselle kertonut. Ja mitä luvannut kun nainen on lapsesta kertonut. Olet kyllä todella typerä ja sinisilmäinen.
T: toinen nainen, tietämättään
OOTTAKAA se isyystestin tulos ennenku alatte maksamaan. voi olla kusetustakin siltä akalta!
Ihmettelen näitä viisaita ihmisiä, jotka latelee totuuksia ilman, että tiedämme jutusta oikeastaan yhtään mitään. Naisella on myös velvollisuus huolehtia ehkäisystä. Jos se pettää, niin sitten voi turvautua jälkiehkäisyyn.
Ja jos itse olisin siinä tilanteessa, että odottaisin jollekin yhden illan jutulle lasta, niin en varmasti olisi vaatimassa mitään elatusmaksuja, sen verran järkeä olisi päässä. Jos suhde olisi pitkäaikainen, niin sitten tilanne olisi eri. Täytyy kuitenkin todeta, että yhdenillan juttuja ei historiassa, vaan naimisissa uskollisesti yli kymmenen vuotta.