Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannet.. itse ottaisin toisen värisen (esim kromattuna)

Vierailija
22/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannet.. itse ottaisin toisen värisen (esim kromattuna)

Mä tykkään messinkisistä ja käy vanhaan tyyliin minusta paremmin. Ja muutenkin on messinkiä esim valaisimissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. on mun suosikki.

Vierailija
24/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannet ehdottomasti. 

Vierailija
25/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tietysti ne kummat kahvat! 👾

Vierailija
26/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon sormenjäljet, joita tulee herkästi ahtaista kahvoista. Etenkin suurikätiset likaavat sen ovipinnan.

Itse kärsin tuosta, vaikka olenkin trumpkätinen mies ja pesen käteni sen seitsemänkymmentä kertaa päivässä.

Ahtaat kahvat kostautuvat vuosien varrella. Unohda ulkonäkö ja painota toiminnallisuutta!

Vierailija
27/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon sormenjäljet, joita tulee herkästi ahtaista kahvoista. Etenkin suurikätiset likaavat sen ovipinnan.

Itse kärsin tuosta, vaikka olenkin trumpkätinen mies ja pesen käteni sen seitsemänkymmentä kertaa päivässä.

Ahtaat kahvat kostautuvat vuosien varrella. Unohda ulkonäkö ja painota toiminnallisuutta!

Jos vaikka pesisit ne ovat 10 kertaa päivässä ja pari kertaa vähemmän niitä käpäliä.

Sinkkumies

Vierailija
28/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on jälkiä jääkaapin ison kahvan alla ja keittiönkaappien pikkukahvojen alla. Ainoastaan yksi erillinen keittiönkaappi on säästynyt siltä, koska tummasta pinnasta likaa ei vain huomaa ..

Sinkkumies

Vierailija
29/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovet ovat ovet

Sinkkumies

Vierailija
30/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on jälkiä jääkaapin ison kahvan alla ja keittiönkaappien pikkukahvojen alla. Ainoastaan yksi erillinen keittiönkaappi on säästynyt siltä, koska tummasta pinnasta likaa ei vain huomaa ..

Sinkkumies

Mutta pienten kahvojen alta on hankalampi puhdistaa.

Akallinen mies.

Vierailija
31/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen. Keittiössä ehdottomasti pyöreäkulmaiset kahvat.

Vierailija
32/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kahvat sopii vaan jonkun yksinkertaisen ultrakiiltävän kanssa.

Henkilökohtaisesti valkkaisin tokat, koska ovat persoonallisimmat. Kolmoset kans ok.

Tai siis itelleni ottaisin mustat, mutta jos tuo väri sopii teidän värimaailmaan niin tottakai ne sitten.

Noita ekan linkin vetimiä laitettiin kauheesti 10 vuotta sitten ja niiden kanssa keittiö näyttäis heti vanhentuneelta, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi vanhalta siihen nähden mitä tavoittelette.

Vierailija
33/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat kahvat sopii vaan jonkun yksinkertaisen ultrakiiltävän kanssa.

Henkilökohtaisesti valkkaisin tokat, koska ovat persoonallisimmat. Kolmoset kans ok.

Tai siis itelleni ottaisin mustat, mutta jos tuo väri sopii teidän värimaailmaan niin tottakai ne sitten.

Noita ekan linkin vetimiä laitettiin kauheesti 10 vuotta sitten ja niiden kanssa keittiö näyttäis heti vanhentuneelta, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi vanhalta siihen nähden mitä tavoittelette.

Me rakennettiin 10v sitten ja silloin villityksenä oli ne kromatut reelinkivetimet, eli nämä http://www.hahle.fi/images/V4rst128.jpg, jollaiset meillekin silloin laitettiin uuteen keittiöön.

En muistakaan että silloin noita ykköslinkin vetimiä olisi näkynyt, ainakaan messingin värisiä. Minusta ne ovat aika ajattomat.

Ap

Vierailija
34/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mutta pienten kahvojen alta on hankalampi puhdistaa.

Akallinen mies.

Mä olenkin viimeaikoina keskittynyt pesuaineiden vertailuun. Että mikä on tehokkain. 

Palstalaiset tietenkin etsivät halvinta, mutta juuri ostin tolun tuplatehoa. Ainakin hyvin näytti alussa lika lähtevän yhdellä pyyhkäisyllä.

Täytys joku päivä ostaa kaikki merkit kaupasta ja yrittää vertailla tehoja. Tolu on kyllä monessa osoittautunut hyväksi.

Sinkkumies

Vierailija
35/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas näin ;)

https://aijaa.com/bbBzvr

Sinkkumies

Vierailija
36/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkää mistään noista kahvoista, vaikka voi ne kakkoset johonkin sopia.

Niiden huono puoli on taas se, että ne ei oo käytännölliset. Tykkkään, että hätäpäissään siihen kahvaan voi ripustaa jotain, jos sattuu olemaan pyyhe käsissä ym.. Mitä vaan, että se toimii käytännön apuna myös.

Sinkkumies

Vierailija
37/37 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkää mistään noista kahvoista, vaikka voi ne kakkoset johonkin sopia.

Niiden huono puoli on taas se, että ne ei oo käytännölliset. Tykkkään, että hätäpäissään siihen kahvaan voi ripustaa jotain, jos sattuu olemaan pyyhe käsissä ym.. Mitä vaan, että se toimii käytännön apuna myös.

Sinkkumies

No meillä on ne leveät reelinkivetimet olleet kymmenen vuotta tässä keittiössä. Yhdessä niistä tulee roikotettua keittiöpyyhettä, mutta ei se kovin käytännöllistä ole, kun se liukuu helposti maahan. Lisäksi se on taiteltava kaksin kerroin, jotta se ei roiku alalaatikon edessä ja ole tiellä kun sen avaa.

Ap