Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit vanhoilta miehiltä

Vierailija
15.07.2018 |

...tänään kaupassa kommentoi eräs vanha mies. Olin pitkästä aikaa laittanut itseni nätiksi, yleisemmin menen kauppaan ihan jossain rääsyissä. No tänään olin vähän nätimmässä kunnossa, niin vanha mies nähdessään minun kantavan wc-paperia alkoi kommentoimaan, miten hyvin se varmasti pyyhkii minun ¨preikääni¨. Hämmennyin niin pahasti etten edes osannut vastata mitään vaan kävelin pois.
Saako ihmiset tälläisiä kommentteja kaupoissa? Tuli sellainen olo, että pitää jatkaa sitä verkkarit, hiukset nutturalle ilman meikkiä menoa kauppaan mentäessä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa alkavan alzheimerin piikkiin.

Vierailija
22/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs n. 80-vuotias ukkeli sanoi R-kioskilla, että voisi "opettaa minulle yhtä jos toista".

Olin n. 20 v.

Yleensä kommentoijat ovat olleet vähän nuorempia..

Ihan ymmärrettävää olisi, jos kyseessä olisi ollut joku dementikko mies, mutta tässä oli sellainen 50-60v mies, joka ei ainakaan vaikuttanut kovinkaan sekavalta. Mutta enhän minä tosisaan voi tietää, jos vaikka onkin jotain. 

Tuli nyt jotenkin sellainen olo kuitenkin, etten saisi tästä puhua jostain syystä? -ap

Saa keskustella. Nuo provoa huutelevat ovat palstalla vakituiseen pyöriviltä kilttimiehiltä.

Mitä selität? Olet ap ja yrität mollata niitä jotka puuttuvat törkyysi. Häpeä.

En kylläkään kirjoittanut tuota. Ehkä nyt ymmärrän vähän enemmän niitä ihmisiä, jotka sanovat että vieläkin on niin miesten kuin naistenkin vaikea puhua ahdistelusta ynnä muusta, kun heidät aina syyllisestään jollain tavalla, vähän niinkuin nyt minua provoksi. En minä provoja kirjoittele täällä, en ymmärrä edes pointtia provojen kirjoittamiselle.

Ja haluan mainita, etten todellakaan sano, että kaikki tai edes osa miehistä olisi tälläisiä. Uskon, että samanlaisia on myös naisissa. Kirjoitin aloitukseni varmasti huonosti kun olin niin hämmentynyt. Olen pahoillani jos pahoitin tai syyllistin ketään tällä, se ei ollut tarkoitukseni. Ymmärrän ehkä hitusen ihmisiä, jotka sanovat että tämä on provo, koska se kuulostaa niin .. en edes osaa sitä sanoin kuvata. Siksi itsekkin hämmennyin kaupassa ollessani ja kävelin  kotiin yrittäen ymmärtää mitä oikein tapahtui. - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs n. 80-vuotias ukkeli sanoi R-kioskilla, että voisi "opettaa minulle yhtä jos toista".

Olin n. 20 v.

Yleensä kommentoijat ovat olleet vähän nuorempia..

Ihan ymmärrettävää olisi, jos kyseessä olisi ollut joku dementikko mies, mutta tässä oli sellainen 50-60v mies, joka ei ainakaan vaikuttanut kovinkaan sekavalta. Mutta enhän minä tosisaan voi tietää, jos vaikka onkin jotain. 

Tuli nyt jotenkin sellainen olo kuitenkin, etten saisi tästä puhua jostain syystä? -ap

Saa keskustella. Nuo provoa huutelevat ovat palstalla vakituiseen pyöriviltä kilttimiehiltä.

No sinähän tiedät tarkkaan ketkä täällä kommentoi.

Sinä olet oikeassa ja muut väärässä.

Vierailija
24/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Täysin epäuskottava tilanne, ja tietenkin kokemuksia toivotaan vain miesten möläytyksistä. Tästä tunnistaa hyvin (miesvihaajan) provon, kun jo lähtöasetelma on sukupuolitettu.

Vierailija
25/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ostit Emboa?

Vierailija
26/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se pyyhkii ihanaa reikääsi?

M62

Vierailija
27/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo. Täysin epäuskottava tilanne, ja tietenkin kokemuksia toivotaan vain miesten möläytyksistä. Tästä tunnistaa hyvin (miesvihaajan) provon, kun jo lähtöasetelma on sukupuolitettu.

En ole provo. Pyysin jo anteeksi sitä, että kirjoitin asiani huonosti ja sitä, etten sano että kaikki tai edes osa miehistä olisi tälläisiä. En vihaa miehiä. Mielelläni myös kuulisin, jos miehet ovat joutuneet tälläiseen tilanteeseen ja miten he ovat reagoineet tai kokeneet olevan paras tapa reagoida. Mutta lukemani perusteella minun kai kuuluisi olla vain hiljaa asiasta ja esittää, ettei sitä koskaan tapahtuut. Toisaalta, mitäpä muutakaan voisi tehdä, kuin toivoa etten näe tätä miestä uudelleen. -ap

Vierailija
28/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko reiästäsi kuvaa?