Myös kolmen lapsen äiti

Olen osunut Samin kanssa muutaman kerran samaan leikkipuistoon Tampereella, jossa hän käy pienemmän lapsensa kanssa. Harvoin näkee niin kaunista ja rakastavaa käytöstä lastaan kohtaan, kun häneltä näkee. Jos olisi rohkeutta, menisin juttelemaan ja pyytämään häneltä anteeksi vuosi sitten kirjoittamiani kohtuuttoman rumia sanojani. Olen nyt vasta lukenut hänen blogitekstejään ja ne tulevat iholle. Aivan loistavia! Olen törmännyt Tampereella muutaman kerran myös Samiin ja Katriin kaupungilla ollessani. Ihana pari, kyllä minäkin tahtoisin samanlaisen rakkauden, joka heistä huokuu. He ovat onnellisen näköisiä ja Katri ihanan viehättävä. Lukiessani kommentteja Samista ja heistä, ihmettelen yhtä asiaa, johon tahtoisin vaatauksen: Miksi te olette niin sairaan kiinnostuneita Samista, vaikka tunnutte vihaavan häntä? Eikö olisi helpompi vain olla välinpitämätön ja jättää rauhaan?
Jos joku tuntee Samin tai Katrin, niin kertokaa, että jokainen täällä Vauvapalstalla ei todellakaan inhoa heitä. Ehkä itsekin uskallan joku päivä mennä juttelemaan hänelle tai heille.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat