Onko pienirintaisella naisella mielestänne varaa syrjiä pienikullisia miehiä pariutumismielessä?
Kommentit (23)
Urheilijanaiset saa parhaat miehet. Eva Wahlström ei oo superrintainen ja mikä mies...
Kokemuksella voin sanoa että kyllä on. Ei huolen häivää.
On varaa. Pienistä tisseistä tykkää moni mies, pienestä munasta ei yksikään nainen. Sori.
-Isovittu-Inkeri
Taas yksi keskustelu, jossa tiivistyy tietynlaisten ihmisten ilkeämielisyys.
Vierailija kirjoitti:
On varaa. Pienistä tisseistä tykkää moni mies, pienestä munasta ei yksikään nainen. Sori.
-Isovittu-Inkeri
Menikö tunteisiin? En voi auttaa, jos sun kikkelisi on pieni. Eihän se siitä kiukuttelemallakaan isommaksi muutu.
Tuliko taas pakit? Et sä voi pakottaa ketään naista sua ottamaan, oli sen tissit millaset tahansa.
Ehdottomasti. Kukaan heteroseksistä aidosti pitävä nainen ei kelpuuta nysämunaa jos kookkaampiakin on saatavilla.
Pariutumismielessä sillä kullin koolla ei ole niin isoa väliä ellei nyt puhuta jostain mikropeniksestä. Mieluummin muuten täydellinen mies pienellä kullilla kuin iso munainen junttimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Isovittu-Inkeri
Menikö tunteisiin? En voi auttaa, jos sun kikkelisi on pieni. Eihän se siitä kiukuttelemallakaan isommaksi muutu.
No sehän on vaan kusemista varten..
Ap, oikeasti munan koolla ei ole merkitystä. Naisten emättimen koko vaihtelee tosi paljon, ja jos sattuu olemaan lyhyt emätin, se pitkä penis sattuu!
Rinnoista taaa joka miehelle on oma kunsa.
Sukupuolielimillä ja rinnoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Eiköhän jokaisella saa olla oma makunsa. Tällä palstalla vaan naisilla on se henki, ettei naisen tarvitse joustaa ikinä missään nimessä, mutta miehen pitää kyllä joustaa aina kriteereistään.
Alapäiden yhteen sopivuudella on merkitystä, mutta ei rintojen ja kullin!
Onko syrjimistä, jos tykkää tietynlaisesta kullista ( tai rinnoista)? Kai me kaikki saadaan ""syrjiä"" ketä vain, joka ei herätä meissä kiinnostusta. Sikäli sama, vaikka olisi jättikulli; jos ei kiinnosta, ei kiinnosta.
En itsekään rupeaisi pienikullisen kanssa suhteeseen. Ei sen tarvi jättimelakaan olla, mutta minun silmääni esteettinen ja sopiva. Kuka on siinä kullissa kiinni on tärkeä asia.
On varaa. Aina oon isoa saanut. Ja sen omistajat ovat olleet hulluna pieniin tisseihini.
Ihan ihmeellinen keskustelu... ei ole varaa! Jotkut tykkää pienistä tisseistä ja jotkut isoista... joku pitää pienemmästä munasta ja joku isommasta. Itse pidän pienistä ja kiinteistä rinnoista ja minulla on iso muna. Ei tämä iso muna mikään siunaus ole! Harva nainen säännöllisesti tällaista isoa ja paksua haluaa. Onneksi vaimoni haluaa. En ole pettänyt ja en petä. Kyllä suurimmalla osalla muu ulkonäkö ja luonne merkkaa enemmän, kuin A kupin vai C kupin rinnat tai 18cm vai 25cm muna tai 4,5cm vai 6,6cm halkaisia munassa.
Keksikää jotain uutta ja hankkikaa elämä, jokaiselle löytyy sielunkumppani, kun alkaa tekemään töitä sen eteen!
Yt. 23cm/6cm iso kyrsä!
Ei se "tasoteoria" noin toimi. Vähimmän haluttava vaan joutuu näkemään enemmän vaivaa etsimisessä ja olemaan pitempään yksin jos asettaa suurempia vaateita. Jokainen itse päättää mihin tyytyy.
kaunis nainen jolla on pienet rinnat, voi syrjiä vapaasti pienen peniksen omaavia miehiä. kauniilla pienirintaisilla naisilla on niin paljon kysyntää että voi ihan hyvin kiertää kakkoslaatua olevat miehet kaukaa.