Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuo vappupallot tosi tärkeitä?

Vierailija
29.04.2006 |

Ei meidän lapset ole koskaan pyytäneet palloa, enkä ole koskaan ostanutkaan. Itse kotona on puhallettu ilmapalloja ja niiden kanssa on ollut hauskaa!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätään olla omassa seurassa rakkaiden ihmisten kanssa, ei missään väkijoukoissa tällättynä ja kipparilakki päässä.

Lapsilla on palikoita, leluja ja paljon kirjoja. Tuleekohan heistä yhtä huonoja juhlijoita, kuin vanhemmistaan?

16

Vierailija
22/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ap, asun pohjoisen pikkukaupungissa ja vappu ei näy täällä yhtään mitenkään. Ainut on nuo nuorison autot, joissa antenneissa roikkuu serpentiiniä. Mutta siis, ei ole mitään vappujuhlia, puheita, piknikkejä puistossa (puistot ovat meillä vielä lumen alla).

Että ette varmaan ihmettele, että meidän 9-vuotias ei ole vissiin foliopalloa nähnytkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

foliopallonsa. Sehän on VAPPUA!

Tarkoittaako tämä, ettei teidän taaperolla ole yhtään lelua, palikkaa, kirjaa tai mitään mikä ilahduttaisi?

Mihis se sun vappumieles hävis? Oletko ihan käpynä kaikille mammoille jotka kulkevat kärryinensä ilman palloja...ajattelet että prkl, tuo on av-mamma ihan taatusti! :D

Hyvää vappua vaan. Toisille ne pallot ON tärkeitä ja toisille EI. C' est la vie!

Vierailija
24/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainut on nuo nuorison autot, joissa antenneissa roikkuu serpentiiniä. Mutta siis, ei ole mitään vappujuhlia, puheita, piknikkejä puistossa (puistot ovat meillä vielä lumen alla).

ap

Meillä täällä ei oo ees puistoja, ollaan niiiiin käpykylästä! :D

Ja meille myöskään noi pallot EI oo tärkeitä. :)

Vierailija
25/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi-ilmapallot ja paukkuserpenttiinit vaikuttivat enemmän.

Vierailija
26/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aikuiset ovat mitä mieltä vappupalloista, en ole IKINÄ vielä ainoatakaan lasta tavannut joka EI OLISI ILAHTUNUT saadessaan foliopallon!!!

Vierailija
27/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostettiin, sidottiin rattaisiin kiinni. Ipanat sitä pari kertaa vilkasi ja siinäpä se. Ei ne siitä mihinkää hurmokseen päässy, eivätkä olleet ihan ältsin innoissaan.

No arvata saattaa että se oli eka ja VIKA foliopallo mikä meille ostettiin. Hauskempaa noilla tuntuu olevan tavallisten ilmapallojen kanssa telmiessä, niiden kanssa kun ei tarvi ees varoo sitä että ne karkaa taivaan tuuliin.

Vierailija:

vaikka aikuiset ovat mitä mieltä vappupalloista, en ole IKINÄ vielä ainoatakaan lasta tavannut joka EI OLISI ILAHTUNUT saadessaan foliopallon!!!

Vierailija
28/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä yritys...

Vierailija
29/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sä yhdestä ihmisestä armeijan saat nii ohhoh. :-O

Mä sanoin vaan että ei meidän lapset ollu kauheen hurmoksissa siitä, mut eipä ne sitä inhonneetkaan. Tuskin ne sitä muuten pyys.

-28

Vierailija
30/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se että kyllä se harmittaa jos se karkaa! Daiju.

Vierailija
31/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niistä tosiaan iloa olekaan jos saa koko ajan pelätä karkaamista.

Vierailija
32/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä paljon säteile jos sellaista pelkää

Vierailija
33/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se melkein aina karkas. mutta se oi vaan niin ihmeellinen ja ihana, ja erilainen ku muut lelut, eihän ne karkaa kädestä.

Mun lapset on kyllä tykänny foliopalloista, mutta nykyään ne kestää mun mielestä turhankin kauan, ei kiva ku yöllä kävelee vastaan katosta laskutunut muumi....:)

Vierailija
34/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis oot.

Tuliko mieleesi että naru voi katketa, solmu voi aueta, tai ihan mitä vaan voi tapahtua...

Ei se paino siinä kaikkea takaa...

Vierailija
35/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä ne painot aika suureksi avuksi on. Jos nyt sitten tapahtuu se ihme että joku käy sahaamassa narun poikki tai muuten tapahtuu katastrofi niin minä ostan lapselle uuden.

Vierailija
36/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle ei myöskään kannata ostaa leluja, kun ne voi mennä rikki. Lapselle ei myöskään kannata ostaa kirjoja kun ne voivat palaa poroksi.....

Vierailija
37/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä se sinä siitä piittaat. :P

Hyvää vappua vaan sullekin.

Vierailija:

Taidat olla hieman tyhmä

.

Olen kaukaa hyvännäköinen ja läheltä hemmetin viisas! :P

Vierailija
38/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin jokaisen vappupalloni joita on ollut yli 20 kappaletta. Ensin ne kumiset ja siteen pikkuhiljaa ilmestyivät foliopallot toreille. Se oli aina ihanaa kun sai valita omasta mielestään hienon pallon.

Muutaman kerran on karannut tai mennyt rikki, koskaan se ei ollut minun omaa syytäni. Yhden kerran ystävällinen mies (tuntematon) tupakallaan jne.. Aina sain vanhemmiltani uuden pallon. Mutta en koskaan muulloin. Eli ei ostettu markkinoilta pitkin vuotta.

Viime vuonna ostin omalle lapselleni, jolla oli ikää 3kk ensimmäisen vappupallon. Oli hienoa viettää lakki päässä vappua kun oma lapsi oli vaunuissaan, joissa oli kiinni ihan ensimmäinen vappupallo. Hienot muistot jäi minulle mieleen ja lapselle valokuvin tallennettuna. Minusta ne vain ovat taianomaisia ja halua sen ilon suoda lapsellenikin.

Vierailija
39/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuset akat täällä tappelee LASTEN palloista!

Te ootte KAIKKI tyhmiä!!!!!!!! :D

Yks sanoo että ei sellasta kannata ostaa niin toinen tokasee että eihän lapselle kannata ostaa sitten mitään!

Apua.

Kasvakaa aikuisiksi!!!!

Vierailija
40/40 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkialla kun ei sellaisia ees saa. :-/

Pitäisikö tässä lähteä ajelemaan 70km suuntaansa että ois av:lla hyvä äiti!?! ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän