Tiesittekö että 14 astetta on Suomalaisille sopivin lämpötila.
Silloin kuolleisuus on pienimmillään ja vaivoja vähiten. https://yle.fi/uutiset/3-10204126
Kommentit (26)
AIon rakentaa talon seuraavaksi tälle paikalle niin ei tarvitse enää palella
saat papukaijamerkin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sun pitää sitten kertoa tuo kaikille joiden sukunimi on Suomalainen, koska kaikkia suomalaisiahan tuo ei koske, ainoastaan niitä joiden sukunimi on Suomalainen.
Mun sukunimeni ei ole tuo ja viihdyn mieluusti lämpimämmässä kuin 14 astetta - ihan sama mitä THL siitä sanoo.
Ihanan raikas pätemisentarve taas kerran. :)
Hyvä, että hän kirjoitti aiheesta.
Yritämme tehdä YKSINKERTAISISTA fiksumpia, mutta aika toivottomalta vaikuttaa vuodesta toiseen.
t. Elmeri Suomalainen, älykäs suomalainen
Olen samaa mieltä, eihän tämmöisessä helteessä jaksa kuin nukkua.
Vierailija kirjoitti:
AIon rakentaa talon seuraavaksi tälle paikalle niin ei tarvitse enää palella
Tervemenoa!
Vierailija kirjoitti:
saat papukaijamerkin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sun pitää sitten kertoa tuo kaikille joiden sukunimi on Suomalainen, koska kaikkia suomalaisiahan tuo ei koske, ainoastaan niitä joiden sukunimi on Suomalainen.
Mun sukunimeni ei ole tuo ja viihdyn mieluusti lämpimämmässä kuin 14 astetta - ihan sama mitä THL siitä sanoo.
Ihanan raikas pätemisentarve taas kerran. :)
Hyvä, että hän kirjoitti aiheesta.
Yritämme tehdä YKSINKERTAISISTA fiksumpia, mutta aika toivottomalta vaikuttaa vuodesta toiseen.
t. Elmeri Suomalainen, älykäs suomalainen
Olepa sa viksu! Sä ola jopa Suolen viksuin.
Aivan täyttä kuraa ja paskaa. Kävin tossa juuri ennen finaalia vetämässä 50 kilsan pikkulenkin (vajaa pari tuntia) fillarilla ja mukavan vilpoinen ilmavirta helli koko matkan. 25-30 astetta on ihanteellinen lenkkikeli, ei tarvi palella, eikä ole liian kuuma.
Tollanen 14 astetta on ihan täyttä kuraa ja sitä saadaan valitettavasti näillä leveysasteilla sietää aivan liian paljon. Kun kerrankin vähän lämpiöisemmät kelit hellii, niin näistä pitää nauttia riemurinnoin, niin harvinaista herkkua se täällä peräpohjolassa kuitenkin on. Valtaosalle suomalaista sopii parhaiten lämmin keli. Senhän todistaa mm ne miljoonat suomalaiset, jotka vuosittain painelee etelän lämpöön niitä 14 asteen kurakelejä karkuun.