Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte Li Anderssonista?

Vierailija
15.07.2018 |

Varmasti ihan oman asian osaava ihminen, mutta mä en jotenkin tykkää hänen ylimielisestä ja koppavasta tyylistä. Hän siis ajaa omasta mielestään heikkojen asemaa. Mulla tulee kuitenkin väistämättäkin vibat, että hän ajaa omaa asiaansa, hakee itselleen valtaa ja kunniaa. En tiedä. Kesksutelua?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas paljon poistettuja viestejä.... Saako täällä olla vain yhtä mieltä?

Ainakaan omiani ei ole poistettu. Toisaalta pystyinkin näyttämään, että Li sensuroi itse itseään.

Vierailija
42/42 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajaa sitkeästi ja äänekkäästi omaa agendaansa ja luottaa siihen, etteivät ihmiset viitsi tarkistaa juttujen taustoja. Kuten esimerkiksi 6 tunnin työpäivä 8 tunnin palkalla-sukseen caset. 

Unohtui laittaa "suksee" lainausmerkkeihin, koska noissa tapauksissahan kysymys ei ollut siitä, että 6/h -> 8 h olisi ollut menestys, vaan edut tulivat muista asioista jotka vaikuttivat lopputulokseen merkittävästi.  Esimerkiksi kunnan hommissa (case vanhustenhoito) tulokset olivat hyvät, mutta kokeilu tuli järjettömän kalliiksi. Huolto/korjaamotoiminnallisuudessa taas koko toiminta järjestettiin uudestaan ja mm. layoutit pistettiin uusiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän