Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla pidetään parempana maata veronmaksajien rahoilla kuin feissata

Vierailija
15.07.2018 |

Paskaduuniin ei siis tarvitse mennä ja se on palstalla peukutusten mukaan ok. Paskaduunia on mikä vaan, mikä ei itseä satu itseä huvittamaan. Veronmaksajan tehtäväjäksi jää maksaa työttömän hupailu. Tämä ajatus oli vielä kymmenen vuotta sitten kauhistus. Nyt laiskottelu toisten rahoilla on kansalaisoikeus.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feissaaminen eli  rahan kerjääminen muilta on asiatonta toimintaa.

Menisit sinäkin luuseri töihin.

Olen töissä, en kadulla kerjäämässä. Oliko  sulla vielä  jotain muuta?

Listaatko paskaduunit joita elämäntapatyöttömän ei tarvitse tehdä?

Vierailija
22/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimielinen elämäntapatyötön ilmottautui.

Pieleen meni. Rehellisessä vakituisessa pitkässä  työsuhteessa olen. Rahan kerjääminen vastikkeetta ON asiatonta toimintaa.Minä  inhoan feissareita.

Mitä teet työksesi? Oletko yksityisyrityksessä vai kenties valtion suojatyöpaikassa.

Oletko koskaan miettinyt miten yritykset tekevät rahaa, jolla maksetaan palkat?

Myynti ja feissaaminen ovat sitä kaikista terävintä keihään kärkeä, jolla yritykset saavat rahaa ja varaa maksaa palkat.

Feissarit pvat kaikista kovimpia miehiä ja naisia ja heidän tekemänsä työn arvo voidaan heti laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni. Rehellisessä vakituisessa pitkässä  työsuhteessa olen. Rahan kerjääminen vastikkeetta ON asiatonta toimintaa.Minä  inhoan feissareita.

Mitä teet työksesi? Oletko yksityisyrityksessä vai kenties valtion suojatyöpaikassa.

Myynti ja feissaaminen ovat sitä kaikista terävintä keihään kärkeä, jolla yritykset saavat rahaa ja varaa maksaa palkat.

Feissarit pvat kaikista kovimpia miehiä ja naisia ja heidän tekemänsä työn arvo voidaan heti laskea.

Ja mitä kovempi ihminen, sitä enemmän saa häiritä muita ja pitää sitä vieläpä etuoikeutenaan.

Vierailija
24/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskekaapa. Feissari saa 20e tunti. Oulussa feissari saa hyvinä päivinä vain 2-4 lahjoutusta, useimpina ei mitään.

Jokainen voi laskea minne lahjoitusrahat menee?!!

Työttämät makaa yhteiskunnan rahoilla ja feissarit häiriköi lahjouttajien rahoilla

Feissari ei todellakaan saa 20 euroa tunti. Tyttäreni oli pari kesää sitten feissarina, koska kymmenistä (hyvistä) hakemuksistaan huolimatta hän ei saanut mitään muuta kesätyötä. Palkka oli noin kympin tunti. Lisäksi työpäivä ei ollut täysimittainen, vaan jotain neljän ja kuuden tunnin väliltä, joten rikastumaan ei päässyt. Työssä oli koeaika, ja parin viikon kuluttua sai potkut, jos ei saanut värvättyä tarpeeksi tukijoita (vaatimus oli jotain 3-4 tukijaa päivää kohti).

Ja kyllä oma tyttäreni olisi mennyt paljon mieluummin kesätöihin esim. kaupan kassalle, siivoamaan, haravoimaan, tarjoilemaan tai myymään jäätelöä kuin feissariksi. Valitettavasti niitä kesätöitä ei vain riitä kaikille halukkaille edes pk-seudulla.

Vierailija
25/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistotrolli taas räksyttää.

Vierailija
26/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaduuniin ei siis tarvitse mennä ja se on palstalla peukutusten mukaan ok. Paskaduunia on mikä vaan, mikä ei itseä satu itseä huvittamaan. Veronmaksajan tehtäväjäksi jää maksaa työttömän hupailu. Tämä ajatus oli vielä kymmenen vuotta sitten kauhistus. Nyt laiskottelu toisten rahoilla on kansalaisoikeus.

Lahjoitatko ap rahaa feissareille?

Vierailija
27/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovimmat myyntimiehet ovat Oulussa ulkomaalaisia.

Vierailija
28/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarit ovat usein ulkomaalaisia opiskelijoita jotka eivät saa muita töitä. Usein eivät osaa suomea hyvin.

Vierailija
29/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, maailmassa löytyy töitä ja ammatteja vaikka kuinka, ei se feissaus ole ainoa vaihtoehto työttömyydelle,

Jos olet noin nolo urpå, ettet muita keksi, niin SULLE ehkä se feissaus on kelpo ratkaisu, me muut olemme hankkineet fiksumman ammatin.

Vierailija
30/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ihminen joka rakastaa korkeita veroja ja elämäntapatyöttömiä.

No en todellakaanrakasta kumpaakaan mutta älyni onneksi riittää verosuunnitteluun toisin kuin sulla.. Feissaajat keräävät rahaa idealistianoanarkoloisille kuten greenpeace.

Vierailija
31/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä julkisella sektorilla ja tiedän varmasti  sinua paremmin mistä palkkarahat yrityksiin tulevat.

Feissaaminen ja puhelinmyynti ovat juttuja joita en ikimaailmassa tekisi. Sun argumentointisi ei  oikein toimi.Feissaaminen on rahan kerjäämistä   lähinnä humpuukijuttuihin kuten kuolleen meren rasvat ja kolmannen sektorin anarkistiekot*rrosistihippeilyyn  tyyliin greenpeace ja animalia sekä ihmisten häiriköintiä. Sorry, sellainen rahankerjuu on yhtä noloa kuin jos oisit romanialainen kerjäläinen.

Vierailija
32/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feissarit ja sähkönmyyjät pois ihmisiä häiritsemästä. 

Miten sitten palstailisit jos sähköä ei saisi myydä?

Sähköähän saa tuotettua itsekkin.

Vierailija
33/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarit ja puhelinmyyjät on häiriköitä joita ilman maailma tulisi aivan hyvin toimeen. 

Jos olisit ottanut esimerkiksi vaikka tiskarin, niin sitten olisin ollut kanssasi samaa mieltä.

Sinkkumies

Vierailija
34/34 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feissarit ja sähkönmyyjät pois ihmisiä häiritsemästä. 

Miten sitten palstailisit jos sähköä ei saisi myydä?

Siis, että mä oikeasti ostan joltain joka vain vakuuttelee myyvänsä halpaa sähköä nokatusen, ilman että voin vertailla tarjouksia kilpailijoilta?? 

Onko oikeasti noin tyhmiä ihmisiä olemassa? Netistä löytyy sähkönkilpailutus sivustoja joista voi kyllä valita ihan itse halvimman tai sopivimman, jos nyt kuvittelee oikeasti ostavansa sitä tuuli tai vesisähköä.

Ei sitä tuolla verkossa kukaan pysty erottelemaan tuleeko se sähkö ydinvoimalasta vaiko jostain muualta.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän