Kehtaatko olla bikineillä, vaikka et olisi timmissä kunnossa?
Kommentit (20)
Miksi en? Itseäni varten niihin pukeudun.
Kehtaan ja niin kehtasi moni muukin eilen rannalla onneksi :)
En pukeudu muita varten, vaan tilanteeseen sopivasti, itselleni mukavalla tavalla.
Normaalivartaloisena kyllä kehtaa mutta jos on lihava niin sitten kokouikkari 👍 Röllykkämahaa ei kannata esitellä.
Yksin ja julkisestikin lapseni kanssa joo.
En ollenkaan mieheni läsnäollessa, sillä hän on arvostellut vartaloani.
en, ihmiset ovat tosi ilkeitä huutelevat että 'pallisi näkyy bikineistä transu!' tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Normaalivartaloisena kyllä kehtaa mutta jos on lihava niin sitten kokouikkari 👍 Röllykkämahaa ei kannata esitellä.
Näin tuntuu moni ajattelevan mutta eihä se röllykkämaha mihinkään maagisesti katoa vaikka sen päälle laittaa kangasta.
Peitän mieluummin raskausarvet uimapuvulla.
Kehtaan ja olenkin. Jos joku pahoittaa mielensä niin onpa sillä pienet murheet.
Olen mieluummin filtillä. Ole sinäkin.
Tuttujen seurassa en. Muuten kyllä.
Mullakin tämä, etten tuttujen seurassa kehtaa. Mikähän siinäkin on?
En, en halua kenenkään näkevän vartaloani. Ties mitä tuijottajia tai arvostelijoita.
Kyllä. Olen käyttänyt bikineitä joka kesä, niin 140-kiloisena kuin nyt normaalipainoisena, ja aion jatkaa, jos huvittaa. Jos jotakuta vaivaa niin katsoo muualle vapaasti.
Nautitaan elmästä ja kesästä! Molemmat ovat lyhyitä.
En kehtaa näyttäytyä bikineissä/uimapuvussa. Ei siksi että en ole timmi (en ole, mutta voi vartalo olla kiva ilman timmeyttäkin), vaan siksi että vartaloni on muuten vaan ruma. Todella epäsopusuhtainen ym. mukavaa.
Tottakai. Kehtaahan isomahaiset miestisseillä varustetut ukotkin olla shortseissa ilman paitaa.
Ihoni on vaalea ja ohut, joten näky on paljon pahempi kuin miehillä. Haluaisin olla naisellinen ja vaikea tuntea itsensä kenellekään kelpaavaksi bikineissä.
Kehtaan. Pientä epävarmuutta tunnen, mutta se ei rajoita minua. :-)
Joo