Vierailija

kolmatta päivää&yötä paljon harjoitussupistuksia. Eilen illalla kävin tarkistuttamassa tilanteen kun iltaa kohden supistukset lisääntyy ja tuli jo 1-5 min välein, pari tuntia seurasin ja lähdin näytille.
Ei onneksi mitään muutoksia ja lääkäri meinasi, että tuskin muuta ku harjottelevat, että ei hätää, lapsi ei ihan heti synny.

Olen juonut tänään reilu 2 litraa ja pääasiassa maannut päivän ku niin väsy ja puhki olo. Mutta silti alkaa suppareita tulla taas enemmän.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (12)

Vierailija

Ei ne lopu eikä tarvitsekaan loppua!

Minulla alkoi rv. 21, tyttö syntyi viikon yliaikaisena. Ja niitä oli siis päivittäin ja paljon. Neuvolassa seurattiin kohdunsuuta ja koska vaikka se hieman lyheni pysyi hyvin kiinni, ei hätää ollut.  Synnytys kesti 3 1/2 tuntia siitä kun lapsivesi meni ja lähdin sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Rv 29.
Kyllä vähän hirvittää tekeekö jotain kuitenki, etenkin kun osan aikana ihan kamala paineen tunne alapäässä. Mutta jospa ei tekis kumminkaan.

Ap

Vierailija

Jalat/peppu yläspin vaikka tyynyjen avulla. Ja aika herkällä takaisin päivystykseen, turha sairaalakäynti on halvempi kuin pikkukeskosen hoito

Vierailija

Hyvä, kun olet valppaana. Itselläni kauhukokemuksia, kun rv 20 kaikki paikat auki, vaikka tuntemuksia ei ollut juurikaan ollut. Supistukset voivat olla todella salakavalia. Sitten makasin sairaalassa viikkotolkulla. Toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin!

Vierailija

Kiitos.❤ Toivotaan että tämä menisi vielä ainakin kuukauden eteenpäin, sitten en enää pelkäisi vauvan selviytymistä.

Ap

Vierailija

Mulla oli molemmissa raskauksissa supistuksia ihan koko ajan. Ensimmäisellä kierroksella ei muutoksia tapahtunut, mutta lapsi syntyi silti viikolla 32. Toisessa muutoksia tuli, joten olin vuodelevossa kuukausitolkulla. Mulla ei auttanut lepo eikä edes osastolla annettava lääkitys. Asentoa kannattaa vaihdella, itse pysyin makaamaan vain toisella kyljellä eikä vatsaan saanut kokea mikään. Tsemppiä sinulle, toivottavasti ovat vaarattomia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli molemmissa raskauksissa supistuksia ihan koko ajan. Ensimmäisellä kierroksella ei muutoksia tapahtunut, mutta lapsi syntyi silti viikolla 32. Toisessa muutoksia tuli, joten olin vuodelevossa kuukausitolkulla. Mulla ei auttanut lepo eikä edes osastolla annettava lääkitys. Asentoa kannattaa vaihdella, itse pysyin makaamaan vain toisella kyljellä eikä vatsaan saanut kokea mikään. Tsemppiä sinulle, toivottavasti ovat vaarattomia!

Kiitos, toivotaan että ovat vaarattomia. Eniten hirvittää siinä vaiheessa ku välillä ovat hyvinki säännöllisiä monta tuntia. Siinä käsityksessä ollut että ei kipeät, mutta säännölliset sellasia että kannattee enemmän seurailla etteivät pääse tekemään pahojaan.

Aiemmiltakin ollut paljon harjotus suppareita ja aikasiltakin viikoilta muttei tämmösiä muistaakseni.

Ap

Vierailija

Alko supparit rv 18, limatulppa irtos ekan kerran rv 15 ja poitsu synty 41+0
Lepoa, vettä, rentoutusta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat