Etunimenvaihto toisen kerran
Muita tämän kokeneita? Vaihdoin siis teininä nimeen joka silloin tuntui hyvältä, mutta nyt haluaisin pehmeämmän nimen joka on mutkaton lausua. Ajattelin siis ottaa toisen nimeni kutsumanimeksi ja siirtää nykyisen vaihdetun nimeni toiseksi nimeksi.
Maksaa, muttei haittaa. Onko täällä etunimenvaihtaneita paikalla? Sujuuko mutkitta?
Turha muuten tulla syyllistämään tuuliviiriydestä. Lähes kaikki naiset koko länsimaailmassa vaihtaa sukunimensä toiseen sukuun. Se ei ole olevinaan ketään haittaavaa. Minun sukunimeni on identiteettini,.etunimeni ei. Sukunimet on suojattu, ne ovat arvokkaampia. Kun vaihdat nimesi, hylkäät sukusi. Etunimi on yksilöasia.
Kommentit (10)
”Lähes kaikki naiset koko länsimaailmassa vaihtaa” Jep jep 😂😂 Sanopa kolme edes lähipiiristä jotka ovat vaihtaneet. Rikolliset vaihtelee nimiä.
Ei kai se kutsumanimen ilmoittaminen maksa? Tarviiko niiden järjestystä nyt oikeasti ruveta vaihtelemaan.
Olen vaihtanut nimeni, kutsumanimeä minulla nyt ei totta puhuen olekaan, en ole tarvinnut sen jälkeen.
Sen tasoisia identiteettiongelmia, että terapiaa suosittelen.
Kyllä minä olen nimenomaan Helena ja sukunimi on täysin toissijainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sen tasoisia identiteettiongelmia, että terapiaa suosittelen.
Kyllä minä olen nimenomaan Helena ja sukunimi on täysin toissijainen juttu.
Kalaoja huutelee 😜
WT