Onko pienirintaisella naisella mielestänne varaa syrjiä pienikullisia miehiä pariutumismielessä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Kukaan heteroseksistä aidosti pitävä nainen ei kelpuuta nysämunaa jos kookkaampiakin on saatavilla.
Tarkoitat siis, että kullun koko on miehessä tärkein?
23cm kirjoitti:
Ihan ihmeellinen keskustelu... ei ole varaa! Jotkut tykkää pienistä tisseistä ja jotkut isoista... joku pitää pienemmästä munasta ja joku isommasta. Itse pidän pienistä ja kiinteistä rinnoista ja minulla on iso muna. Ei tämä iso muna mikään siunaus ole! Harva nainen säännöllisesti tällaista isoa ja paksua haluaa. Onneksi vaimoni haluaa. En ole pettänyt ja en petä. Kyllä suurimmalla osalla muu ulkonäkö ja luonne merkkaa enemmän, kuin A kupin vai C kupin rinnat tai 18cm vai 25cm muna tai 4,5cm vai 6,6cm halkaisia munassa.
Keksikää jotain uutta ja hankkikaa elämä, jokaiselle löytyy sielunkumppani, kun alkaa tekemään töitä sen eteen!Yt. 23cm/6cm iso kyrsä!
Katsopa joskus mittanauhasta kuinka paljon 23cm oikeasti on, niin tajuat kuinka naurettavaa on väittää penistään sen pituiseksi. Tottakai luonnonoikkuja on, mutta niitä on HYVIN vähän.
No onneksi minä en seksistä välitä. Lääkkeet on vieny viimeisenkin halun. T. Pieni kalu ja iki sinkku.