Vierailija

Varmasti ihan oman asian osaava ihminen, mutta mä en jotenkin tykkää hänen ylimielisestä ja koppavasta tyylistä. Hän siis ajaa omasta mielestään heikkojen asemaa. Mulla tulee kuitenkin väistämättäkin vibat, että hän ajaa omaa asiaansa, hakee itselleen valtaa ja kunniaa. En tiedä. Kesksutelua?

• ylös 33
  • alas 27

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

On se parempi kuin imelä kokoomus joka samaa aikaa hymyilee maireasti ja kuristaa kurkusta.

• ylös 31
  • alas 17
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vallanhimoinen, mutta sitä valtaa on vain pienissä määrin. Sen verran, että sai jonkun turkulaisen hevifestarin perumaan yhden bändin tulon, kun sai vassari-varisten avulla festarijärjestäjän vuokraaman paikan omistajan pelkäämään boikottia. 

Muuten ihan tyypillinen poliitikko, ajaa lähinnä omia etujaan sontapuheilla. Ihan sama mistä puolueesta poliitikko on, niin omat edut tulevat ensimmäisenä. Sitten lähipiiri, sitten eturyhmät, viimeisenä äänestäjät (vaikka niillekin on kai joskus pakko jotain muruja antaa).

• ylös 25
  • alas 7
Vierailija

Outo ajatus että joku valitsisi sellaisen tavan jos haluaisi ajaa vain omaa asiaansa. Varsinkin kun vasemmisto oli niin poissa muodista silloin kun hän aloitti. Valtaa tarvitaan jotta voi edistää tärkeitä asioita. Itse kiinnitin huomiota Lin hyvään kirjoitukseen jo ennenkuin hänestä tuli Vasemmistonuorten puheenjohtaja, ja häneltä on tullut sen jälkeen monta hyvää kannanottoja. Tosin viime aikoina kannatukseni on alkanut horjua kun Li asetti translain muutoksen kynnyskysymykseksi hallitukseen menolle. Vasemmisto hirttää itsensä tällaiseen identiteettipolitiikkaan, ja se oli yksi syy Trumpinkin voitolle.

Vierailija

Oikein hyvä ärhäkkä poliitikko. Vasemmistolla on kuitenkin niin pieni kannatus ettei pääse sitä kautta etenemään. Siirry demareihin niin sinnekin saataisiin nuorempia äänestäjiä lisää

• ylös 8
  • alas 18
Vierailija

Menee vähän ohi aiheen, mutta olen kuullut vasemmistoliittoa kannattavilta aivan uskomattomia mielipiteitä, esim. että demokratiasta pitäisi luopua, ja että ihmiset eduskuntaan pitäisi valita pysyvästi. Ihan kuin jossain Kiinassa tai Neuvostoliitossa. Nämä ihmiset ovat tosi valmiita polkemaan ihmisoikeuksia ideologiansa takia.

En pidä Li Anderssonista- Vähän samat vibat kuin ap:lla. 

• ylös 23
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohi aiheen, mutta olen kuullut vasemmistoliittoa kannattavilta aivan uskomattomia mielipiteitä, esim. että demokratiasta pitäisi luopua, ja että ihmiset eduskuntaan pitäisi valita pysyvästi. Ihan kuin jossain Kiinassa tai Neuvostoliitossa. Nämä ihmiset ovat tosi valmiita polkemaan ihmisoikeuksia ideologiansa takia.

En pidä Li Anderssonista- Vähän samat vibat kuin ap:lla. 

Perussuomalaisten kannattajat unelmoi keskitysleireistä ja kansanmurhista.

Aivan kamala puolue. Ei saa päästä valtaan.

• ylös 8
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmasti ihan oman asian osaava ihminen, mutta mä en jotenkin tykkää hänen ylimielisestä ja koppavasta tyylistä. Hän siis ajaa omasta mielestään heikkojen asemaa. Mulla tulee kuitenkin väistämättäkin vibat, että hän ajaa omaa asiaansa, hakee itselleen valtaa ja kunniaa. En tiedä. Kesksutelua?

Li Andersson on älykkö. Juntit kokevat sellaisen ylimielisenä ja koppavana.

• ylös 22
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Li Andersson on älykkö. Juntit kokevat sellaisen ylimielisenä ja koppavana.

Hän ei ole älykkö. Hän kuvittelee olevansa älykkö, kuten useimmat vihervasemmistolaisista.

• ylös 23
  • alas 14
Vierailija

Todella älykäs ja käsittämättömän vahva. Olen itse hieman häntä vanhempi nainen, ajattelen monista asioista samoin tavoin, mutta en olisi itse varsinkaan alle 30-vuotiaana mitenkään pystynyt tuohon!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella älykäs ja käsittämättömän vahva. Olen itse hieman häntä vanhempi nainen, ajattelen monista asioista samoin tavoin, mutta en olisi itse varsinkaan alle 30-vuotiaana mitenkään pystynyt tuohon!

Pystynyt mihin? Mihin Li Andersson on pystynyt?

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näyttää kommunistilta.

Näyttää siltä, koska on sellainen. Ja kysymykseen : EI TYKÄTÄ !

Vierailija

En tunne, mutta vaikuttaa fiksulta ja pätevältä naiselta. En tosin ole täysin samaa mieltä asioista, joita kannattaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat