Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä yhdenillan juttu joka

Vierailija
29.04.2006 |

nyt soitti ja keroi olevansa raskaana. Aikoo kuulemma pitää pennun. Mies kertoi heti kuuluaan. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Meillä on yksi lapsi.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai mä on syytön tähän. Ei vittu ei jaksa mitään tapaamisiä yms. No kasvattakoon lapsensä ite, kai mies sit maksaa kun on pakko?? kai? kai se täytyy testatakin? Tää nainen on sinkku ja just siinä iässä et haluaa kai sit vaan lapsen. Kuulemma mies ei kiinnosta tai ainakaan eivät ole tavanneet on yhdenillan jutun jälkeen.

Vierailija
2/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden yön juttu kondomin kera ja raskaana ollaan. Kortsu ei hajonnut joten tuli aika yllätyksenä. Tällä iällä en aborttia tee joten lapsen pidän. Ns. isälle kerroin päätöksestäni enkä vaadi häneltä mitään. Hänkin perheellinen mies. Synnytys kohta edessä ja mitään en ole katunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole meidän elämässä mukana millään tavalla.

Vierailija
4/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa koska ei meillä se raha puussa kasva. Onhan se multa ja mun lapseltakin pois. Mies on ihan hajalla eikä tiedä mitä pitäisi tehdä. Mä sanoin miehelle et mun ehto on että lasta ei koskaan tavata ja et jatketaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Maksetaan se minimi ja se on sit kaikki, enempää ei tule. Äiti tekee oman ratkaisunsa mutta mä en halua et se vaikuttaa meidän elämään.

Vierailija
5/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille nyt ei voi mitään. Tosi itsekästä tuolta yhdenillan panolta että päättää yksin kaikkien puolesta pitää lapsen. Tai tietysti on kaikki oikeus pitää, mut ei mun mielestä ole oikeutta pyytää elatusmaksuja.

Vierailija
6/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vituttaa koska ei meillä se raha puussa kasva. Onhan se multa ja mun lapseltakin pois. Mies on ihan hajalla eikä tiedä mitä pitäisi tehdä. Mä sanoin miehelle et mun ehto on että lasta ei koskaan tavata ja et jatketaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Maksetaan se minimi ja se on sit kaikki, enempää ei tule. Äiti tekee oman ratkaisunsa mutta mä en halua et se vaikuttaa meidän elämään.

Vierailija
7/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sillä naisella voinut olla yhdenillan tapaamisia muidenkin miesten kanssa.

Vierailija
8/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä kaluaan toisessa uittanut. Ei sitä pakottaakaan voi. Harmillista se on sitten kärsiä seuraukset...Olis miettiny etukäteen

Vierailija
9/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mieskään mikään enkeli ole ollut täytyyhän vastuunsa kantaa. Kurjaa kyllä kaikille.

Vierailija
10/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tuhota lapselta isäsuhteen? Ja yhtälailla se mieskin on syypää tuohon kuin nainenkin. Miten muuten pystyt luottamaan mieheesi enää tuon jälkeen?

Vierailija
12/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran oli yhdenillanjutusta vaan kyse..?

Vierailija
13/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on TÄYSIN SYYTÖN SUN UKKOS MOKAILUUN ! Ja toivottavasti nainen on niin fiksu että vaatii edes ne maksut ettei ukkos pääse luistamaan kun koira veräjästä . Sun mies petti sua joten teillä on työmaata aika paljon . Mutta ikinä en vois arvostaa pettäjää enkä sellasta miestä joka ei kanna vastuuta !

Vierailija
14/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kykene vastuutaan kantamaan. Saisi koko ajan miettiä millon sitten lopettaa perheleikin, " mua ei vaan huvita enää" ja häipyy kuvioista. Niin, eikä sellasta kai voi edes mieheksi kutsua jos ei lapsestaan huolta kanna.

Vierailija
15/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka ei kykene vastuutaan kantamaan. Saisi koko ajan miettiä millon sitten lopettaa perheleikin, " mua ei vaan huvita enää" ja häipyy kuvioista. Niin, eikä sellasta kai voi edes mieheksi kutsua jos ei lapsestaan huolta kanna.

Vierailija
16/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaikka vaatisikin lapsen huoltajuuden itselleen, haluaisi lapsen asumaan omaan kotiinsa ja haluaisi oman vaimonsa olevan äitinä kyseiselle lapselle, jotta he olisivat yhdessä kokonainen perhe, joka asuu saman katon alla. Lapsen biologinen äiti voisi sitten kantaa omaa vastuutaan maksamalla kunnolliset elatusmaksut. Kyllähän niinkin voisi käydä, jos mies tosiaan ryhtyisi kantamaan vastuuta. - Varmaan siis kannattaa biologisen äidin kuitenkin olla aika maltillinen sen suhteen, miten paljon alkaa vaatia lapsen isältä vastuuta. Ettei joudukin itse etä-äidiksi kauas omasta lapsestaan.

Vierailija:

Lapsi on TÄYSIN SYYTÖN SUN UKKOS MOKAILUUN ! Ja toivottavasti nainen on niin fiksu että vaatii edes ne maksut ettei ukkos pääse luistamaan kun koira veräjästä . Sun mies petti sua joten teillä on työmaata aika paljon . Mutta ikinä en vois arvostaa pettäjää enkä sellasta miestä joka ei kanna vastuuta !

Vierailija
17/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka erottaa vastasyntyneen äidistään ja antaa tämän isälle

ap:lle sanoisin että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, tarkoitan miestäsi

Vierailija
18/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin itsekeskeisiä aikuisia ihmisiä olla olemassa?????!!!! Et anna siis tulevan lapsen tavata isääsi, olet todella alhainen ihminen. Ajattele lasta! JOKAISELLA lapella on oikeus isään.

Vierailija:

Vierailija
19/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva joskus lapsesi kuulla aikuisena että hänellä onkin sisar jonka olemassaolon äiti on käskenyt pimittää ym. Lapsesi varmasti halaa sinua iloisena kun on aikuinen. En usko että tuolta toiseltä äiti salaa isän henkilöllisyyttä tai sitä että hänellä on sisarus vaikka heitä ei näkisi.

Vierailija
20/57 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimi palkkaa. Näin elatusmaksu osuudesta tulisi se kunnan minimi 118EUR. Kai se on sit pakko niin tehdä. Nainen soitti tänne ja raivosi miehelleni et hänen täytyy ottaa lapsi joka toinen viikonloppu. Mies vaan sanoi et hoida lapsesi itse kun sen haluat pitääkkin. Musta se on ihan ok. Mies ei lasta halua. Meillä on jo yksi yhteinen ja haluamme hänelle ihan täyssisaruksen myöhemmin. Toivottavasti nainen tajuaisi tehdä aportin ja lopettaisi meidän vainoamisen. Ehdotin jo miehelle et vaihdetaan kaikki numerot salaisiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän