Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen lapsi ja miehen lapsi... ja koko soppa =)

29.04.2006 |

Asun avoliitossa maailman ihanimman miehen kanssa. Olemme seurustelleet vasta hieman reilu vuoden. Meillä on huhtikuun -06 alussa syntynyt tytär. Miehelläni on aiemmasta liitosta 6,5v tytär, joka on luonamme mieheni vapaapäivinä, eli noin kerran viikossa pari yötä. Suhteemme alussa tyttären äiti oli aivan hirveä ja teki kaiken mahdollisen jotta suhteemme olisi mennyt pilalle. Jotenkin hän vaan mustis oli vaikka kuulemma itse aikanaan oli jättänyt mieheni toisen miehen takia. Inhoan sitä ämmää eikä ihme. Mieheni pitää tietysti olla jonkinlaisissa väleissä sen kanssa tyttären takia. Se ämmä eläköön omaa elämäänsä ja hyvin menee kunhan mun ei tarvi sen naamaa koskaan nähdä...

Yhteinen lapsemme oli odotettu ja toivottu vaikka seurustelumme ja yhteisasumisemme ei ollut vielä kauan kestänyt. Mieheni tytär oli raskausaikana innoissaan siitä ja kaikki meni hyvin. Nyt vauvamme synnyttyä on kaikki toisin tai ehkä mä vaan kuvittelen niin... Vauvamme on ns.helppo, ei pahemmin itke ja on tyytyväinen oloonsa. Mutta tietty joskus kiukkuaa ja parkuu kun nälkä iskee yms ja ääntä kodistamme löytyy... Viimeksi mieheni tytär kysyi minne olen vauvan kanssa lähdössä... ja siihen hän sitten lisäsi " hyvä että menette niin saadaan isän kanssa rauhassa olla" ... Siinä vaiheessa mulla meni hermo ja sanoin että " niin mennäänkin, olkaa rauhassa" ... otin lapsen kanaloon ja mentiin. Mieheni ei kommentoinut tätä asiaa mitenkään ja sekös mua ottaa päähän. Mieheni on tasapuolisesti huomioinut molempia lapsia, ehkä enemmän vanhempaa tytärtään kun hän on täällä ja ihan hyvä asia nyt. Nyt mua jotenkin ärsyttää mieheni tytär ja koko olemus, on muutenkin muuttunut käytökseltään niin nokkavaksi ja kaikentietäväksi. Meinaa hermo mennä... Yritän kuitenkin käyttäytyä " ihmisiksi" hänen seurassaan ja olla ystävällinen mutta ehkä kaikkea minunkaan ei tarvitse kestää ja kuunnella... vai pitäskö??!? =)

-Anna-Kaisa

p.s: yrittäkää saada tekstistä selvää... =)

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ei lapsen " tyhmällä" äidillä ole mitään osaa ja arpaa. Vaikka tuo 6,5v lapsi olisi tiedän kahden omakin alkaisi hän mitä todennäköisimmin kiukutella ja koetella teidän rakkautta vauvan synnyttyä. Nyt sinulla on tosi paikka edessäsi: oletko oikeasti fiksu aikuinen joka ymmärtää lapsen mustasukkaisuuden vai oletko yhtä tyhmä kuin lapsen äiti on sinun mielestäsi.

Isompi lapsi haluaa kiukuttelunsa kautta näyttää sinulle että miehesi on edelleen myös hänen isänsä vaikka vauva onkin syntynyt ja toisaalta hän haluaa myös testata sitä onko hänellä enää sijaa sinun elämässä. Sinun pitää lunastaa paikkasi, ei lapsen.

Vierailija
2/3 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nyt paljon asiaa miettinyt. Kiitos vastauksestasi!!! Yritän olla aikuinen =) ja olla välittämättä sanomisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.Mullakin on kohta 6,5v. tytär, ihan oma mutta joskaus aivan raivostuttava ....saattaa johtua ihan iästä, tuo nokkavuus jne.

Meilläkin on tullut ihan uusia ulottuvuuksia tähän kiukutteluun...näitä " ite oot" yms. juttuja. Ennen mä olin ihan viattomasti vaan " tyhmä"

...ja on siinä varmaan sekin kun vauvanne on vielä noin pieni niin saatat olla itse " hormoni" mylläkässä ja kaikki kommentointi vaan tuntuu ikävämmältä kuin normaalitilassa!!???

Ainakin mulla meni niin....sit kun hormonitoiminta tasaantu ihmiset alko yhtäkkiä vaikuttaa taas ihan siedettäviltä ja mukaviltakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi